![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gezin uit dit artikel verwijt de Vivaldi-regering dat ze passief blijft bij hulpverlening in het buitenland.
Blijkbaar hebben ze goed het verschil kunnen zien met Nederland. Nochtans, in sommige omstandigheden, gaan ze wel erg ver, onze ambassades. Liefst natuurlijk om mensen terug te halen uit voormalige kolonies of zo. Waar zit de grens tussen je eigen verantwoordelijkheid, met je reisbijstand enz., en de verantwoordelijkheid van de staat? titel: Gezin van Pieter stond doodsangsten uit tijdens noodweer in Slovenië: “Waar bleef de hulp van de Belgische overheid?” link: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...gn=twitterfeed Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Negers die u willen doodschieten verschilt wat van een overstroming.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterven door een kogel doet (soms of vaak) minder pijn dan sterven door verdrinking.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben ze gelukkig niet nodig gehad, maar eens een avondje met de consul in den bar van het plaatselijke 4 * hotel hangen (rondje netwerken dus) en daarna nog eens een weekendje pinten gaan zuipen op een feestje voor de expats uit de ruime omgeving, wil ook wel schelen natuurlijk. Maar dat is niet voor de toeristen vaneigens.
Al ben ik er zeker van dat ze me daar niet uit den bak hadden gehaald als ik iets had uitgestoken. En de fluppe had ook niet gebeld om een efforeke te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, wat aan netwerking doen kan nooit kwaad.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij zo een overstroming of geiljk wat zal het zijn, verzekering he, zorg dat ge een goeie vab verzekering of europe assistance hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim Geybels werd eens onterecht onterecht opgepakt door Thaise politie. Ze belde naar de Senaatsvoorzitter voor het telefoonnummer van de ambassade. Toen haar vlieger lande in Zaventem werd ze gedwongen haar klaargemaakte ontslagbrief als senator te tekenen in het bijzijn van haar partijvoorzitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al maandenlang in het nieuws dat 2023 in grote delen van Europa (gelukkig niet in ons hoekje) zal herinnerd worden als een "raar" jaar qua weerfenomenen...
Wel ja,laat ons dan maar op vakantie gaan en verwachten dat gelijk waar de consuls ons maar uit de str*nt moeten halen..... ![]() Het blijft me verbazen nog niks gehoord te hebben over morons die ergens op de Krim vastgeraakt zijn wegens hevige katoenbloei. We hebben geluk gehad dit jaar met de morons voorzeker ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 augustus 2023 om 10:44. |
![]() |
![]() |