![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://twitter.com/truth_seeker_85/...43272412930049
https://www.zerohedge.com/markets/pr...n-protest-post Buhler was ultimately charged with incitement and released on bail. She is due in court January 25. The post has been taken down. Ik ben geen Twitter fan. Ik heb de video's op Twitter bekeken. Twitter weet dat ik deze video's heb bekeken. Ik zit nu met de schrik dat ik in mijn kot gearresteerd ga worden. Ik heb niet eens een Twitter account. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgeklopt verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ver van mijn bed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zal toch eens moeten gaan kijken dan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() De screenshot die zerohedge publiceert zegt iets anders. "Hou afstand, draag een mondmasker, leef de regels na"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Australië. Vrouw in eigen huis gearresteerd voor FaceBook.
Dat kan een opluchting zijn voor haar echtgenoot. Dat ze niet in een ander huis zat, op dat ogenblik ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees enkel de Frontpage, de populairste posts.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://michaelsavage.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.zerohedge.com/political/...racy-theorists
And if there is one thing that terrifies increasingly tyrannical governments, it's a loss of control of the narrative, which is why the Australian government is getting a jump start on curbing any so-called "conspiracy theorists" daring to spread information that questions the fear-mongering being used to keep Aussie citizens under lock and key. A new bill is expected to be debated by the Victorian government in the State Parliament this week. It gives local authorities the power to detain "conspiracy theorists" and people who refuse to self-isolate, reported Caldron Pool. If passed, the COVID-19 Omnibus (Emergency Measures) allows the government to detain anyone labeled as a "high risk" or likely to spread COVID-19 negligently. ![]() ![]() Ja man. Het verbaast me toch dat Australië, het land van nakomelingen van gevangenen en bannelingen, gaat voor totale repressie van het waarheidszoeken. Het is mij een raadsel dat Marc Van Ranst in ons land nog niet geïnterneerd is voor zijn 30 jarige strijd tegen wat hij extreem-rechts noemt. In Australië zou niemand van hem horen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 september 2020 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een nieuwe Reichstagsbrandverordnung.
Eng om te zien hoe landen met een lange democratische traditie in een paar maanden kunnen afglijden tot een dictatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf daar gewoon van weg en waarschuw uw kinderen er voor dat soort van 'diensten'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 september 2020 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Aan een irrationele angst voor nieuwe technologie kun je oude mensen herkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze week kwam uit dat in de turbulente coronatijden 2020-2021 de voormalige liberale premier van Australië Morrison in het geheim vijf bijkomende belangrijke ministerportefeuilles (binnenlandse zaken, financiën, begroting, sociale zaken en grondstoffen) had opgenomen, een ongeziene dictatoriale daad, omdat hij het gevoel had dat hij alleen de problemen kon oplossen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 21 augustus 2022 om 06:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |