![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Belgacom weigert 30.000 sociale abonnees
31/01/2005 08:22 ![]() ![]() ![]() Spuit de gaatoren uit met deze Regering weeral word de kleine man hier getroffen! Ga niet ontkennen dat er misschien wel fraudeurs tussen zitten maar ik stel mij toch wel wat vragen bij het aantal geschrapten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zulks heet capitalisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Wel een opmerkelijk bericht met grote getallen enzo. Het is natuurlijk niet juist voor diegene die daar recht op hebben én nood aan hebben.
Want ik bijvoorbeeld, ben ook één van die mensen dat recht heeft op zo'n sociaal tarief. Als ik dan al een Belgacomlijn zou aanschaffen zal ik nog geen aanvraag indienen denk ik. En er zijn duizenden mensen zoals ik die wel recht hebben op zo'n tarief maar er helemaal geen nood aan hebben. Het is toch niet omdat als je een wees bent dat je daarom opeens overal korting moet krijgen. Het systeem van de toekenning is niet goed. Maar dan zouden ze een systeem moeten gaan gebruiken waarbij men iedereen individueel gaat controleren of men al dan niet nood heeft aan zon' tarief. Het is natuurlijk niet aan Belgacom om dit te bepalen, maar zo geven ze tenminste een signaal dat het systeem slecht is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() dat Belgacom eens kuist in de sociale abbos is te begrijpen maar niet echt koosjer . Natuurlijk moet onderzocht worden door de overheid of deze abbos nog wel recht hebben op hun voordeel tarief.
Maar men mag niet vergeten dat Belgacom als historisch monopolist zulke dingen moet aanbieden zo ook de verlieslatende telefooncel op het dorpsplein. Vaak moet Belgacom deze dingen blijven doen zonder daarvoor degelijk vergoed te worden terwijl andere operatoren ( telenet , worldcom ,bt ) deze verplichting niet hebben
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 31 januari 2005 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De vakbonden zijn trouwens tegenstander van een sociaal tarief voor GSM-gesprekken, omdat dat jobs kan kosten bij Belgacom (een vaste aansluiting leggen kost vaak meer). Wie denkt dat ik dit verzin moet maar eens de voorstellen van resolutie van 11 juni 2004 nalezen.
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |