![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij weten allemaal dat ééné van deze dagen mr bush zou ons komen bezoeken , Een we weten ook ondertussen al de veiligheids maatregelen die er genomen worden om de veiligheid van de president te verzekeren .
De vraag is wat ? als de veiligheids diensten falen in hun taak , zou er bush iets overkomen ? De tweede vraag is zou er iets gebeuren met bush ( aanslag,etz...) Hoe zouden wij reageren t.o.v de aanslag ? Hoe zou de sfeer een de situatie eruitzien hier in belgie ? Een hoe zouden de andere landen t.o.v belgie reageren ( een zeker de U.S. zelf ) ?Zouden de politici paranoid zijn een de moslims in dit land nog meer repressie een uitbuiting tegenmoet komen ? enz, enz , ....Er zijn veel vragen een ik wil antwoorden !! Beste leden , ik zou graag jullie antwoorden een mening graag horen , Thank u all very much !!! God bless the menkind !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 februari 2005 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest weet ik het ook niet (ik schakel over naar uw vriend Steve, onze gerenommeerde onderzoekjournalist... die gaat dat gegarandeerd weten). Waarschijnlijk zullen er een pak dansende moslims te zien zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de haat jegens moslims zal toenemen en de relaties zullen verslechteren.
We hopen allemaal dat dit niet zal gebeuren...... p.s. Ik zou er geen problemen mee hebben als bush aftreedt, maar dat is heel wat anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zal direct terugkeren naar zijn stal - euh - witte huis; en wij ervanaf!
Laatst gewijzigd door rodeo : 19 februari 2005 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() moete mijn drie -ontegenhoudbare- moordplannen weten?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Er zal niets gebeuren maak u maar geen zorgen. De pakkans is véél te groot. Ze kunnen het GSM verkeerd al onderscheppen en inzoomen op ieder individu.
Laatst gewijzigd door separatist : 19 februari 2005 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() PS:
Laatst gewijzigd door rodeo : 19 februari 2005 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je kan natuurlijk net zoals de AIVD lid worden van http://forums.marokko.nl
Laatst gewijzigd door garfield : 19 februari 2005 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Léés dan toch mijn antwoord
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Of er een negatieve reactie zou zijn t.a.v. één of andere bevolkingsgroep hangt natuurlijk af van wie de dader zou zijn: een gestoorde gek; een andersglobalist; een moslim-fanaticus; ... Ik denk dat eerdere aanslagen (bv. op Van Gogh in Nederland) door moslim-fanatici al een zeer negatief klimaat geschapen hebben waarin er een voortdurende polarisatie dreigt tussen moslim-fanatici en herrieschoppers enerzijds en Islamofoben en andere herrieschoppers anderzijds. Het vreedzaam samenleven, waarvan naar mijn bescheiden mening nog altijd de meeste mensen (moslims en anderen) voorstander zijn, dreigt hierdoor in de verdrukking te komen. Het is niet genoeg dat er geen aanslagen meer zijn. We hebben vooral dringend nood aan positieve initiatieven die ons dichter tot elkaar brengen en die de extremisten uitsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 19 februari 2005 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mss gevolgen voor de locatie van de NAVO, Europees Parlement en andere internationale instellingen die momenteel gehuisvest zijn in België? Natuurlijk maar op lange termijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() [edit]moordcomplot
hang ik niet aan jullie neus ![]()
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 februari 2005 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ook nie zo content met de Amerikanen hun strategie op het moment maar een beetje respect moet nog kunnen niet? |
|
![]() |
![]() |