![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Heet van de naald: Marc Van Ranst brengt in samenwerking met cartoonist Kamagurka een boek uit dat lacht met de hele coronacrisis: Kamakorona.
Het boek(je) is een combinatie van cartoons van Kama en "grappige" tweets van de Groot-Viroloog..., ze bron: https://netherlandsnewslive.com/humo...-ranst/204271/ Zoals ik kan afleiden uit bovenstaande bespreking wordt er in het boek ook gelachen met de omgekomen militair Jürgen Conings die het volk in bescherming wilde nemen tegen de willekeur van de corona-dictatuur... Dat is in mijn visie meer dan schandalig en gaat alle perken te buiten! Als viroloog lachen met de coronacrisis is hetzelfde als lachen met zieken, doden, en mensen die hun zaak of job zijn kwijtgespeeld door de vele lockdowns... Hiermee komt de ware aard van MVR naar boven: een sociopatische gekke machtswellusteling die verslaafd is aan media-aandacht zoals een junk aan cocaïne... In dit verband is het interessant om dit nieuwsfeit met een ander nieuwsfeit uit de actualiteit: Een Japanse komiek die was gevraagd om op te treden bij de openingsceremonie vandaag op de Olympische Spelen te Tokio werd op de vooravond daarvan ontslagen omdat men had ontdekt dat hij 23 jaar geleden een grapje had gemaakt over joden... : https://www.standaard.be/cnt/dmf20210722_93724881 Als jullie vinden dat dit terecht is, dan zou het ook terecht zijn dat Marc Van Ranst, op basis van het verschijnen van zijn humorboek over corona, per direct ontslagen wordt uit de covid adviesraad van de regering...!!! Met dit boek heeft hij een psychologische grens overschreden: hij lacht met de slachtoffers van corona en de wurgende maatregelen en blijft tegelijk natrappen naar Conings en diens tienduizenden sympathisanten !!! Dit is een kolossale provocatie!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor Jurgen, hij ging zijn geloof achterna.
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal hem een all-inclusive pizza opsturen. De ene helft een level vooruit, de andere helft een level achteruit. In zijn "wereld". Een onderhands contract van gedragscode. ^^
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat die animatiereeks De Truman Trash show offline werd gehaald. Plat-Antwaarpse humor mocht blijkbaar niet meer om die ene aflevering.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2021 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Van Ranst wordt geacht als viroloog en adviseur van de regering de coronacrisis aan te pakken, niet om er mee te lachen...!!! Dit is een klap in het gezicht van degenen die te lijden hebben aan de hele crisis (zoals gezegd niet alleen de zieken en nabestaanden, maar ook degenen die financieel lijden omdat bv hun zaak overkop is gegaan...) Bovendien is het de dystopische MVR & Co aanpak met nutteloze quarantaines en dies meer die Jürgen Conings deed doorslaan. Hij wilde ageren tegen een dictatuur in de maak, net zoals hij als militair ingezet werd tegen dictaturen in het Midden-Oosten en elders... Jürgen Conings heeft dit met zijn leven moeten bekopen... Je kan gerust zeggen: Eigen schuld, dikke bult, hij had zijn nek maar niet moeten uitsteken door MVR & Co. de oorlog te verklaren. Maar wat met zijn (vele) nabestaanden? Familie, vrienden, kennissen...? Dat de viroloog die aan de basis lag van zijn dood nu natrapt met smakeloze humor in een boekje (en daar nog geld aan verdient ook, wat een lijkenpikker!) is de meest krapuleuze daad die ik mij kan voorstellen... Dit gaat hem vast en zeker nog meer vijanden opleveren, kan niet anders! MVR is constant op zoek naar conflicten en vijandschappen! Als hij niet goedschiks in het nieuws kan komen, dan maar kwaadschiks denkt hij... ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 24 juli 2021 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Test = mijn handtekening onderaan mijn posts. Geslaagd?