![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/migran...lona~a1b80b59/
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 7 december 2022 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toeme toch, t had beter in volle vlucht geweest
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed geprobeerd, moedige vrouw.
Ondertussen zijn er wel 28 in het Spaanse landschap verdwenen. Not bad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ni goe wijs zeker, het faken van een medische aandoening en/of noodsituatie, nog goedpraten!!?? Als gij iemand in het ziekenhuis wilt bezoeken, dan faket gij een hartaanval om dan van de spoed te gaan lopen?? Da's dan ook goed gedaan of wa!!??
![]() Opsluiten en de paar 10-duizenden euro kosten laten betalen, maar ja, zal wel als mensensmokkelaar, totaal geen geld hebben.... De brave, hardwerkende burger zal er wel voor opdraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze AL die "vluchtelingen" te pakken krijgen , en terugsturen , wel van eerst hen een foto maken , en rondsturen naar andere landen !! Mensen in echte nood helpen , ok , maar dit , wil ik zelfs niet begrijpen !! We kunnen zulke missen als kiespijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het enige wat dat soort mensen teweeg gaat brengen, is dat er niemand meer een ander zal willen helpen, en dat uit puur wantrouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liberalen ![]()
![]() |