![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dat ongetwijfeld het Sterrenrestaurant in Hotel l'Angleterre in Chalon en Champagne.
2 keer geweest en 2 keer zeer lekker gegeten. https://www.hotel-dangleterre.fr/fr/...t-jerome-feck/ https://www.hotel-dangleterre.fr/fr/accueil/ https://www.hotel-dangleterre.fr/fr/restaurant/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet meer hoe het heet, maar het was een klein restaurantje in Praag. Heerlijke tomaat-groentensoep met zure room en dan schnitzel (mals vlees met pannekoekenbeslag rond).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ver verleden eens geweest: Rugbyman Brussel
Geen idee van of het nog bestaat. Om da naar het buitenland over te schakelen was er een restaurant in Menton waar men prima bouillabaisse maakte, de nam ben ik kwijt naqar het lag naast het café van 'Den Belg' daar. Er waren nog vele goede restaurants aan het kerkje waar soms muziekoptredens waren en in de jachthaven ook. Ook in Noord-Frankrijk eens een goed restaurant aangedaan, naam vergeten. Iets dichter, aan de kust... mondieu Pier Kloeffe En ook, ondanks het verliezen van een Michelin ster... Hostellerie Le Fox
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2023 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Restaurant Schützen in de schwarzwaldstraße in Freisburg
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een restaurant ergens in de buurt van Poitiers. Iets me "La Venise Verte" in. Het zag er een gewoon deftig restaurant uit van buiten. Maar het was pure Fawlty towers. Personeel dat zich niks aantrok van de klanten die zaten te wachten. De tafeltjes die toch al iets hadden besteld kregen niet 1 maar 2 keer een verkeerde bestelling voorgeschoteld en dan was er uiteindelijk ook nog een hygiëne probleem. We zijn na een tijd wachten maar terug weggeglipt. Content dat we nog niet hadden kunnen bestellen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 maart 2023 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het eten van mama Louisa in hotel Riccardo Francischiello in Massa Lubrense.
Ik spreek wel van jaren terug, het menske zal al lang overleden zijn, maar miljaar, dat mens kon koken. Ik herinner me vooral nog de pesce al sale en haar canneloni.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een terrasrestaurant in Athene. Zeer schilderachtig gelegen.
De twee dagen diarree zijn me zeer goed bijgebleven.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwa goed eten, ambiance en veel wijn. U Jelena in Hav?*?ov, Tjechië.
Verrassend, Kreusvierteil Wok in Dortmund. Verbazingwekkend veel, lekker(ook de dienstertjes) en zwaar. Taras Bulba in Moskou. En natuurlijk, onze Go To als we in Vilvoorde blijven plakken, De Kuiper.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Baileux , ik weet de naam niet meer, maar paseerden er rond de middag, en voor niet te veel geld midden in de toeristenval in een zeer treffelijk etablisement op een idelische locatie (naast de rivier of grote beek) gegeten.
In Canada midden in de bush, in een lodge, de muren waren gewoon boomstammen op elkaar. Tres Chique maar naar Europese normen helemaal niet duur. Ik kan de Kariboe en Everzwijn met groene appel warm aanbevelen. New-York Annete's Diner ergens midden in het theathre district, De milkshake met bourbon, ... komen ze zo af met een vaas en dan nog een de overschot van wat er nog in de blender zat. Niet tegen open vuur houden. Bediening zijn acteurs die op dat moment geen rol hebben. Op een strandje in Canada aan een meer, de gids stak wat blokken hout in de fik en dan tarte au sucre er boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De McDonaldsen van Vladivostok, Chimolo en Qujing.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() McDo in Hong Kong.
Het zag er hetzelfde uit als in België, maar het was toch wat meer Spicy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schnitzelntits in Melbourne.
Gelukkig ging mijn maat later op de avond naar het toilet, en liet hij zijn smartphone achter op het tafeltje. Zodoende kon ik een paar foto's deleten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 maart 2023 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Château de Hattonchâtel.
Na een hele dag in de koude en natte loopgraven nabij Verdun te hebben gelopen kwamen we op een mistige Novemberdag aan in dit hotel/restaurant. https://www.hattonchatelchateau.fr/restaurant/ Eigen foto: ![]() Kort en bondig menu met plaatselijke ingrediënten. |
![]() |
![]() |