![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. klaagt dat ze maandverbanden van de overheid moet krijgen.
... moet opnieuw bekend worden met haar maandelijkse cyclus en eiersprong. ... moet concurreren met mannen en kan dat enkel door discriminatiewetten. Het is dus letterlijk af te lezen in de dagelijkse realiteit dat mannen zonder een westerse vrouw een succesverhaal worden. Maar vrouwen zonder westerse man naar een overheid vragen die hen betuttelt en een ander discrimineert voor hun posjes en lompigheid, etc. Het lijkt me sterk dat de vrouw haar deelname de grootste oorzaak van de hedendaagse ellende is. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 oktober 2024 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enter......de MGTOW beweging....
10 jaar geleden een schaars vermeld verschijnsel... Tegenwoordig,dankzij steeds meer bekendheid via het internet,een echte beweging,niet alleen in de zgn "Westerse Wereld" maar ook al in de Volksrepubliek..... Met ZWARE gevolgen...... Laatst gewijzigd door kelt : 7 oktober 2024 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh MGTOW niet zozeer.
Maar zie, de man kan wassen, strijken, koken en weet zelfs wat die ganse week gaat eten. Het valt op dat die ontwikkeling bij vrouwen anders verloopt. Ze roepen wel uit wat ze allemaal willen maar brengen daar zelden zelf iets van aan tafel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De emancipatie van de vrouw:
‘Ze maken de eindafrekening: een uitkering van een alleenstaande vrouw versus tweeduizend euro als prostituee. Ook dat speelt helaas mee.’ https://m.standaard.be/cnt/dmf201505...lder=nopaywall |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uwen groten baas heeft zich er al voor verontschuldigd maar gij doet gewoon vrolijk voort eh?
Branden in de hel zult ge!!! Allez, dat zoudt gij toch moeten geloven. Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maakten oa drankjes voor abortussen. Maar geef toe. Heeft de vrouw werkelijk meer vrijheid? Als een vrouw wordt afgeleerd moeder te zijn en een schoonheidsideaal nastreeft van wat de tijdsgeest dicteert: is dat werkelijk waarin een vrouw kan functioneren (in harmonie)? Want schoonheid krijgt rimpels en hangtieten en dus doet men zichzelf een verschrikkelijke strijd aan om te blijven voldoen. Ik heb liefjes gehad in de jaren 90, maar diezelfde mensen vandaag doen echt raar om zich mooi te kunnen voelen zenne. Eigenlijk prikkelt mij dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Cufi.
Ook degenen waarvan een man beweerde dat ze heksen waren kwamen op de brandstapel terecht. Zonder rechtzaak. Zonder verdediging. Citaat:
Citaat:
Trouwens: kom jij van Mars ofzo? Geloof jij echt dat enkel vrouwen bezig zijn met schoonheidsidealen? Citaat:
Citaat:
Waarom wil jij je moeien met hoe iemand anders zich over zijn uiterlijk voelt?
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik kom van Mars en niet van Venus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag u toch eens uitleggen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een paradigma geworden waardoor ik buiten mijn geloof ben gaan lopen.
Een vrouw die mooi wilt zijn en terwijl ouder wordt, heeft steeds meer (tijd) nodig. Waar is den tijd dat dikke vrouwen met dikke boezems het schoonheidsideaal waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar is de tijd dat mannen met een zwaard rondliepen? Ook verleden tijd. De tijd dat we met paard en kar reden? Verleden tijd. De tijd dat we leefden van jacht en visvangst? Verleden. De tijd dat we doodgingen aan de pest? Verleden tijd. ... Wat wil je zeggen?
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar ze mannen niet veranderde maar zich wierpen aan hun voeten. Ik vrees dat ik heimwee heb naar grootmoeders tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel mekkeren op moslims... Jaja, want die onderdrukken vrouwen. Compleet van de wereld noemen ze dat hier. En ze hebben hier gelijk.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslims staan inmiddels dichterbij onze cultuur dan die wokisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klasseer je ze niet wat te makkelijk?
"Die met haar lange tanden." "Giechel trienen." "Oppervlakkig, alleen met haar uiterlijk bezig." "Stuurs." "Die met haar boeken." "Boven mijn petje." "Gewoonweg lelijk." "Weer zo'n super levenskrachtige alleenstaande moeder."
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De maatschappij is niet je moeder; uitschot. Daar moet je winnen." Al de rest is bijzaak.
Bedankt voor de aanmoedigingen.... Ga slapen.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch dit: ik heb echt compassie met uw grootmoeder. ![]() Ocharme die vrouw! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vind een vrouw die zweet en daar beneden een natural flora gaande heeft, helemaal niet wansmakelijk neen. Dat stinkt niet na een nachtje zweet he, integendeel zelfs! Das beter dan een oester als ontbijt. |
|
![]() |
![]() |