Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Matthias Storme - 14 feb. t.e.m. 20 feb.
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Matthias Storme - 14 feb. t.e.m. 20 feb. Onlangs won Storme de Prijs voor de Vrijheid en werd daarmee door menig academicus gelauwerd voor zijn strijd voor de individuele (private) rechten. Die strijd kwam vooral tot uiting bij het aanvechten van de antidiscriminatiewet. Vorige week in het nieuws, nu in uw forum.

Discussietools
Oud 14 februari 2005, 17:26   #1
Belziek
Burger

Standaard Activiteiten KUL

Beste,

Geen politiek-getinte vraag maar wel één uit persoonlijke interesse. Welke colleges en in welk studiejaar doceert u aan de KUL? Ik studeer namelijk rechten te Leuven en kijk er naar uit om uw colleges bij te wonen.

Met vriendelijke Vlaamse groeten
Belziek is offline  
Oud 14 februari 2005, 23:02   #2
Matthias Storme
Vreemdeling

Standaard

Jammer genoeg voor U () niet zo veel in Leuven. In de licenties een keuzevak rechtsvergelijking - seminarie, en verder rin het notariaat. Al mijn andere colleges zijn in Antwerpen. Zie http://www.storme.be/onderwijs.html
Matthias Storme is offline  
Oud 15 februari 2005, 04:04   #3
Belziek
Burger

Standaard

Rechtsvergelijking heb ik vorig semester van uw collega prof. Devroe gedoceerd gekregen. Een interessante aanpak maar ik heb uw cursus in pdf formaat toch gebruikt als aanvulling.
Belziek is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be