![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand die geen covid pas heeft mag niet alleen op een terrasje een koffietje drinken. Dit schijnt zeer gevaarlijk te zijn.
Gelukkig hebben de hooligans na de match allemaal hun covid pas klaar. Ik ben meer dan 100 % zeker dat de ober die mannen streng gaat controleren alvorens hun pinten te brengen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2021 om 09:00. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die drinken op straat.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op terras mag toch?
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
jawel : op het terras van een cafe , geen cst nodig;
Citaat:
|
|
|
|
#7 |
|
Minister
|
Ondertussen stelt men in gidsland Nederland - waar de coronapas al een tijdje verplicht is - vast dat de cijfers van besmettingen op het werk en in de horeca sterk stijgen.
Goh, je verwacht het niet hè? Aantal coronabesmettingen op het werk en in de horeca neemt toe Steeds meer mensen lopen het coronavirus op in de horeca of op de werkvloer. Dit worden belangrijkere haarden, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) over de stand van de corona-epidemie in Nederland. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1331...reca-neemt-toe |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze morgen hoorde ik een discussie op de radio over hoe het dan zit als je naar het toilet moet. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's van de Schoof 'de-zijn' want ik heb zo geen paske.
Weeral een reden om niet naar ginder te komen. -Vrij naar de Witte-
|
|
|
#10 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
't is weer op z'n Belgisch. Er wordt een regeltje ingevoerd en 't eerste dat mensen zoeken is een achterpoortje.
En dan zeggen ze iets over zelfstandigen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou het niet weten want ben niet meer op een terras gaan zitten. Maar ik veronderstel van niet als je de kroegbaas kent
Denk jij nu echt dat er in stamkroegen vaste klanten sinds jaren gaan worden geweigerd ? Je hebt horeca en horeca he....Bij Durum Libanon in de Merodestraat kan je ook binnen iets eten net als in Hof Van Cleve. De kans dat ze in die tweede zaak een pak strenger zullen zijn zou me niet verbazen Ga in Brussel maar eens een kapsalon binnen en je zal snel begrijpen wat ik bedoel Ik blijf erbij Rudy alles hangt af van mensen hun gedrag. Zolang de overgrote meerderheid van mensen zich niet wat voorzichtiger wil opstellen mag je passen invoeren zoveel je wil en 3 maskers over elkaar aantrekken. Mocht iedereen dat beetje gedragswijziging aan de dag willen leggen heb je niks van maatregelen nodig. Maar t'ja mensen willen zonnodig steeds in mekaars nek hijgen. En wat praten met een kleine 2 meter tussen is ook altijd te veel gevraagd ..... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2021 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het CST en de vaccinatie geven de mensen een vals gevoel van bescherming tegen corona. Maar het is niet omdat je gevaccineerd bent, dat je niet besmet kan geraken. Het is zoals verkondigen dat je geen panne of ongeval kan krijgen met je auto, omdat je steeds optijd het onderhoud laat uitvoeren. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Europees Commissaris
|
|
|