![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rainer Wendt, hoofd van de Duitse (gestapo, oei, freudian slip) politievakbond, vindt dat betogingen tegen mondmaskerplicht, social distancing, verplichte vaccinatie etc. gecriminaliseerd moeten worden.
De typisch fascistische uitleg ervoor is uiteraard de wetgeving op zich. Het kan niet kafkaiaanser worden. Volgens de vlaggetjeszwaaiende Wendt, kan het niet zijn dat "querdenker" betogen tegen mondmaskerplicht en sociale afstandseisen, zonder.....mondmasker, en zonder.... zich aan de social distancing regels te houden. Om dat probleem op te lossen moeten die betogingen dus maar "VERBOTEN WERDEN." Die Endlösung laat niet meer lang op zich wachten. Wie collaboreert graag met de Duitsers, heren Belgische politici? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die softie niet. Je zou toch ergens verwachten dat iemand die ook maar de minste twijfel uit over het Virologische Beleid van Mutti, direct abgeschossen wordt he. Ze zijn ginder slap geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug Auschwitz openen voor zulke demonstranten , en opstoken ??
![]() Da' gaat nogal vlammen , gegarandeerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die gast toevallig ook een wel heel goede relatie met zijn moeder had, maar 1 kloot heeft, liefst van al strudel eet , een duitse scheper heeft , niet van zijn nichtje kan blijven en aquaralenschilder is, zou ik me toch zorgen gaan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hoofd van de Duitse politievakbond, vergeet dat als hij zijn ss-uniform uittrekt, hij ook maar een gewone burger is die behoort tot het gepeupel dat hij wil criminaliseren.
Hij zou best wat minder noten op zijne zang hebben, het nazi verleden ligt wereldwijd nog vers in het geheugen. Hij heeft misschien politieke aspiraties, naar het voorbeeld van hitler, zo lopen hier ook een paar misdadigers rond.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |