![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leden van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt (GKV) afdeling Krimpen aan den IJssel zijn verbijsterd over het misbruik dat één van hun leden maar liefst negen jaar lang heeft gepleegd met zijn dochtertje. Afgelopen week werd bekend gemaakt dat justitie de 46-jarige R. F. uit Krimpen aan den IJssel verdenkt zijn dochter jarenlang te hebben misbruikt vanaf dat zij geboren was. Hij wordt ook verdacht van het misbruiken van enkele van zijn nichtjes.
De baby, die op 8 november 1995 werd geboren, zou al op 11 november voor het eerst misbruikt zijn. Het misbruik ging door tot het meisje 9 jaar oud was in december 2004. F. zou regelmatig haar genitaliën hebben gelikt, zijn vingers en geslachtsdeel in haar vagina en mond hebben gestoken, en op het lichaam van zijn dochter klaargekomen zijn. Bij kerkleden was al bekend dat F. vastzat voor een zedendelict, maar de gruwelijke details waren tot nog toe niet in de openbaarheid gekomen. Dat weerhoudt de kerkgemeenschap er niet van om hem iedere week een bezoek te bregen in de gevangenis, omdat ze F. - ondanks alles - toch beschouwen als hun broeder. Op 18 maart zal de rechtszaak tegen F. van start gaan. Bron: http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=26792 __________________________________________________ ___________________ Het populaire religieuze spelletje stop je leuter in een kleuter? Het is dus ook al jaren bekend dat mensen die vanuit een religieuze moraal opgevoed worden met het (dwingende) waanidee dat sex 'vies' is en alleen maar dient om kindertjes te krijgen dit soort manies gaan ontwikkelen, vooral ook omdat ze natuurlijk nul komma niks kwa gewone voorlichting krijgen, het is immers totaal onbespreekbaar. Los van het feit dat je ook aardig gewetensloos moet zijn om je eigen dochter zo te martelen natuurlijk, en wat oeverloos stom dat die gemeente dit berekende monster met begrip behandelt..Je zou van een clubje relifreaks juist verwachten dat ze zielloosheid zwaar afkeuren maar nee. Het arme schaap is "dwalende" en moet "geholpen" worden. ![]()
Laatst gewijzigd door Andro : 6 maart 2005 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Trouwens, die "bezoekende gemeenteleden" handelen zwaar in strijd met hun eigen religie:
( Jezus over kleine kinderen ) Mat 18:6 But whoso shall offend one of these little ones which believe in me, it were better for him that a millstone were hanged about his neck, and [that] he were drowned in the depth of the sea. Das wel wat anders dan begrijpende gesprekjes voeren nietwaar?
Laatst gewijzigd door Andro : 6 maart 2005 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je dat wat documenteren ? Naar welke studies refereer je hier ? Of is het enkel je hoogstpersoonlijke interpretatie ? In het laatste geval wil ik mijn mening ook wel geven, sex'manieën' vind je minstens evenveel bij mensen die sex 'lekker' vinden en die vinden dat sex niks met voortplanting te maken heeft. Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Van die echte geitenwollensokken-gereformeerden zijn de meeste zwaar seksueel gefrustreerd. De enige keer dat ze 'm er bij hun vrouw in mogen peren is als er nog een kind bij moet. Dit knaagt aan die mensen (want het zijn ook mensen) en gaan dan volledig hun boekje tebuiten. Ze hersenspoelen hun kinderen niet alleen met hun slappe geloofspraatjes, maar verpesten hun leven nog eens volledig op deze manier ook. En ik twijfel er ook niet aan dat dit op veel grotere schaal gebeurt dan we allemaal denken. Deze is nu gelukkig gepakt... laat het een waarschuwing zijn voor al die andere geloofs-viespeuken.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar probeer het n keer te documenteren. Studies ? Statistieken ? Ik vraag me af hoeveel gereformeerden in de belgische of nederlandse gevangenissen zitten voor zedenfeiten... Msschn ook n keer kijken naar de 66 mensen waarvan het proces nu in Frankrijk loopt. Dat verhaal lijkt toch andere elementen te bevatten... Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() http://www.childfocus.be/27/images/c...nederlands.pdf
[font=Syntax-Black][size=3] Allerlei motieven [/size][/font][font=Syntax-Roman][size=2]Waarom pleegt iemand seksueel geweld op kinderen? De motieven daarvoor blijken zeer divers: frustratie, woede, sociaal isolement, eenzaamheid, emotionele problemen, een negatief zelfbeeld, onevenwichtigheid, afwijkende seksuele voorkeuren, zeer sterke seksuele behoeften, eigen slachtofferschap in de kindertijd, een vertekend beeld van seksualiteit en manvrouwrelaties [/size][/font]Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Nee die zijn niet te vinden raar hé? en of deze studies/statistieken er ooit zullen komen is weer een andere vraag... Maar heel vaak komt dit soort misselijk makende praktijken juist uit die streng christelijke hoek, mij verbaasde het dus in het geheel niet... Ik durf te wedden dat er wel meer zedenfeiten gebeuren in de religieuze sector...
Laatst gewijzigd door Andro : 6 maart 2005 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
En het zal waarschijnlijk ook met onderdrukking van bepaalde gevoelens te maken hebben, wat meestal in de gelovige hoek zit....
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Matth. 18:6. Maar zo wie een van deze kleinen die in Mij geloven ergert, het ware hem nutter dat een molensteen aan zijn hals gehangen, en dat hij verzonken ware in de diepte der zee. Ik ben het wel met hem eens en ben nadrukkelijk geen christen, zoals je al wist..
Laatst gewijzigd door Andro : 6 maart 2005 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() WEG met het monotheïsme!
zet u af tegen zieke, perverse religies zoals het christendom, de islam en jodendom. storms of Asgard reclaim your throne |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je niet zelf je kick vindt in 1 en ander... Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe komen ze aan die 'motieven'? hebben ze een enquete gehouden bij duizend pedofielen ofzo? schandalig hoe dergelijke pseudowetenschappers ongegeneerd erop los mogen zeveren en lullen. en maak daarbij eventjes alle alleenstaande mannen of depressieve mannen verdacht van pedofilie, waarom ook niet. niet geschoten is altijd mis zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten tweede ben ik het volledig met de molensteenkwestie eens. En hoe dieper de zee hoe beter. Onderzoek heeft aangetoond dat dit soort pedofielen zeer weinig berouw en een zeer grote kans op herval vertoont zodat het beter is dat de samenleving blijvend ertegen beschermd wordt. Ten derde sprak ik over de reactie van de omgeving van de dader die dit stuk NT wel eens had mogen herlezen hoewel, gezien het gaat over protestanten, ik vermoed dat zij hun bijbel wel van buiten kennen. Mijn argument was dat er door de progressieve gemeenschap veel te lang voor een soort tolerantie tegenover dit soort (en ook andere) misdadigers gepleit is geworden die hulp voorschreef en de bescherming van de maatschappij veronachtzaamde. Ook de kerk, zowel gereformeerde als katholieke, heeft hiervan de invloed ondergaan. |
|
![]() |
![]() |