![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu we de wat weten, en de waar, ben ik wel benieuwd achter de mogelijke "waarom"... -> Vlaams Nationalisten? -> Een misbruik meisje zinnent op wraak? -> Misnoegde BuBBers omdat prins Laurent niet op hun lijst wou? -> Prins Filip die het "koning worden" een handje wilt helpen? -> Een misplaatste reclame-stunt van een Afrikaanse Uranium-mijn? -> ...
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() die uranium was bedoeld voor de Amerikaanse president BUSH , slimme!
Deze uranium werd verstuurd naar de BELANGRIJKSTE GEBOUWEN van ons land. Daar hoort symbolisch het koningshuis bij en spijitg genoeg voor jullie niet het Vlaemsschje Parlementje. OK? dat is het werkelijk verloop van het verhaal Niet dat van u , belachelijk Flamingantje dat pist op alles wat mijn zijn land te maken heeft.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dom van mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen Bobke, Bush doet de briefwisseling die hij zoals gewoonlijk op het Belgisch koninklijk paleis krijgt toegezonden, altijd eerst zelf open als hij die, ook weer persoonlijk, daar gaat ophalen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij vond de afzender dat de monarchie dringend wat meer uitstraling nodig heeft.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 10 maart 2005 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door rodeo : 10 maart 2005 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het koninklijk paleis laat weten dat onafhankelijke metingen vastgesteld hebben dat de activiteit niet merkbaar gestegen is na het toezenden van deze brieven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Om maar van de activiteit van de Blokkers te zwijgen in het parlement...
Als die mannen hun pree kunnen opstrijken, zijn ze content. |
![]() |
![]() |