![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De BUB stelt zich graag nogal communicatief op op dit forum. Maar af en toe klappen ze volledig dicht en krijg je alleen nog onzinnige antwoordjes als "dat is onze zaak" en "alles wat jullie zeggen zijn leugens!". Om even een zaakje dat recentelijk aan de oppervlakte kwam aan te halen:
Naar aanleiding van de betoging van het FDF voor inlijving van de Brusselse rand verklaarde Patriot hier dat het een schandalige daad was van onnozele nationalisten en de BUB hier "gepast op zou reageren". We zijn ondertussen al even verder en op elke vraag wanneer die "gepaste reactie" er dan wel zou komen wordt het opeens ijzig stil. Wat is hier de reden van? Hans1 verklaarde hier al meerdere keren op het forum dat hij die FDF-eis ter uitbreiding van het Brussels gewest onderschrijft (de gemeenschapsgrens zou in unitair België gerespecteerd worden volgens hem, behalve wat de Brusselse grenzen betrof!). Toen Patriot uit de BUB werd gezet liet hij een paar keer het achterste van zijn tong zien en verklaarde onder andere dat Hans zich omringde met FDF'ers. Het is onderhand wel duidelijk dat Patriot voor zijn beurt heeft gesproken en moet zwijgen. Op een nederlandstalig forum mag hij wel uithalen naar franstalig expansionisme, de BUB daarentegen en Hans in het bijzonder staan nooit toe dat hun franstalige achterban dat te weten zou komen. Aan u om mijn ongelijk te bewijzen, beste BUB'ers, en spaar mij onnozele replieken als "dat zijn uw zaken niet!" en "we zullen dat onverwijld doen, haha!"... Laatst gewijzigd door zorroaster : 16 februari 2005 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot heeft mij onlangs voor leugenaar uitgescholden omdat ik mij veel te goed herinnerde dat hij er, in hoogst eigen persoon, oppergaai Hans van beschuldigde zich te laten omringen door FDF-ers. Eerst was het een leugen maar daarna leerden de niet bestaande FDF-companen van Hans vlijtig Nederlands. Alsof ze dat minder FDF-ers zou gemaakt hebben. FDF-ers waarvan Kim beweerde....
Juist! Onvoorstelbaar met welk gemak de lijkenpikkersclub van de bub anderen uitscheldt voor hetgeen ze zelf zijn: onverbeterlijke leugenaars en bedriegers.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een machtsstrijd, die Bruno en Patriot verloren. Terwijl die twee naar VLD/Vivant trokken werd het toch al kleine clubje in voor en tegenstanders van Hans opgedeeld. De hele interne keuken werd op dit forum uit de doeken gedaan, inclusief het feit dat Hans' dichtste medewerkers FDF-ers waren. Ook het kleine aantal leden werd toegegeven alsook het feit dat de 'bestuursleden' zelf de gemaakte kosten voor hun partij dienden te betalen. (pamfletten, reisonkosten)
Wellicht maakten de twee zich al heel snel onmogelijk in hun nieuwe partij , ofwel hadden ze toch nog betere uitzichten bij de bub. Eens de vuile was opgedroogd was werd hij immers terug binnengehaald en lieten de twee zich door Hans opnieuw naar de bub loodsen. Zijn voorzitterschap lijkt sindsdien onvoorwaardelijk erkend te worden. Ook door Patriot en Bruno.
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nu is het terug één grooooote partij, en gaan we misschien de enorme groei van deze partij weer tegenhouden, door het verleden op te rakelen. Wat zijn die Vlamingen toch slechte mensen. Altijd die brave Bubbers plagen. Foei ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd lid geweest van de BUB. Ik heb altijd mijn kaart behouden, en altijd bevriend geweest met ons mensen in de Partij.
Vlaams-nationale infiltranten deden me twijfelen, maar mijn geloof hield terecht terecht stand. Ik heb dingen gezegd, maar die werden aangedikt door flaminganten, die over alles liegen. Ze hebben toen zelfs mijn account gehackt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Triestig.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enne, die nauwe contacten met het FDF,... bestaan die nog altijd? Voor een partij die zegt België bijeen te willen houden lijken mij dat toch niet meteen de meest constructieve medewerkers hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |