![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flemish Chocolats
Het was gisteren geen goede dag voor de N-VA. Niet alleen had de partij problemen met de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Ook de voorstelling van de wielerploeg Chocolade Jacques werd een afknapper. In deze wielerploeg werd de Vlaanderen-ploeg - een initiatief van de Vlaamse regering sedert 1994 om jonge wielrenners aan een baan te helpen - volledig geïntegreerd. Op verzoek van Chocolade Jacques verdween ,,Vlaanderen'' evenwel uit naam en logo. Volgens Vlaams volksvertegenwoordiger Kris Van Dijck (N-VA) druist deze overeenkomst tussen de Vlaamse overheid en Chocolade Jacques volledig in tegen de beleidsnota van sportminister Bert Anciaux (Spirit). Die stelde dat ,,alle marketingstudies uitwijzen dat een ideaal middel tot promotie onder meer het verhogen van de visibiliteit inhoudt. Onze atleten moeten met andere woorden herkenbaar zijn in de internationale optredens.'' De N-VA reageert ,,verbijsterd'': Vlaanderen geeft geld om de wielerploeg te laten draaien, maar krijgt ervoor niets in de plaats. ---------------------------------- Dit vind ik hilarisch. De NVA leeft echt in zijn eigen wereld, geloof ik.
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Vlaanderen vlagt?
die neurtenclub van 11 werkloze mannen die gesponsord worden door het vlaams belang en nva samen om vlaanderen zogezegt bekend te maken over de wereld. lachwekkend Beseft u dat als u daar zo rondloopt met die vlaggen, het grootste deel van die mensen u scheel bekijken? heb het al genoeg gehoord. aaaah daar zijn ze de dolfkes of aaah de zielige nationalistjes of zelfs heel gewoon hoe belachelijk ![]()
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter lezen, Moedwillige Jan.
Als 'Vlaanderen vlagt' zo lachwekkend was als jij beweert dan keek men er niet naar om inplaats van ze hun 'lachwekkende' actie op welbepaalde plaatsen onmogelijk te maken. Ik zou ook graag de bewijzen zien van wat je zegt over die sponsering door het VB daar ik pertinent zeker weet dat Ivan Mertens partijpolitiek ongebonden is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 januari 2005 om 13:32. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
aaaaah, eindelijk nog eens een nieuw lid van BUB op het forum. Wat een verademing. Het oeverloos gelul van de 4 anderen, begon me danig op de zenuwen te werken. Welkom, Jan, welkom!
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*"werkloze mannen"; zorg maar dat gij later een job hebt. *"zogezegt" *"aaaah daar zijn ze de dolfkes of aaah de zielige nationalistjes of zelfs heel gewoon hoe belachelijk" heel fijn voor jou. ik heb al het tegendeel gehoord. ik zou zeggen: doe zo voort man. Je beschadigd het bub "imago" (why not?) en je maakt je eigen belachelijk (wederom: why not?). groeten Laatst gewijzigd door Ambiorix : 28 januari 2005 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() de prutsers van bubbers zouden natuurlijk ook zélf kunnen gaan vlaggen met hun belachelijke tri-colore, ma ja, dan moeten ze alle vier van achter hunne computer komen om te gaan vlaggen en dan gaan we ze missen hier op t'forum, want zeg nu zelf meestal zijn zij het die hier hilarische uitspraken komen doen...eens goed lachen (ook al vinden zijzelf dit niet) fleurt ne mens op tussen al die triestige politieke informatie.... en er moet toch iemand de pispaal zijn niewaar !
![]()
#9 |
|
![]() Ach gewoon ne dubbele nick zekers...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, hilarisch is het te zien hoe de Vlaams-nationalisten zich nog krampachtig aan de macht wensen vast te houden. Maar de waarheid achterhaalt hen wel. Bedrog en oplichting houden niet stand.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Chocolade is een Belgisch product, net zoals kaas uit Nederland, wijn uit Frankrijk... Dat de Vlaams-nationalisten onze nationale trots willen toe-eigenen, getuigt van hun kleingeestigheid.
Vorig jaar heeft de uitbater van de brouwerij Moortgat (Duvel) ook verklaard dat hun bier Belgisch is, niet Vlaams. Dankzij de regionalisering van de exportsteun moeten de producenten vermelden dat hun product afkomstig is uit Vlaanderen, dikwijls tegen hun zin. Zeker, wanneer het gaat om een Belgisch-nationaal product zoals bier, chocolade... Deze inmenging van de Vlaamse overheid in de marketingstrategie van onze Belgische bedrijven werkt contra-productief, en ruikt zelfs naar communisme. Vlaams-nationalisme = communisme
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 30 januari 2005 om 01:07. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
"Der Untergang" heeft zich bij de BUB blijkbaar al stevig doorgezet. |
|
![]() |