Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2025, 21:31   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard (religieuze doodsbedreigingen ) Lale Gül heeft noodknop vanwege doodsbedreigingen

ONderwerp

(religieuze doodsbedreigingen ) Lale Gül heeft noodknop vanwege dreiging: 'Ben nauwelijks buiten'

analyse
[ BEGIN]
01) Echt dramatisch ok, in elk geloof zijn er extremisten die mij met de dood zouden willen bedreigen vanwege mijn schizofrene afwijkingen en mijn hele psychiatrische Bottom HOMO hoeren verleden, terwijl ik helemaal GEEN Geboren HOMOFIEL ben ok. Zonet liep ik buiten op straat hier langs buitenhofdreef in Delft en ik had zelfmoord stemmen die mij hele dag achtervolgen, al jaren, dus ik kom uit de DODENwereld in feite en misschien ben ik over vijf jaar gewoon echt dood. Alles is ahw gewoon voorbij nu in mijn leven denk ik vaak, er is in het HONDOEISME geen enkele hoop in feite, en bijna alle hogere kaste hindoes trapten mij samen verder de dood in.
<week 12, woensdag 19 maart 2025, 21:06 uur avond>

02) De DOOD geeft mijn leven een hoger doel nu ok, en dit is de hardere link met MIJN zuiver Individuele Dewanistische geloof denk ik en Wieroe (RIP 09.09.2022) heeft nu de hele Research en theorievorming van dit dewanisme dus geperfectioneerd denk ik, met het zgn Maslov Model van een Arisch Hollandse Huiskat, zoals oa Wieroe. Ja ik ga dit helemaal moeten uitwerken in een nieuwe boekproduktie, serie.
<week 12, woensdag 19 maart 2025, 21:11 uur avond>

03) Zie hier centrale topic over religieuze doodsbedreigingen en het gaat niet alleen om de zuivere Mekkaanse ISLAM nu, zoals de Profeet Nasrullah MOhammed (VZMH) het profeteerde ok. Ik erken deze profeet wel degelijk nu en dit is dus een sterk punt van de harde eindige metafysica modellering, die dus door Wieroe aan mij geopenbaard is in feite, in Cryptische prehistorisch Katten Sanskriet. Dit moet ik nog snel goed definieren en uitwerken.
<week 12, woensdag 19 maart 2025, 21:15 uur avond>

04) LALA Guhl he, al VIER JAAR LANG met dood bedreigd, zij is een Turkse meid die het waagde om een OVERSPELIGE en openbaar hoererende, Ex Moslima te worden en in haar boeken kraakt zij de WARE ISLAM keihard af zonder enige kennis van de echte Klassieke Sharia wetgeving inzake het verlaten van de Islam als moslimvrouw, The Way OUT, want dit was vroeger wel goed geregeld in de historische Kalifaat tijdperken van de Ware Islam destijds lang geleden. De geschiedenis van de WARE ISLAM is raar verlopen. Maar de geschiedenis van het WARE Hindoe Apen geloof is ook RAAR verlopen en nu volledig ontaard omdat de vieszwartige Hindoes dus helaas STEIL OMLAAG en BOTTOM HOMOachtig gebukt evolueerden en nu dus grote, naakte beelden likken en aanbidden van lange, grootgeschapen Blank Arische Goden en Godinnen, dus deze Blanken verering vind ik zo minderwaardig, zielig, dom, aapachtig, onderontwikkeld, VERACHTELIJK en halfseniel van al deze Hindoe halfaapjes en op dit punt vind ik de WARE ISLAM een beetje hoger ontwikkeld, maar elk geloof incl Zuivere Islam heeft een KEERZIJDE omdat elk GELOOF dus doodgewone, 100 procent mensenwerk is in de harde praktijk. En het Katten geloof is dan logischerwijs het doodgewone, nuchtere Kattenwerk uit de simpele levenswijze en geloofspraktijk van een verwende en gemakzuchtige Arisch Hollandse HUISKAT, oa zoals onze beroemde forum KAT, Wieroe (RIP 09.09.2022)
<week 12, woensdag 19 maart 2025, 21:25 uur avond>

05) Zet in deze topic dus alles mbt religieuze doodsbedreigingen uit alle geloofsstelsels, sekten en andere religieuze vingerclubjes. Ik ben zelf ook al ruim 24 maanden flink met dood en mishandeling bedreigd door mensen uit alle religieuze hoeken en gaten van heel Nederland, via de telefoon en de tel rec zijn het harde bewijs hiervan. Nu allemaal wel overwonnen en klein gekregen ok dus ik kan rustiger leven en op straat niet meer paranoide rond sjokken. Ik was heel bang en nu voel ik mij iets veiliger maar een paar HOMOHATERS bendes blijven mij bellen en zijn dus nog aktief bezig mij te pesten en telefonisch te terroriseren.
[END ] <week 12, woensdag 19 maart 2025, 21:32 uur avond>

=============================
https://www.msn.com/nl-nl/entertainm...befd2da1&ei=52

Lale Gül heeft noodknop vanwege dreiging: 'Ben nauwelijks buiten'
Artikel door RTL Boulevard • 13u • 2 minuten leestijd

Lale Gül (27) heeft vanwege de dreiging op haar leven een noodknop. Dat vertelt de opiniemaker in de podcast 'Wat is het waard?'. Ze laat ook weten dat ze erg paranoïde is geweest, maar tegenwoordig voelt ze de kracht om zich niet door angst te laten leiden.

"Dat gun je je grootste vijand niet"
Lale wordt al vier jaar lang bedreigd, omdat ze zich kritisch uitlaat over de islam. Ze krijgt geen persoonsbeveiliging vanuit de politie. "Ik zit op niveau drie van de vijf", vertelt ze in de podcast. Dat betekent dat Lale te maken kan krijgen met geweld, maar zonder dodelijke afloop. Wel heeft de opiniemaker een andere beveiligingstool. "Ik heb zo'n noodknop (...) maar het is niet dat er iemand 24/7 voor mijn voordeur staat."

trein ticket tot 90% korting - [Temu] trein ticket
temu.com
trein ticket tot 90% korting - [Temu] trein ticket
Advertentie
Tekst gaat verder onder de video.

Hoewel Lale zich kwetsbaar voelt door de dreigende berichten die zij ontvangt, wil ze graag in vrijheid leven en wil ze ook geen persoonsbeveiliging. "Dat gun je je grootste vijand niet. Dat is echt geen leven." Lale treft andere voorzorgsmaatregelen. "Ik ben nauwelijks buiten en al helemaal niet alleen. Nooit zonder vermomming en ik ga nooit naar multiculturele steden", vertelt ze. Naar optredens in het land neemt Lale zelf een beveiliger mee.

Door de bedreigingen heeft Lale zich erg paranoïde gevoeld. Ze had namelijk het idee dat iedereen haar herkende wanneer ze in een supermarkt rondliep. "Dan heb je op een gegeven moment geen normaal leven meer." Toch trekt Lale haar mening niet in. Ze krijgen namelijk heel veel berichten van mensen die net als zij los willen komen van het strenge geloof van de familie. "Dat doet mij heel veel."

De podcast Wat is het waard? is te beluisteren op alle platformen.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainm...befd2da1&ei=52
==============================

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be