![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onkunde van het Belgisch leger is nu voldoende bewezen.
Als ze hun eigen schietveld in brand schieten ,moet het Nederlands leger met een blushelikopter ter hulp schieten. Als er 1 (één ) van hun eigen soldaten zich verstopt in een bos,moet het Duitse leger ter hulp komen om hem terug te vinden. Dit "leger" is de naam" leger " niet meer waardig. De Vlaamsgezinden moet dan ook niet de minste angst hebben dat deze bende kluchtzangers de rol van de Guardia Civil gaat overnemen en dat zij de Vlaamse onafhankelijkheid zouden kunnen tegen houden . ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 mei 2021 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() haha grappige posting
Hoe sterk is nou een ONEMAN ARMY?? Bollywood Hi Tech supercomputer animatie films haha Rambo, Aquaman, Superman, Supergirl, Spiderman, enz hjaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat de Kemmelberg er eentje baren?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkiezingshokjes (i.p.v. de Kemmelberg) gaan een muis -of wat muizen- baren. Merci voor de toelichting.
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan, 4 legers met al wat er zoal bij hoort? Dat wordt toch nog een "Belgisch" soepje hoor.
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Woensdagavond werden mijn klasgenoten op de autostrade aan de grens in Boorsem tegengehouden. Men was op zoek naar JC. Hoeveel mensen zouden aan die andere grensovergang in Maasmechelen gestaan hebben? Het veer in Meeswijk, op de grens van zijn woonplaats dat bijna 10 km dichter is bij de plaats waar zijn auto stond. Ik heb niks gehoord over controle op die plaats. |
|
![]() |
![]() |