![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou deze burger een kans maken ? Of zal hij in de gerechtsmolen vermorzeld worden ?
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgntp Citaat:
Benieuwd hoe dit zal aflopen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 8 december 2021 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die man maakt geen schijn van kans, dit wordt op de lange baan geschoven.
Eerst maanden procederen in eerste aanleg. Bij een eventuele veroordeling ( wat ik betwijfel ) gaat men in beroep en begint de hele mallemolen opnieuw. Ik wens die burger veel sterkte toe. Het zal hem een hoop kopzorgen bezorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat mij betreft, hij heeft alle steun.
Het wordt tijd dat leugenaars en bedriegers in de politiek zich verantwoorden voor de schade die ze met hun leugens veroorzaken. Het is ook opvallend dat die leugenaars hun torenhoge inkomen verantwoorden door hun "zware verantwoordelijkheid", maar als er iets fout gaat, zijn ze voor NIETS verantwoordelijk.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 8 december 2021 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Eindelijk zou ik zo zeggen
MAAR In Belgie zijn ministers onschendbaar En kan een minister niet voor persoonlijke uitspraken berecht worden. Ik vrees dat dit niets wordt Trouwens de ganse Vlaamse Bourgeois ramp,heeft de katastrofe van de terugdraaiende teller gekakt. Gans die bende zou moeten berecht worden…mocht het kunnen
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 december 2021 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
En dan zijn de ministers óók niet verantwoordelijk. Beroepsoplichters dus, geven uw geld uit, en zijn nooit verantwoordelijk.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo! De leugenaars en oplichters ter verantwoording roepen!
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Het enige wat ik hoop te bereiken - ja, we zijn mee in de gerechtsprocedure gestapt - is zware imagoschade toe te doen voor de blauwe smurfen met hun loze beloften. Beter zoals bij de Jehovisten gedaan, deur dicht gesmeten in de installateur z'n gezicht. Ma ja... te brave burger zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kan een verschil zijn.
De Vlaamse regering voert subsidies in voor zonnepanelen en voert de terugdraaiende teller in. Zonder stelling in te nemen of dit nu ofwel geen, ofwel een klein beetje plus of min, ofwel heel veel plus of min betekent voor de burger. Maar als één minister dan begint te toeteren dat het zeker en vast heel voordelig zal zijn voor de consument; als hij zodanig toetert dat het meer trekt op een verkiezingsmeeting dan op het voorlichten van de consument ... Voorlopig weet ik er nog niet genoeg van om een stelling in te nemen. Maar wat wel zeker is: ik vind het reuzeleuk dat die twee eens de knijpers op de gevoelige onderdelen geplaatst krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pek en veren voor die twee !!
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommelein is nu al een tijdje uit de picture, maar dat Lydia Peeters graag om het even wat in de pers toetert hebben we onlangs nog gezien met haar verbod op benzinewagens in 2027.
Als de dagvaarding niets oplevert zal het misschien wat stof tot nadenken geven aan ministers om hun woorden eerst even te wikken. Nah, ik vrees dat ze daar niet slim genoeg voor zijn.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , die zullen hun zakken goed vullen !!
Het gaat die burger dus enkel heel veel geld kosten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Idd
Ik vrees dat die de enigste zijn die er iets gaan aan overhouden…namelijk een hoop geld van toch reeds gedupeerde mensen. Waarom wordt dit in het late journaal van de vrt nauwelijks nog vernoemd (zogenaamd geen tijd voor ![]()
![]() |
#16 |
|
![]() en door alle straten van het Vlaamse land!
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat standpunt van de Vlaamse regering ergens terug te vinden ?
Waarom nog belang hechten aan wat ministers uitkramen als de regering hun uitspraken niet dekt ? Het is alsof in de zaak Arco de raad van bestuur unaniem afstand zou genomen hebben van uitlatingen van Francine Swiggers in de zaak Arco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zal aflopen als een gieter. Om dit nu eindelijk eens te doen stoppen zouden we met z'n allen die mensen moeten steunen. Ik doe financieel direct mee zelfs al heb ik er niks met te maken, die lachen ons toch gewoon uit in ons gezicht ..... Vandaag zijn de teruglopende tellers de gedupeerden morgen zijn wij het.
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt maar we zouden die mensen beter wat steunen.
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |