![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(Triest research) surizwarten die genocide van Blanke Oekrainers toch goedkeuren analyse 01) 'The enemy of my enemy is my friend', dus daarom keuren veel surizwarten en andere blankenhaters nu de genocide en totalitaire oorlog tegen de blanke Oekrainers toch goed, en zij sympathiseren met vladimir poetin. Echt zorgwekkend deze blankenhaat en de tweedeling nu, hele Raciale Apartheid komt mede omdat de Auslanders hier dit zelf kiezen en het vertikken om nu verder genetisch te assimileren. 02) Geef in deze mening aub je waarneming weer, dus of jij merkte dat diverse minderheden en etnische groepen toch JUICHEN nu omdat poetin een blank arisch VOLK dus echt totaal uit wil moorden. Dit is nu erger geworden dan de Totalitaire Oorlog van adolf hitler denk ik. Engeland is toch niet continu 24 maanden echt kapot gebombardeerd?? Britse RAF Jachtvliegtuigen konden de Duitse bommenwerpers met gemak uit de lucht schieten. 03) Iedereen is nu bang en in paniek in Nederland, de grote KLAP van Poetin kan Nederland treffen als verrassingsaanval en dan volgt echt een Totalitaire OORLOGsmobilisatie in heel continentaal Europa, ook niet Navo landen gaan meedoen, incl UK, Schotland, Wales, Vlaanderen. Ja, misschien moiet deze Klapper maar nog in 2024 komen, dan heeft Nederland in 2025 zeker een hongerwinter met kapot geschoten Rotterdamse haven, zes maanden PLAT. 04) De Radicalisering in Nederland is nu versterkt door de OORLOG in Oekraine/ Poetin Rusland en de andere religieuze oorlog in Gaza/ Netanyahu Israel. Beide oorlogen dus religieus he en ideologisch. Maw wij zijn terug in de OERTIJD ok met Ultra High Tech supersonische Drones en Raketjes. Nu heeft Iran dus ook lekker een eigen produktielijn van supersonische Raketjes. =================================== Dus dit mailde ik zonet op facebook aan een surineger die blanken toch behoorlijk HAAT, en ik heb deze ZORGWEKKENDE Blankenhaat dus ook bij meerderheid van de surikoelies waargenomen: tov de hogere blanke man ben ik NIETS waard ok, al mijn 25 manuscripten zijn lachertjes voor vele superieure Blank Arische Ubermenschen van duitsland en kali yuga, en vrij veel blanken wilden mij in elkaar slaan en joegen mij keihard weg, agressie he, racisische HAAT, KKK/ NSB/ Nazi Blanken nu overal ok, WOIII Is al meer dan 24 maanden losgebarsten en grootste deel van de Blanke Ariers zijn in OORLOGSMODe omdat hun Arische Broedervolk uit Oekraine nu uitgemoord wordt door Poetin. Door jou verzonden Jij bent NeGER en jij keurt het goed he dat de Blank Arische Oekrainers nu uitgemood worden denk ik. ================================== |
![]() |
![]() |