![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Stevent Europa af op een burgeroorlog?
Vooruitzichten voor de niet-gevaccineerden in Duitsland: Geen loon meer en een boete van 25.000 euro voor zowel de werkgever als de (gepluimde) werknemer... ![]() Bron: https://www.hln.be/buitenland/streng...pen~a53f41cb3/ Wie denkt dat het leger ongevaccinneerden dit zomaar zal laten gebeuren is goed gek! ![]() Te meer daar de bewijzen dat de vaccins een tegengesteld effect hebben zich opeenstapelen... Oostenrijk heeft ondertussen besloten om in een harde lockdown te gaan voor iedereen! En maakt vaccinatie verplicht vanaf 1 februari: https://www.standaard.be/cnt/dmf20211119_93476172 En voor ons allemaal is het vooruitzicht dat eenieder die de Derde (en Vierde, Vijfde...) prik weigert de QR code zal verliezen... Big Pharma heeft de wereldbevolking in haar wurgggreep... !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 19 november 2021 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk geen gezondheidszorg.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is toch een probleem met Duitsers (Oostenrijkers incluis), denk ik, hoor.
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het IS (nog) niet zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerste domino steentje (oostenrijk) is gevallen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet is nog niet goedgekeurd. Op de persconferentie van het Land Oberösterreich werd al de vraag gesteld door een journalist of rechtsprocedures de inwerkingstelling van de nieuwe wet konden vertragen. Het antwoord luidde: "Ook de politiek moet zich houden aan de rechtstaat. We wachten af." Er komt dus ongetwijfeld nog een juridisch staartje en het is uitzien naar het oordeel van de Oostenrijkse rechtbanken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wappies krijgen weeral gelijk.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt de nieuwe lockdown ? Het rijk der vrijheid door verplichte vaccinatie doet zich voor als een permanente lockdown ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 november 2021 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We gaan Joden afknallen en daarna beginnen we aan de eigen bevolking. ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |