![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De spasten weeral achteruit,de stunt begint het in zijn broek te doen,,in 2006 zouden er wel eens wat rooien buiten kunnen vliegen.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() "Spasten", "Rooien buiten vliegen"...
De taal is weer gansch het eigen volk |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is het VB aan zijn hoogtepunt.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 20 december 2004 om 22:47. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het ene hoogtepunt kan er nog een straffer volgen. Hoogtepunten kunnen ook in de tijd gerokken worden. Associeer maar rustig met beddebakhistories. 't Was expres zo bedoeld.
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
|
![]() Volgens mij zit Steve Stunt aan zijn hoogtepunt.
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ze aan hun hoogtepunt zitten zal afhangen hoe serieus de andere partijen aan politiek gaan doen,en op dit moment is dat niets om over naar huis te schrijven!
Triestigen boel als ge het mij vraagt! Laatst gewijzigd door doornroosje : 22 december 2004 om 18:45. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tot zover deze kerstmededeling van Yossarian |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() hoe kun je nou weten of hun remedie erger is dan de kwaaltjes? het VB wordt langs alle kanten geboycot.
en wat is er dan onmenselijk/onuitvoerbaar aan het programma van het VB als ik vragen mag, en liefst geen onzin in de trant "tzijn nazi's" ed |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens het VB ergens aan de macht komt, in Antwerpen bijvoorbeeld, zullen ze hun absolute onkunde bewijzen en is het gedaan met de opgang van het VB, dan volgen ze het voorbeeld van Haider en Le Pen. Want regeren is nog iets anders dan het spuien van kritiek en alles op de migranten en Walen steken.
Ik vind dat Antwerpen een testcase moet worden, het VB in coalitie met een fractie van de VLD bijvoorbeeld (Coveliers), eens zien hoe ze zich gaan debrouilleren... en hoe goed dat zal zijn voor Antwerpen als internationale cosmopolitische havenstad... natuurlijk spijtig voor al die Antwerpenaars die niet op het VB gestemd hebben... maar iemand moet zich opofferen... zoniet zitten we binnen 8 jaar misschien mlet het VB in de regering en dan wordt het pas echt gevaarlijk... Laatst gewijzigd door tomm : 24 december 2004 om 15:40. |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() inderdaad het wordt hoog tijd dat vlaams belang zicht mag bewijzen dus laten we massaal op VB stemmen.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als jouw redenering correct was , had men ze al in 1991 kunnen toepassen... tenzij natuurlijk dat jullie wel erg traag van verstand zijn.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 24 december 2004 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 december 2004 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() In deurne nemen ze alvsat goede bestuursmaatregelen , een zwaluw maakt uiteraard de lente niet ... mar in zwitserland ,karinthie( dit jaar hoogste score ooit voor fpo na 12 jaar bestuur) denemarken , franse steden(om orange..), noorwegen etc is bewezen
dat rechts nationalistische partijen wel degelijk goed besturen zollang ze maar niet teveel water in de wijn doen en ze groot genoeg zijn 40% in karinthie bvb... |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() "Eens het VB ergens aan de macht komt, in Antwerpen bijvoorbeeld, zullen ze hun absolute onkunde bewijzen en is het gedaan met de opgang van het VB, dan volgen ze het voorbeeld van Haider en Le Pen. Want regeren is nog iets anders dan het spuien van kritiek en alles op de migranten en Walen steken."
Het VB valt niet te vergelijken met eenmans-partijen zoals de extreem-rechtse partijen in Frankrijk en Oostenrijk. Het VB wordt niet enkel gedragen door een kritische houding tegenover het vreemdelingenbeleid, maar ook door een sterk gevoel van Vlaams-nationalisme dat al vele decennia aanwezig is onder de Vlamingen. Maw het VB is geen op zichzelf staand feit zoals Haider, maar een resultaat van een gevoel dat een groot maatschappellijk draagvlak heeft. Natuurlijk zult u zeggen dat u zich -als waarschijnlijk zeer overtuigde flamingant...- niet kunt terugvinden in de harde Vlaamse standpunten van het VB. Maar als u graag honderduizenden franken,persoonlijk, doneert aan onze franstalige landgenoten zonder er enige vorm van respect van terug te krijgen zal ik u niet tegenhouden. Dan zal ik meteen ook mijn volgende belastingsbrief doorsturen naar uw adres ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() buiten deze draad: de standpunten van het BUB scoren best goed, als het op onuitvoerbaar idealisme en verbloeming van de realiteit aankomt
![]() Laatst gewijzigd door anti-hypocriet : 27 december 2004 om 16:01. |
![]() |