![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
ik ben op zoek naar goede en objectieve informatie over Guantanamo Bay. Al googelend heb ik al heel wat gevonden, maar ik vraag me af of jullie nog een publicatie kennen die ik zeker niet over het hoofd mag zien... Erg bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Een stukske USA op cubaanse bodem, rare situatie hoor.
Ze hebben dat daar een goei jaar of honderd geleden veroverd op de spanjaarden en met de onafhankelijkheid van cuba heeft de USA er een eeuwig durend huurcontract op afgesloten met de cubanen. En zo is het vandaag nog, een zelfvoorzienende amerikaanse militaire basis op cuba. De fideel is er nie zo blij mee, maar heeft de ballen (of de wapens) niet om er iets aan te veranderen. Oh ja en ze houden er naart schijnt ook krijgsgevangenen vast.
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() En sinds kort niet langer 'the least worst place'
![]() |
![]() |
![]() |