![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
Vechtpartijen bij RAI Amsterdam op laatste dag van Turkse verkiezingen analyse 1) Hhah hha turken kennen geen traditie van stemmen ok, hele oude MOghul rijk van Turken gedurende de islamitische Kalifaten was elke dag knokken en lekker alles verkrachten en beesten, tsja kwestie van HOGERE SQ en EQ, maar significant lagere IQ?? Intelligentie werkt bij elk RAS toch tikkeltje anders in het koppie en in de broek. 2) Zou je kunnen stellen dat Turken toch een verrijking zijn voor de Nederlandse beschaving?? Gewoon live op Televisie vertonen dan hebben wij die bollywood nep vechtpartijen niet nodig, is goedkoper. 3) Dus schreeuwen he "Meer, meer meer Turken.......' die kekker vechten live op de Nederlandse TV net als brood en spelen in oude Rome. haha hah dit is beetje cynische Turkse HUMOR ok. hahha 4) Bijna alle etnische clubjes zijn nu in kasten opgesloten en geisoleerd van de hele maatschappij, echt zielig, ik praat vaak met Turken in mijn buurt en ja hoor, zij kijken nooit naar Nederlandse media en weten praktisch niets over Nederland en de actualiteiten in het nieuws. Veel hindoestanen, Antillianen, Marokkanen en Afrikanen zijn nu precies zo gedesintegreerd. Heel zielig ok. Etnische Apartheid is hard feit. ============================ https://www.nu.nl/binnenland/6262626...kiezingen.html Vechtpartijen bij RAI Amsterdam op laatste dag van Turkse verkiezingen Door onze nieuwsredactie 07 mei 2023 om 22:36Update: 2 uur geleden 916 reacties In en rondom evenementenhal RAI Amsterdam was het zondagavond volgens de politie zeer onrustig. Even na 21.00 uur braken vechtpartijen uit tussen groepen die kwamen stemmen voor de Turkse verkiezingen. Agenten met honden grepen in. Ook de ME werd ingezet. Het is niet bekend of er gewonden zijn gevallen en of er aanhoudingen zijn verricht. Vorige week was er ook al een vechtpartij tussen stemmers in de RAI. Turkse Nederlanders konden zondag nog hun stem uitbrengen voor de presidents- en parlementsverkiezingen in Turkije. Naast Amsterdam waren er stemlocaties in Den Haag, Deventer en Eindhoven. De verkiezingsstrijd gaat vooral tussen de huidige president Recep Tayyip Erdogan en oppositieleider Kemal Kiliçdaroglu. Lees meer over: Amsterdam rai Binnenland NUjij: Uitgelichte reacties Heppiedepeppiecaat 08 mei 2023 om 07:53 Ik snap überhaupt niet waarom je een stem zou uitbrengen voor de Turkse verkiezingen als je (ook) Nederlands staatsburger bent en in Nederland woont, waar de Nederlandse politiek geldt. Het voelt voor mij een beetje zuur. Hier de vruchten plukken en voorzien zijn van allerlei sociale potjes om een zeker bestaan te kunnen leiden in Nederland, maar het hart voor Turkije te houden en voor die verkiezingen daar een stem uit te brengen. Zoals Özcan Akyol het zo mooi vertelde waarom hij niet stemt: "ik ben een Nederlandse staatsburger en ik vind niet dat ik moet stemmen en dat de mensen die daar wonen de gevolgen moeten ondervinden op wat ik stem. Ik ben hier en ik onderga niet de gevolgen. Dat is heel raar..". Zo zouden veel meer Turkse Nederlanders moeten denken. Stem voor de politiek in het land waar je woont, want met deze politiek heb je te maken. Niet met de Turkse Politiek. Respect: ???? 74 Reacties: ???? 2 Reageer Zorro_8f82b797 08 mei 2023 om 07:12 Het is sowiezo belachelijk dat ze hier kunnen stemmen over wie regeert in Turkije. Laat ze of hier tijdens de Nederlandse verkiezingen stemmen of op de Turkse verkiezingen. Maar beide iste gek voor woorden. Respect: ???? 81 Reacties: ???? 5 Reageer Bekijk a https://www.nu.nl/binnenland/6262626...kiezingen.html ================================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() haha haha ja joh Meer Meer Meer Turken hahha haha ja,,,,,........ ik vind al die Hollywood Rambo en Terminator tekenfilms met Frame by Frame Rendering toch niet leuk meer,
dus laat de Turken maar hun Freefight shows geven op de TV live he, zonder vuurwapens, wel met grote Nordische Vechthamers van 30 kg zoals vroeger tijdens de Kruistochten hahha Meer meer meer Turken .................. hhaha dit is echte cynische Turkse HUMOR ok hahha ik denk dat Turken, Afrikanen en Surinamers een totaal ander concept hebben van het begrip democratie en stemmen. Interessant is wel dat ook het Forum voor Democratie volgens haar statuten het begrip Democratie feitelijk anders interpreteerd dan de gemiddelde geschoolde Nederlander. ======================= https://www.nu.nl/binnenland/6262731...-gewonden.html Zo'n 300 mensen vochten bij tellen Turkse stembiljetten in de RAI, twee gewonden Door onze nieuwsredactie 08 mei 2023 om 14:38Update: 20 minuten geleden 193 reacties Zo'n driehonderd mensen waren betrokken bij de vechtpartij die zondagavond ontstond in de RAI in Amsterdam nadat was gestemd voor de Turkse verkiezingen. Twee van hen zijn gewond geraakt, meldt de politie maandag. De vechtpartij in de RAI ontstond toen de stembiljetten voor de Turkse verkiezingen werden geteld, meldt de politie. Agenten kwamen rond 21.00 uur ter plaatse toen de situatie uit de hand was gelopen. Agenten met honden grepen in, samen met de ME. Eerder werd al bekend dat bij de vechtpartij waarnemers van de politieke partijen betrokken waren waarop gestemd kon worden. Stemmers zouden niet met elkaar op de vuist zijn gegaan. Zondag was de laatste dag dat Nederlanders konden stemmen voor de Turkse presidents- en parlementsverkiezingen. Het was al de hele week onrustig tussen de waarnemers van de politieke partijen. Zij waren aanwezig in de RAI om toe te zijn op het stemproces. Dinsdag ontstond ook een vechtpartij. Toen werd niemand aangehouden en vielen er geen gewonden. Het is niet duidelijk of de politie zondagavond mensen heeft aangehouden. "Er wordt onderzoek gedaan naar welke strafbare feiten er zijn gepleegd en wat de toedracht is van deze ongeregeldheden", schrijft ze. Vechtpartij in RAI ging tussen waarnemers van partijen bij Turkse verkiezingen Zie ookVechtpartij in RAI ging tussen waarnemers van partijen bij Turkse verkiezingen Ook onrust in Frankrijk en Duitsland In Nederland waren naast in Amsterdam ook stemlocaties in Den Haag, Deventer en Eindhoven. Volgens de Turkse ambassade zijn meer dan 200.000 mensen in Nederland geregistreerd als kiezer. De mensen in Turkije zelf gaan komende zondag naar de stembus. De verkiezingsstrijd gaat vooral tussen de huidige president Recep Tayyip Erdogan en oppositieleider Kemal Kiliçdaroglu. In de peilingen gaan de twee politici nek aan nek, waardoor de spanningen nog hoger oplopen. Vorige week was het ook onrustig in Duitsland en Frankrijk. Bij stembureaus in Bremen en Marseille waren vechtpartijen tussen voor- en tegenstanders van Erdogan. Volg dit onderwerp Krijg meldingen bij nieuws over de Turkse verkiezingen Beeld: ANP 193 reacties Lees meer over: Turkije Binnenland Verkiezingsupdate Turkije https://www.nu.nl/binnenland/6262731...-gewonden.html ======================= |
![]() |
![]() |