Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2021, 00:44   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard UP! Network NL Avish & Shashi aangifte racisme meerdere kanten

ziehier zeg, twee Hindoelanders geven hun mening over racisme vanuit diverse etnische groepen naar hun toe als koelies. Negers hadden hun flink gediscrimineerd zo te zien en niemand wilde hen helpen. En moslims hadden deze twee vrij zwarte koelielanders ook flink getekkeld, omdat zij islamkritisch zijn en anti islamieten. MOeilijke zaak??

op youtube is hun channel toch flink aktief. Zij komen nooit met oplossingen en echte harde wetenschap, meer klagen en vitten. Inhoudelijk zwak, gewoon ouwehoer praatjes. Vele produkties gemaakt zie deze: recentelijk.

------------------------------------------
#UPNL
UPNL: "WIJ HEBBEN AANGIFTE GEDAAN VAN RACISME"
12.564 weergaven
6 jun. 2021
993
21
Delen
Opslaan
UP! Network NL
28,9K abonnees
In deze UP!DATE geven Avish & Shashi toelichting op de aangifte die zij hebben gedaan wegens racisme. #UPNL

https://www.youtube.com/watch?v=3y-9aA3h4Tw

-----------------------
Kritisch Podium Dewanand Waldo Dewanand & Wieroe
Add a public comment...

0 seconden geleden
Vraagje aan UP! Network NL, Avish & Shashi: is Nederland nu Racistischer, intoleranter, kasteachtiger, sectarisch, met meer wederzijdse Apartheid geworden dan 30 jaar geleden toen de Multiculturele samenleving positiever werd bejegend??? VB Thierry Baudet wil nu een eigen FVD ZUIL ontwikkelen, wat feitelijk Apartheid is, maar de Islamieten hebben al hun eigen krachtige zuil gebouwd, economisch, religieus, paar vorming, opvoeding, scholen, taal, en sociaal dus wij zijn al in een Verzuilde/ kasteachtige maatschappij.

0 seconden geleden
Politiseren van een specifieke misdrijf is toch vaak stemmingmakerij, om zieltjes te winnen voor de eigen politieke partij. // Vrijdenkers worden vaak verstoten overal. //

1 seconde geleden
Ja Afrolanders hebben mij flink gediscrimineerd ok, en ik weet niet of ik aangifte moet doen, ik ben een lagere koelie aapje ok, maar ik vind die afro mensen zo zielig dus daarom deed ik geen aangifte, melding of registratie. Maar misschien moet ik alsnog aangifte doen??? Gaat om meerdere Afrolanders en meerdere Afro organisaties die mij flink hebben gediscrimineerd, op brute wijze en ik heb recordings van alles. Afro mensen spelen altijd zo zielig dat zij slaaf waren, echt vreselijk ok, zelf willen zij alle rechten misbruiken en alleen profiteren. // Zwarte Racisme, incl het racisme van Surihindoes/ surikoelies is ook vreselijk en heb ik ook aan den lijve moeten ondervinden.
Arjen de haan
Arjen de haan
2 weeks ago
Heel goed dit alles wat jullie doen: Pure democratie en uiting van mening
80

---------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 00:46   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

NOOT: de echte harde wetenschappelijk visies op multiraciale samenleving is toch leuk ok, heel pittig als ik het onderzoek en naar de praktijk kijk, want veel meiden willen Superlullen van negers of een superman he met royaal geschapen apparaten. Veel moderne meiden selecteren toch extreem op lullengte, ook feministen zijn fighters voor BBC's of ze zoeken echte mannelijke superlullen.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be