![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Méér maatregelingen nemen dan gevraagd door de Gems, Frank stoot zijn (imaginaire) kiezers zeer tegen de borst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de Geldverbrander zit in de patatten.
Ook den Dweil. Als je de burgemeester-scoutsjongen van Gent gehoord hebt toch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hakken in ‘Cultuur’ dat komt uiteraard uit de koker van Jojo Jan.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat kwam uit de koker van Pedro Facon. Een vastbenoemde ambtenaar met OVLD-etiket. Blijkbaar zat Jan daar wel als een bloemzak, zonder 'zijn' sector te verdedigen. Maar insinueren dat hij met dat plan afkwam is onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kom, twas cultuur of scholen, jan zat zowiezo in de tang. Het lijkt erop dat het voor Vdb persoonlijk is geworden nadat em zijn goesting niet kreeg een paar overlegcomitees terug
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(volgens Bruzz was het horeca of cultuur - sluiting van horeca was voorgesteld door Ecolo) Laatst gewijzigd door gertc : 24 december 2021 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u daar beelden van? Als er één ding is, waar ik zeker van ben, is dat Jan het verdedigbare steeds verdedigt heeft. Ik denk dus niet dat hij er voor spek en bonen bijgezeten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was er niet bij, en ik heb geen beelden. Ik kan dus hierin alleen voortgaan op wat andere bronnen vertellen. En die bronnen zeggen dat er 3 mensen in het overlegcomité geprotesteerd hebben tegen de sluiting van cultuur. En geen enkele van die 3 was een Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk komt dat niet van Jambon, dat weet jij natuurlijk ook. Wat wel zo is, is dat hij in tegenstelling tot Ben Weyts een slappe lul is zonder enige ruggegraat. Iemand die zo een sterk mandaat gekregen heeft van zijn kiezers zou zich niet zo mogen laten doen door iemand die geen enkele stem gehaald heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is zijn paraplu aan het opendoen. Uiteindelijk zou men moeten aanvaarden dat het de Uitvoerende Macht is die de beslissingen neemt.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je daar mee?
Je geeft geen link naar wat hij wel of niet zei ??? Of bedoel je dat ik vlugger moet reageren, dan dat ik zelf mijn eigen leven wil regelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit, onder andere, lees maar de hele link:
Citaat:
https://www.hln.be/gent/gents-burgem...nsen~a48cbe01/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |