![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat blijkt uit de vervelende vragen aan de premier in een vraaggesprek dat De Standaard voor één keer niet achter een betaalmuur wegmoffelt.
Journalisten die verelende vragen stellen aan de populairste politicus van het Belziekske. Het was ooit anders..... Dit artikel is exclusief voor abonnees, maar De Standaard biedt het u gratis aan. Citaat:
De Croo komt over de hele lijn maar dweilachtig over. Zelfs een debiel weet dat ook een volledige vaccinatie de druk op de zorg niet helemaal zal wegnemen.’ De vraag die ertoe doet is: Is dat een reden om zijn jas te draaien? Toen De Croo verplichte vaccinatie toejuichte wist hij toch ook al dat volledige vaccinatie de druk NERGENS helemaal zou wegnemen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 november 2021 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Varianten daarop zijn "xyz is geen toveroplossing". "xyz zal niet alle problemen oplossen". Als men wél een akkoord heeft en men krijgt de vraag of dit nu alle problemen gaat oplossen, zal het antwoord zijn : "Neen, maar toch wel voor een groot deel, en het zou dom zijn om deze maatregel niet te nemen." Het is een beetje hetzelfde als "Gaat het dragen van de autogordel alle verkeersdoden vermijden?" Natuurlijk niet, maar dat belet niet dat we hem dragen...
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Een open vld haat draadje.
U begint op rode willem te gelijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo is lid van de OVLD, maar trekt zich niets aan van z'n achterban.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 november 2021 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten wel toegeven dat het voor iedere premier van gelijk welke coalitie een beetje moeilijk moet zijn dat een beslissing,genomen na bijeenkomst van een bevoegde vergadering van ministers en staatssecretarissen,binnen de 48 uur in twijfel wordt getrokken door voorzitters van regeringspartijen.Zowel de PS als de MR zijn daar al verschillende malen mee afgekomen....en ermee weggekomen wegens onmisbaar..
Enkel,het mag gezegd,de beide groene partijen,O-VLD, CD&V en Vooruit maken op dat punt nog een professionele indruk ...Zelfs samen echter is dat maar een klein clubje meer he.. We WETEN dat Minister Vandenbroucke vrijwel steeds veel verder zou willen gaan aangaande Covids maatregelen bvb,maar we hebben ook hem nog niet kunnen betrappen op pogingen tot sabotage van een beslissing,eens genomen. Het is niettemin een beetje een triestig plaatje,de Vivaldi.... ![]() Wat de media betreft......who cares wat die er nog over denken eigenlijk.Dat zijn zelf paniekzaaiers en opinievormers,maar dan om commerciele redenen nietwaar. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2021 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
De Croo geeft niet toe en dat is slecht Maar toegeven zal niet helpen Man man man…qua afzeikdraad opstarten komt dit nog niet tot aan de knoesels van Rode Willem
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
U blijft mijn grootste fan, zelfs na de nickname verandering Als u drie letters typt, verraden er vier uw vorige nick Goe bezig
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 november 2021 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() T’ is wel een thuiswerkende man
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, voor de allereerste keer geeft De Croo toe dat gans het vaccinatie beleid gebaseerd was op wat zelfs een debiel wist dat niet kon werken. Dat is dezelfde steunpilaar als het gaan vaccineren van kinderen, en het CST. Het zitten lullen over de epidemie van ongevaccineerden, en wat weet ik nog allemaal. Kortom, De Croo geeft toe dat hij het volk voor dommer dan debiel genomen heeft, want hadden Belgen debielen geweest, ze hadden ingezien dat gans dit circus op hete Van Damme lucht gebaseerd was. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 november 2021 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet antivax, ik ben anti dit vaccinatiebeleid dat enkel en alleen geduwd kon worden door meelopers die liegen en schijt aan kritiek hebben.
Zij rollen het antichrist/dajjal systeem uit, dit vaccinatiebeleid is de build up naar het teken van het beest. Dat zij ontploffen.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een gewoon degelijke premier die stevig in het democratisch zadel zit, is dat helemaal niet moeilijk. Die veegt de mantel uit van de balorige vice-premier, en geeft hem een half uur om ofwel af te komen met zijn ontslag, ofwel met een verontschuldiging. Een betere illustratie van een Dweil van een Leider kan je toch niet hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn het in de kortste keren weer verkiezingen;met een nog verdere "verkruimeling" onder de "echte democratische partijen" Dat kunnen we niet hebben hé? Wij,het "team van 11 miljoen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een belachelijke conclusie. De Wever, ooit populairste politicus en Brinckman kunnen nog steeds niet door één deur. Maar De Wever heeft dan ook overgevoelige teentjes. Ik heb nooit anders geweten. Ten tweede: Het artikel zit wel degelijk achter een betaalmuur. Ten derde: Geen voorstander zijn van verplichte vaccinatie voor het zorgpersoneel heeft het dus niet gehaald in de uiteindelijke beslissing. En dan? Voortschrijdend inzicht is iets wat bij bepaalde politici en hun gevolg ontbreekt. Laatst gewijzigd door Jakko : 20 november 2021 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stukje wil ik wel uit mijn abonnement knippen en plakken:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus dat probeerd hij ook bij Corona zeker. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 november 2021 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Wanneer juichte hij dat toe?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel;
Onze Premier kan al eens een telefoontje plegen met zijn Oostenrijkse collega,inderdaad....met een woordje van dank Die heeft namelijk al het tapijt onder de voeten van onze Premier uitgetrokken.,meer nog dan de voorzitter van de PS.De politieke constellatie is zowat overal in Europa wat het is.....er zal verplicht,"postuum" desnoods (want de 4de golf is toch al ferm bezig,het is TE LAAT) gevaccineerd worden.....het is niet meer te stoppen....(wij,kiezers,hebben zowat overal in de EU poco-paniekeurs gekozen,welnu,we krijgen wat we kiezen,nuttig of niet) en daarna *druk REPLAY* (o,en voor amusement,neem het boekske van PatrickVE ter hand) Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2021 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal jullie wel niet interesseren maar ik vaag vierkantig mijn gat aan hetgeen jullie wel interesseert. Ik heb hier klaar en duidelijk diverse keren gezegd dat mijn gronden in de dorpskom na tussenkomst van een politieker tot schroot werden verklaard. Lange tijd heb ik gewacht op het feit dat de dader mij zou verklaard hebben waar ik fout was. Er zelfs uiteindelijk bijgezegd dat zulke daden niet pasten in een democratie. Niemand, ik zeg niemand, heeft zich enige zorg gemaakt over de gang van zaken. Voor mij is het duidelijk. Er is in dit land dus geen democratie. Meer en meer begint die wetenschap door te dringen bij meer en meer Belgen. Hoop ik toch. Maar wat mij betreft kan het mij geen jota meer schelen dat jullie hier omkomen van honger of dat jullie mekaar uitmoorden. Ik zal niet deelnemen maar er ook niet meer van wakker liggen. Jullie hebben het verkloot. Rijk of arm. Onnozelaars verdienen geen respect. En zelfs komt er nooit enig vorm van zelfbestuur; het is jullie gegund. Ik heb er vroeger wel voor gevochten. Maar nu besef ik dat het beter zo is. Ik ken geen enkele Vlaming die ooit echt een inspanning heeft gedaan voor de Vlaamse zaak. |
|
![]() |
![]() |