![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gisteren was ik bij de apotheker en ik zag daar een affiche.
Op die affiche stond: apothekers voor Oekraïne. Je kon daar producten kopen die dan geleverd werden aan Oekraïne. Wanneer komt de affiche: apothekers voor Belgen? Want er zijn er in België ook mensen die medicatie nodig hebben maar het niet kunnen betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier een doos met vervallen medicatie. Zal ik ze bij de apotheker droppen voor Oekraïne?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Probeer dan eens goed te doen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je koopt voor een bedrag bij de apotheker, de goederen worden verzameld en in mass naar Oekraïne verstuurt. Maar mijn punt is dat er in België ook mensen zijn die medicatie nodig hebben maar die het niet kunnen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed. Over welke onbetaalbare medicijnen spreken we dan ? Als mensen hun medicijnen bij de apotheek niet kunnen betalen dan hebben die ook andere financiële problemen, om wat voor reden ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat een overkoepelend bedoelde overheidswebsite aangaande Oekraine..
https://info-ukraine.be/nl Helaas kan ik daar op dit moment (16 juni) niks vinden over een medicamentenaktie van de apothekers.Dat moet men zelf maar uitvissen.Nogal wat mensen (inclusief mezelf) komen jaren aan een stuk niet in een apotheek binnen nochtans. Nochtans kan ik me voorstellen dat er daar gigantische behoefte is aan zowat alles wat acute wondbehandeling aangaat,en uiteraard anestesie. Coordinatie..het is ECHT een probleem ,en niet alleen bij de overheden... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 juni 2022 om 05:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of eerder misschien voor hem.
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mezelf fotograferen en je kan die dan kopen voor Oekraïne.
Voor iedere verkochte foto stort ik 10 cent op een goed doel. Het overige hou ik als gemaakte onkosten. Te koop vanaf 19,98€. Bedragen worden afgerond.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, ik betaal met een briefke van 218,75.