![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Of het nu in de grond ook gebeurd is of niet, het Vlaams Blok beweert de laatste jaren zijn programma bijgestuurd te hebben (niet meer zo extreem, meer een gematigde partij). Wat ik mij afvraag is hoe ze dit verdedigd hebben bij hun 'oude', meest extreme achterban. Concreet denk ik hier aan mensen die op het Vlaams Blok zijn gaan stemmen voor bijvoorbeeld hun 70-puntenplan, en hun duidelijke meningen omtrent immigrantie en criminaliteit. Zijn zij niet ergens teleurgesteld dat de harde punten, waar zij achterstonden, nu niet meer zo duidelijk worden gemaakt of verdedigd? Zijn er mensen die vinden dat het Vlaams Blok te zacht is geworden? Bij andere partijen zie je dat ze moeite moeten doen om geen personen uit de klassieke achterban te verliezen als er wijzigingen in partijstandpunten worden doorgevoerd, maar bij het Vlaams Blok lijkt me dat niet te gebeuren. Ik heb zelf totaal geen sympathieen voor het Vlaams Blok, en ken persoonlijk ook geen mensen die ik in deze post wil aanspreken. Ik heb ook niet de bedoeling om het Vlaams Blok op een of andere manier goed of af te keuren in deze post, het is een neutrale vraag. In de hoop dat de discussie niet ontspoort, Vriendelijke groeten, Jan Fabry |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De discussie is alleszins niet ontspoord
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind het blok inderdaad een softe en tamme partij geworden.
Nu ja, ergens begrijp ik dit wel die mensen willen natuurlijk vooruitgaan en hun partij en invloed verder uitbouwen. Of de huidige koers de juiste is zal de toekomst uitwijzen... Ik blijf natuurlijk wel voor hen stemmen,er is nu eenmaal geen enkel ernstig alternatief,en stemmen voor een van de systeempartijen;NOOIT !!! |
![]() |