![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Wrevel over handtekening prins Filip
![]() Er lijkt een incident rond prins Filip in de maak. In politieke en syndicale kringen is er wrevel nadat de prins een verklaring van het VBO mee heeft ondertekend. Die tekst werd opgesteld door de Belgische en Griekse werkgevers naar aan- leiding van het bezoek van de Griekse president aan ons land. In de tekst staat dat België te veel tijd verloren heeft met de werkgelegen- heidspolitiek en dat er dringend meer geliberaliseerd moet worden. Het paleis zegt dat de prins enkel getekend heeft als getuige. Bron website VRT nieuws Blijkbaar schijnt er meer aan de hand te zijn aangezien na de eerste reactie de website van het VBO direct werd aangepast en de bewuste tekst met handtekening van Filip van België verdwenen was In tegenstelling tot de vorige uitschuiver (?) van de kroonprins blijkt vuurrode 1 nu in complete waanzin immers de heilige vakbonden zijn nu de dupe
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() EN heeft hij ook effectief enkel getekend als getuige? Dat is toch wel redelijk relevant, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() let vóóral op de smile van Filip:
![]()
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Bullshit die achterlijke dwaas had weer totaal geen idee waar hij mee bezig was. Of erger nog hij wist het maar al te goed. En niemand reageert nog op al die waanzin die onze kranten teisteren. Fortis gaat mensen ontslaan om elk jaar opnieuw een winststijging van 10 % te kunnen voorleggen. En dat is normaal, daar wordt niet over gemoved. Prins Filip is enkel zo dom om het puntje van de ijsberg bloot te leggen. Ik wil zelfs niet weten wat er allemaal besloten wordt in zijn cercle Royal du Parc. De machtigen in België, Europa en de wereld zijn hoe langer hoe meer de gewone man de zweep aan het opleggen. Als dit zo blijft verder duren kan er alleen maar geweld van komen want iedere partij zingt hetzelfde (economische) liedje behalve misschien extreem links maar die zijn dan weer blijven hangen in hun planeconomie.
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() haha!!!!!
mooie krantenkop in het Laatste Nieuws: "Prins Filip blundert weer" Echt, ik schaam mij om zulk een figuur in ons koningshuis te hebben (ik schaam mij alleen al voor het koningshuis zelf, maar dat is een ander discussie). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() joepie ! we krijgen een koningin !
wie zijn toch die geheimzinnige krachten die langzaam maar zeker philippe troonunfähig aan 't maken zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We krijgen een koningin?
Liesbetje is de eerste in lijn. Ze heeft het voordeel dat ze nog niet geblunderd heeft. Dan komt Gabrielleke. Ongelooflijk toch, vind je niet? Dan de koningin-kweekmoeder. Dan heel hare nest, van oud naar jong. Dan de Lorre. Liever niets van dat alles.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik wed op Astrid
ff de grondwet wijzigen en 't is zo gepiept |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Filip heeft meteen mee getekend, met "Philippe de Belgique"....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar toch snap ik het probleem niet van die handtekening |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wat doet het ertoe? Een handtekening meer of minder daar zal het niet meer op aankomen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Doe zo voort en zo krijg je ook nog eens de vakbonden op je dak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb daar nog niets van gemerkt hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat philip dat probleem idd ook niet snapt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() 8) volgens mij heeft hij dat afgekeken van cleysters en henin
Laatst gewijzigd door Knipp : 2 februari 2005 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=instromaniac]In principe zijn dat gewoon z'n zaken niet, maar wettelijke gezien mag hij dat natuurlijk altijd doen voor zover ik weet. Maar dat hij zoiets doet toont opnieuw aan dat het koningshuis er niet is voor het volk maar voor de belangen van de elite.
Doe zo voort en zo krijg je ook nog eens de vakbonden op je dak.[/QUO wat er verkeerd is dat hij zijn handtekening zet weet ik niet maar als ik de commentaar op teletekst lees schijnt dat de zoveelste blunder te zijn van den taaie ![]() en het is zo als ge zegt over de vakbond, in politieke en SYNDICALE kringen is er wrevel goe bezig moetek zeggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() [quote=daiwa]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |