![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensenrechtenorganisatie FIRM oppert dat verplichte vaccinatie niet in strijd hoeft te zijn met de "mensenrechten" en baseert zich daarbij op een uitspraak van het "Europees hof van de rechten van de mens."
“Het lopen van een miniem risico voor de gezondheid via vaccinatie kan volgens het Hof beschouwd worden als een daad van solidariteit die verplicht kan worden gesteld om de gezondheid van anderen te beschermen.” “De overheid zou redelijker wijze kunnen beslissen dat een algemene wettelijke vaccinatie verplichting noodzakelijk is om de volksgezondheid te beschermen, zeker nu een op vrijwilligheid gebaseerde vaccinatiecampagne niet lijkt te volstaan om groepsimmuniteit te bereiken tegen een ontegensprekelijk ernstige ziekte” Daar heeft U het dan. Om de gezondheid van anderen te beschermen moet iedereen risico's nemen (die geminimaliseerd worden) om een ziekte te bestrijden (waarvan het risico over alle bevolkingsgroepen) gemaximaliseerd wordt. Omdat over natuurlijke immuniteit met geen woord gerept wordt, en gezien de tekst en het advies van het hof en het FIRM wetenschappelijk géén enkele basis hebben kunnen we het catalogeren onder noemer PLATTE PROPAGANDA EN DESINFORMATIE. Ik moet niemand beschermen buiten mezelf, you unbelievable ffing commies.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 december 2021 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firm ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() "Federaal Instituut voor de bescherming en de bevordering van de Rechten van de Mens"
ik maak daarvan, "de rechten van de Mens, met uitzondering van de rechten van de mensen waarvoor we wetten hebben gestemd dat ze geen rechten hebben" Het hellend vlak dat leidde tot de holocaust, ontstond op EXACT dezelfde manier.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen lopen er in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het komt niet van social media.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al ben ik voorlopig tegen verplichte vaccinatie, dit hoeft geen communistisch voorstel te zijn. Het is een voorstel waar alle kleuren over nadenken. Ik denk niet dat verplichte vaccinatie er komt. Sensibilisering tot vaccinatie zoals we dat nu kennen bij griep zit wel in de lift; overreacted reageren en doemdenken heeft geen zin. De communisten zitten hier voor niets tussen. Er zijn al discussies over verplichte vaccinatie of niet. Zoals deze : https://forum.politics.be/showthread.php?t=261560 Laatst gewijzigd door Rudy : 8 december 2021 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, het principe is wel degelijk dat als het objectief collectief (in de zin van "voor elk individu", niet zoals collectivisten dat beschouwen, voor een abstracte collectieve entiteit) voordelig is, dat het dan een regel van de groep kan zijn. Wie daar niet mee mee wil, moet de groep maar verlaten, want kan dan beschouwd worden als een hinderlijke en vijandige entiteit. Ik denk van moslims min of meer hetzelfde trouwens ![]() Het is merkwaardig dat dat hof mijn argumenten hier van 't forum heeft gehaald ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 8 december 2021 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechten van de mens? Gooi ze maar op het hoopje.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo beschermt u ook anderen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis dan een paar miljoen om in isolatie mijn bestaan verder te kunnen garanderen.
Iets dat verkocht wordt via stigma, leugens en onverkozen beleidmakers die zich -na de mexicaanse griep nog durven- beroepen op MVR; bekommeren zich niet om volksgezondheid maar lobbyen en dienen een geheim agenda. Digital ID. Het zijn de derde rijkers in deze tijd.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 8 december 2021 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
De premisse waarop de huidige “dwang” gestoeld is even onjuist dan de premisse die er was om 6 miljoen joden naar de gaskamer te sturen. Voor diegenen die het niet begrepen hebben, de enige weg uit deze situatie is de weg terug naar 03/2020. Zoniet zal de totalitaire staat niet stoppen tot buren en vrienden mekaar terug uitmoorden zoals 80 jaar terug.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen moeten leren leven met dit virus tot er daadwerkelijk een volledig genezingsmiddel komt , of totdat zoiets als een griep wordt !! In de middeleeuwen had men de pest .... veel mensenlevens gekost !! Maandag , mijn 3de vaccin !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 december 2021 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Gehypnotiseerd.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij niet akkoord dat ik mij laat vaccineren , awel , boeit mij niet !!
Wat ik dan niet begrijp: Hoezo , volgens mensen zoals u is er toch geen probleem ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2021 om 00:08. |
![]() |
![]() |