![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik is het wel meer dan duidelijk dat men de EU, NAVO & VS bij het oorlogsgeweld Rusland - Oekraïne wil betrekken.
Is dat het 'uiteindelijke' doel van Poetin om even verder door te kunnen rijden? p.s. Een oudere tekst 'leerde' al ... ‘Bij een nieuwe crisis tussen NAVO en Rusland dreigt gevaar voor ons allemaal’ Of het ook allemaal klopt wat er geschreven staat daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken. Wat er nu bezig (Rusland vs. Oekraïne) is moet wel gezien worden als een groot gevaar. p.s. extra de dato 24 februari 2022 gezien als partnerschap? Heeft president Xi zich verslikt in zijn partnerschap met Poetin? De nadelen komen iets te snel bovendrijven Als melomaan van dienst zet ik dit liedje op. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2022 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De baseline blijft: geen enkel weldenkend leider overweegt nog maar om kernwapens als eerste in te zetten. Alleen: hoe weldenkend is Poetin nog?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik denk dat we die en af te stappen van de idee dat de NATO niet betrokken is in deze oorlog. Meer dan China in ieder geval. Waar China blijft herhalen om te praten en het oorlogsgeweld te stoppen blijft de NATO de oorlogstrommels roffelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe staat het met de weldenkendheid van Joseph Robinette Biden Jr, zijn geopolitieke tegenstrever, die de strijd tegen Rusland tot de laatste Oekraïner lijkt te willen voeren?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld gaat niet vergaan hoor.
De centrale plannerkes op Aarde, opperhoofden van de luiekwallen stam, hebben regelmatig een panieksfeer / crisis van doen, om de bezitters van geld en andere spaarproducten, tot beslissingen te drijven die hen daar het gewenste deel van doen verliezen, allez, de materialisatie van dat verlies, want het gespaarde als geld werd geleend door de leden van de luiekwallen stam, die ermee het geproduceerde van de werkende stam kochten. Ze hanteerden 2 jaar geleden dat sars2 virus als uitleg voor hun saboteren van productie en handel, alzo de prijzen aldaar opdrijvende, maar het haalde niet hun beoogde verdamping van andermans spaargeld (mensen panikeerden onvoldoende, het was maar een flash crash en te kleine inflatie, dus nu voeren ze oorlog om alsnog dat doel te halen. Het is dus een kwestie van cool te blijven, de eigen afhankelijkheden van derden te minimaliseren, op persoons- en bezitsvlak, en hun soap te laten waaien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die zich ver te pletter lacht dat Poetin aan de EU grens staat. Biden, rijp voor het gewatteerde kamertje of zouden er mensen zijn die dat anders zien en Biden nog een kans zouden willen geven? p.s. De waanideeën van het Westen over deze oorlog: Poetin is NIET gek en de Russische invasie is NIET mislukt Oorlog voeren is altijd een mislukking. (het is wel *kassa*kassa* voor sommigen) Het is- en blijft voor sommigen natuurlijk een manier om er hun 'gelijk' met proberen te halen maar ten koste van wat? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2022 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Hij is niet de enige autorotaire figuur in de geschiedenis die al dan niet aan landjepik doet.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Op die pagina ziet men het dan weer zo. Een kans die er best goed inzit denk ik ook wel. Is er kans dat er een staatsgreep tegen Poetin komt of dat zijn eigen volk hem afzet? Hij is al jaren aan zet Poetin maar met wat hij nu in leven geroepen heeft denk ik wel dat hij tegenstand gaat krijgen. Die tegenstand is hij op alle mogelijke manieren al aan het proberen weg te werken met mensen de gevangenis in te duwen of bepaalde persorganen te sluiten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het waanzin of is het megalomanie in de zin van grootheidswaanzin dan wel, wie zal het zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Ik doe al jaren 'binnen mijn kunnen' een soort van mantelzorg voor mijn oude ouders zijnde 90 & 89 jaar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2022 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
De hertog van Wellington zei ooit: "een goede generaal, is een generaal die weet wanneer hij zich moet terugtrekken".
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 maart 2022 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als de leeftijd van Biden geen rol speelt, dat zijn de mopjes over dementerend eens zo grof op de man spelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alleen maar praten zou een erg zwakke appeasmentpolitiek zijn die de facto de Russische agressie beloont.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |