![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS zitten achter de EU-haat op Hongarije – bewijzen Wikileaks-documenten
Ik zou er niet van verschieten mocht het waar zijn. ![]() Uit de ophefmakende tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juni 2023 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de VS niet altijd blij is met een sterk verenigd Europa deel ik overigens wel. In mijn optiek was het een bestaand conflict binnen de EU, de VS heeft dit allicht versterkt, maar ook zonder VS was er een botsing gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat ik in een of andere populistische Waalse publicatie even overtuigend bewijs kan vinden over de zware dictatuur in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Men verspreidt roddels over X, dus moeten we niets geloven van wat X zegt" is niet de logische conclusie die je denkt dat het is.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |