![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.knack.be/nieuws/belgie/o...etter-RNBOCHKN
Het stond in de sterren geschreven dat Schauwvlieghe een belangrijke rol in dit dossier ging krijgen zoals ik al vermoedde. De beslissing om niet te communiceren komt van haar. De ambtenaar in kwestie die een hoop bagger over haar heen krijgt door perslekken en halve waarheden en leugens naar buiten te sturen kan daar duidelijk niet mee lachen en heeft een advokaat gebruikt om zich te verweren. En aan de linkiwinkies op dit forum: Dit is hoe je deftig een draad start. Een niet vooringenomen titel. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewuste opening van een dubbeldraadje : er is al dagenlang een gedetailleerde draad over de Weyts-dading en al haar aspecten lopende.
Nu een dubbeldraadje openen over één deelaspect is flauwekul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon recent nieuws. En ik vond de gepaste draad niet om dit nieuws in te vermelden aangezien die titels allemaal vooringenomen zijn en zo goed als allemaal naar nva wijzen. Vandaar een nieuwe draad over super vers nieuws. En Schauvlieghe werd totnutoe niet vernoemd. Uw zgn Weyts dading bestaat niet. En is hier ![]() Het gaat hier over de verdediging van de ambtenaar en een duidelijke verwijzing naar de minister in kwestie. Wie beslist heeft om die dading op te stellen heb ik nog niet gezien. Er een Weyts dading van maken is bewust liegen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar welke Minister verwijst Mevr Henny De Baets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Mevr De Baets heeft geen enkele naam van een Minister vernoemd. Het staat enkel in de subtitel van Knack.
Check De Standaard: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210620_91860299 Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 20 juni 2021 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een slappe kost is me dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Nee dat Mevr De Baets geen naam van een Minister vernoemd heeft in de verklaring die ze via haar advocaat heeft verspreid. Knack liegt dus.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 20 juni 2021 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens de zogenaamde "Weyts-dading" heeft met de gecontesteerde doofpot operatie niets te doen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met de doofpotoperatie die De Baets hier aanbrengt heeft er wel een Vlaams kabinet te maken, nml dat van Joke Schauvlieghe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aha ! Knack liegt ! Hoe durven ze!
Nou! Vooruit dan maar ! ![]() Ik ben ervan overtuigd dat vanaf nu velen hier op het forum U met graagte aan deze uitspraak zullen doen herinneren.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 juni 2021 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Bizarre houding.
Ambtenaar verwijst naar de bevoegde minister, edoch zonder haar bij naam te vernoemen. Maar iedereen weet wie de bevoegde minister was en iedereen kan de correcte conclusie trekken over wie die bewuste minister was. Dus zonder haar bij naam te vernoemen is het voor iedereen die een beetje logisch kan denken en kan lezen en schrijven, over wie het gaat. Maar als je dat dan zwart op wit weergeeft, dan lieg je ![]() Hoe onsterfelijk belachelijk kan een persoon zich maken. Om een en ander te illustreren : Mijn leraar zegt: Jan is de vader van Peter. Peter is de broer van An. Als ik dus zeg dat An de dochter is van Peter, tja dan lieg ik dus ![]() En ik verwacht me al aan reactie dat het een stiefvader is of iets dergelijks. Want zo werken trollen nu eenmaal. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Knack liegt, liegt De Standaard ook. Daar is een naam noemen niet voor nodig. Zelfs een kleuter kan één plus één samentellen. Jij zo te zien niet.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het uitgerekend wél over.
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat er al veel gelogen werd en er nog veel gaan liegen. Dit is het zoveelste schande dossier gelinkt aan de Belgische overheid in haar "geheel". Wat we nu krijgen is het paraplu spelletje en het zoeken naar de zwakste schakel om de zwarte piet heen te schuiven. En de bevolking? Die slikte ondertussen het gif met de "groenen" en Ovam in voorbeeldfunctie die er op toekeken.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verklaring van het hoofd van OVAM,waarnaar in het begin van dit stukje verwezen werd,lijkt me zorgvuldig en in ieder geval duidelijk.
Nog eens,"Lantis" zal het probleem langsheen het trace van de Oosterweelverbinding wel aanpakken.... Vraag blijft....jamaarja,en wat met al de rest? En dat een overheidsinstelling over bepaalde zaken niet zelfstandig communiceert op vraag van de toenmalig bevoegde Minister zou geheel begrijoelijk zijn waren het niet dat,de bevoegde Minister er zelf niks mee gedaan heeft,niet communicatief en ,belangrijker,niet op het veld.... De "machine" overheid functioneert niet......20 a 30 % van de tewerkstelling zit bij de overheid maar op zo een dossier van wezenlijk belang gaat het niet vooruit.... Een puntje van kritiek heb ik wel over de bemerking dat beslissingen die in het verleden gedaan werden met de toenmalige kennis bekritiseren met de kennis van nu intellektueel oneerlijk zou zijn.... We weten nu dat in het recente verleden in de VS al komplete procesvoering geweest is met dezelfde fabrikant over hetzelfde soort problemen met dezelfde stof.... Dat is blijkbaar onze "overheid" kompleet ontgaan dan? Neen,dat moet beter allemaal,VEEL beter....Er zit volk genoeg bij de NV Vlaamse Overheid.... Laatst gewijzigd door kelt : 20 juni 2021 om 16:06. |
![]() |
![]() |