![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vind ik toch erg, al die complottheorieën.
Ik vraag me af of ze evenveel schrik hebben als ze onder de zonnebank gaan liggen. Dat is pas bewezen gevaarlijk. En als ze zich niet willen laten vaccineren, vooruit dan maar. Ze moeten dan wel niet klagen als anderen weten dat ze niet gevaccineerd zijn. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210206_96413995 Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corona is ongeveer even gevaarlijk als van kanker te sterven dit jaar. Die dames hebben natuurlijk overschot van gelijk. Die moeten helemaal niet gevaccineerd worden. Als die corona opdoen is dat een snotneus. Onder de 30 jaar is er geen enkele reden om een experimenteel vaccin te nemen. Boven de 70 wel. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2021 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zover ik weet waren de effecten van het vaccin op de vruchtbaarheid effectief nog niet bekend. Overigens is het logisch dat men afwacht, a fortiori op die leeftijd (waarom dragen ze een masker trouwens? omdat het "moet" voor de foto?).
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 februari 2021 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Covid is bewezen dat je er van kan sterven. Dat je van het vaccin onvruchtbaar wordt is een gerucht.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag ze weigeren, maar dan moet ze ook niet klagen als het wzc ook ‘voorzichtig’ is en hen vraagt om voorlopig even weg te blijven.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, een onzekerheid. Vandaar dat het verstandig is om te wachten. Wat wel een gerucht is, is dat Covid ook voor hen gevaarlijk zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedeeltelijk met je eens. Sommige complottheorieën zijn echt debiel. Maar, het beleid in het land waar ik woon (Nederland) creëert nou ook niet echt vertrouwen. Lockdown in, lockdown uit, lockdown in, lockdown uit. En de vaccinaties? aach, heeft geen haast joh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Over WZC's kunnen we discussieren maar wat festivals, cafés, winkels etc. betreft, moet discriminatie verboden zijn zolang discriminatie op andere gronden ook verboden is (ik ben echter sowieso geen fan van de antidiscriminatiewet). Wat publieke diensten en semi-publieke omgevingen als supermarkten betreft, is er echter geen discussie mogelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit is toch gewoon een broodje aap verhaal?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is veel meer kans dat het vaccin U een veel gevaarlijker volgende covid besmetting oplevert dan dat het U onvruchtbaar maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? Je kan als gevaccineerde ook besmettelijk zijn he. Minder kans, maar toch. Ik had ergens gelezen dat het A-Z vaccin uw kans om besmettelijk te zijn door 2 deelt. Heel erg veel is dat niet he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2021 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van welke vaccins wordt je onvruchtbaar ?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, er kunnen auto-immuun ziektes opgestart worden door vaccinatie in het algemeen. En die kunnen ervoor zorgen dat je onvruchtbaar bent. Maar dat moet vrij zeldzaam zijn. Het is niet specifiek iets van vaccins, maar van ontsteking.
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2021 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het misschien beter bij fact check gezet want het blijkt hoogstwaarschijnlijk ook weer een hoax. Maar het erge is dat sommigen (velen) het gaan geloven:
https://eu.usatoday.com/story/news/f...en/3884328001/ Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 februari 2021 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het volledig uitgebreid artikel in dS gelezen en waar het uiteindelijk om gaat is dat die jonge vrouwelijke stagiairs worden beïnvloed door de sociale media. Meer is het niet. Ze worden ingepeperd dat als ze zich laten vaccineren nooit meer zwanger kunnen worden. Bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210205_98019386 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Relevant is de reden tot weigering. De hoax zal wel een rol spelen. Laatst gewijzigd door Rudy : 6 februari 2021 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat er bewezen is dat je van covid19 kan dood gaan, lijkt me nogal wiedes. Ik voer dagelijks 100-en zaken uit waarvan ik kan dood gaan. Het is niet dat ik van iets zou kunnen dood gaan, dat ik het niet doe. Het WZC mag ze weigeren en met een volledig loon thuis laten zitten. Het is natuurlijk mogelijk dat in het contract staat dat men experimentele vaccins verplicht dient te laten zetten wanneer gewenst tijdens de duur van het contract. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat er bewezen is dat je van covid19 kan dood gaan, lijkt me nogal wiedes. Ik voer dagelijks 100-en zaken uit waarvan ik kan dood gaan. Het is niet dat ik van iets zou kunnen dood gaan, dat ik het niet doe. Het WZC mag ze weigeren en met een volledig loon thuis laten zitten. Het is natuurlijk mogelijk dat in het contract staat dat men experimentele vaccins verplicht dient te laten zetten wanneer gewenst tijdens de duur van het contract. |
||
![]() |
![]() |