Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2005, 13:13   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard waar gaat het naartoe ? Naar het...

shoppingcenter van Wijnegem ....

Zaterdagmiddag rond 15u15. Tja zoals zovele mannen ga ik af en toe eens met mijn vrouw mee naar het Wijnegem shoppingcenter. Tja vrouwlief moet ook eens tevreden gesteld worden he.
Nu gingen wij rond die tijd naar buiten naar onze auto en op zo'n 10 meter van de deur zag ik plotseling een vreselijk beeld.
Een man kwam naar binnen gewandeld met een meter achter hem aan een vrouw.
De man was van hetgeen wij noemen het "Bin Laden" type. U weet wel zo'n lang pyamakleed aan, nen baard tot op zijnen buik en op sloefkes. Ach tot daar aan toe denkt men dan. Alleen jammer voor die mens dat die man als hij zich niet echt kleedt zoals wij, dat hij niet vlug aan werk zal geraken.

Maar die vrouw die daar onderdanig en op afstand zoals het hoort achter die man aankwam...... volledig maar dan ook volledig in ne zwarte zak gestoken. Enkel een kijkgat voor haar ogen... dat was het enige wat men kon zien van die vrouw.
Allez ik zeg nu vrouw maar het kon evengoed ne man zijn geweest natuurlijk. Dat kon men gewoon niet zien. Er liep een persoon in ne zwarte zak rond met een klein kijkgaatje voor de ogen.

Tja,.. lang leve de integratie dacht ik...

En dan vroeg/vraag ik mij af : mag dat zomaar ? Ik mag mijn gezicht niet verbergen volgens de wet en die mens mag dat wel ?

Tjonge waar gaan we heen.... naar het shoppingcenter dus he...dat zullen die ook gedacht hebben....

zucht...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 13:18   #2
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Komaan Tegendradigaard,dit is multicultureel!Waarom stelt u zich daar vragen over?

Lang leve Belgie,lang leve Europa,lang leve de multiculturele samenleving!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 13:24   #3
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Straks krijg je de ganse vrouwenbeweging en alle linkse progressieve krachten tegen je. Het is een mensenrecht om de hoofddoek te dragen. Ze heeft daar zelf voor gekozen.

Het wordt erger en erger en ze worden door dik en dun gesteund, nee wat zeg ik, opgehitst om dit gedrag tentoon te spreiden. Verleden weekend liep ik voorbij een Moslimmoeder met een peuter van +- 3 jaar, GESLUIERD reeds, op die leeftijd.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 14:36   #4
Salomon
Vreemdeling

Standaard

Zo nen boerka is een fantastisch idee. Wat kunt ge daar allemaal niet onder steken? Daar gaat gemakkelijk een halve winkelwagen onder en wie durft daar onder gaan kijken?
Salomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 15:01   #5
Tegendradigaard

Standaard

En ik maar denken dat ge niet gemaskerd over straat moogt lopen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 april 2005, 15:06   #6
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Ze ging sexy-lingerie kopen voor den Osama, zodat die het 's avonds kan dragen
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 15:08   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
shoppingcenter van Wijnegem ....

Zaterdagmiddag rond 15u15. Tja zoals zovele mannen ga ik af en toe eens met mijn vrouw mee naar het Wijnegem shoppingcenter. Tja vrouwlief moet ook eens tevreden gesteld worden he.
Nu gingen wij rond die tijd naar buiten naar onze auto en op zo'n 10 meter van de deur zag ik plotseling een vreselijk beeld.
Een man kwam naar binnen gewandeld met een meter achter hem aan een vrouw.
De man was van hetgeen wij noemen het "Bin Laden" type. U weet wel zo'n lang pyamakleed aan, nen baard tot op zijnen buik en op sloefkes. Ach tot daar aan toe denkt men dan. Alleen jammer voor die mens dat die man als hij zich niet echt kleedt zoals wij, dat hij niet vlug aan werk zal geraken.

Maar die vrouw die daar onderdanig en op afstand zoals het hoort achter die man aankwam...... volledig maar dan ook volledig in ne zwarte zak gestoken. Enkel een kijkgat voor haar ogen... dat was het enige wat men kon zien van die vrouw.
Allez ik zeg nu vrouw maar het kon evengoed ne man zijn geweest natuurlijk. Dat kon men gewoon niet zien. Er liep een persoon in ne zwarte zak rond met een klein kijkgaatje voor de ogen.

Tja,.. lang leve de integratie dacht ik...

En dan vroeg/vraag ik mij af : mag dat zomaar ? Ik mag mijn gezicht niet verbergen volgens de wet en die mens mag dat wel ?

Tjonge waar gaan we heen.... naar het shoppingcenter dus he...dat zullen die ook gedacht hebben....

zucht...
Volgende keer politie verwittigen. Ze MOGEN zo inderdaad niet op straat lopen en worden door de politie geverbaliseerd. In feite zouden we allemaal onze burgerplicht moeten doen en telkens verwittigen als we zo'n gemaskerd mens tegenkomen. Tenslotte kunnen we niet weten of er geen gewone ordinaire autochtoon onder zit ---> en die mogen dat ZEKER niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 april 2005 om 15:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 15:29   #8
Tegendradigaard

Standaard

Eigenlijk wel he circe.
Als iedereen dat zou die anders eist dat alle wetten (zeker racisme wetten) altijd worden toegepast dan zou het vlug gedaan zijn he.
Of zou men onderscheid maken tussen die wetten moeten altijd toegepast worden en die wetten mogen niet toegepast worden ? neen he dat zal toch niet ?

Oud 25 april 2005, 19:53   #9
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

[font=&quot]GEMEENTE WIJNEGEM[/font]

[size=3][font=&quot]GEMEENTELIJK POLITIEREGLEMENT[/font]
[/size]
[size=3]
[/size]
[size=3][font=&quot]HOOFDSTUK V[/font]
[/size]
[size=3][font=&quot]OPENBARE RUST[/font]
[/size]
[size=3]

[font=&quot]Afdeling 8: maskeren, vermommingen en verkleden[/font][/size]

[size=3][font=&quot]Artikel 1[/font]

[/size] [font=&quot][size=3]Het is verboden zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar te vertonen. De burgemeester mag in bijzondere omstandigheden afwijkingen toestaan. De personen die zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar vertonen, mogen geen wapens of stokken hanteren. Niemand mag een vermomming dragen die van aard is de openbare orde te storen. Gemaskerde of vermomde personen mogen geen vlugschriften uitdelen of verspreiden.
[/size][/font]

http://www.wijnegem.be/reglementen/r...nt_politie.doc

Laatst gewijzigd door Wreker : 25 april 2005 om 19:54.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 21:01   #10
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Volgende keer politie verwittigen. Ze MOGEN zo inderdaad niet op straat lopen en worden door de politie geverbaliseerd. In feite zouden we allemaal onze burgerplicht moeten doen en telkens verwittigen als we zo'n gemaskerd mens tegenkomen. Tenslotte kunnen we niet weten of er geen gewone ordinaire autochtoon onder zit ---> en die mogen dat ZEKER niet.
Eigenlijk wel, ik ben ook zo een vrouw tegengekomen en dat deed fameus raar. De ridder in mij wil die vrouw bevrijden en die kerel eens goed tegen de muur plakken, maar ik ben ook geconditioneerd om me met mijn eigen zaken te bemoeien. Mijn excuus is wel dat ik toen in Londen zat en dus niks te koeken had.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2005, 21:59   #11
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

[/size]

[size=3]

[/size]

[/size]

[/size]

[size=3]

[/size][font=&quot][size=3]Het is verboden zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar te vertonen. De burgemeester mag in bijzondere omstandigheden afwijkingen toestaan. De personen die zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar vertonen, mogen geen wapens of stokken hanteren. Niemand mag een vermomming dragen die van aard is de openbare orde te storen. Gemaskerde of vermomde personen mogen geen vlugschriften uitdelen of verspreiden.
[/size][/font]

Deze wetten zijn sterk verouderd en moeten aangepast worden aan de noden van de multikulturele samenleving. De boerka moet fiscaal aftrekbaar worden en moslimwijven moeten aangemoedigd worden om hem meer te dragen, dit zal het verzet aanwakkeren en de ogen openen bij de blanke bevolking.
Oud 26 april 2005, 07:16   #12
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Je zou ALLE moslimvrouwen kunnen verplichten om ineens zo'n Afghanistan-model aan te doen in plaats van dat bomma-kapje waar ze nu al zo lelijk over doen. Denk je niet dat ze't rap beu zouden zijn? Ze zullen de Koran wel snel opnieuw interpreteren.

Ik vind het nog steeds idioot dat ze met zo'n hoofddoek rondlopen, en verder een décotée tot aan de broeksriem. Ze doen maar he, maar 't is belachelijk.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 17:53   #13
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Je zou ALLE moslimvrouwen kunnen verplichten om ineens zo'n Afghanistan-model aan te doen in plaats van dat bomma-kapje waar ze nu al zo lelijk over doen. Denk je niet dat ze't rap beu zouden zijn? Ze zullen de Koran wel snel opnieuw interpreteren.

Ik vind het nog steeds idioot dat ze met zo'n hoofddoek rondlopen, en verder een décotée tot aan de broeksriem. Ze doen maar he, maar 't is belachelijk.
Die kopvodden dragen ze louter om te provoceren, een symbolische middelvinger naar onze samenleving en een uiting van hun islamitische identiteit.
Oud 28 april 2005, 14:03   #14
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Die kopvodden dragen ze louter om te provoceren, een symbolische middelvinger naar onze samenleving en een uiting van hun islamitische identiteit.
Zo is het. Maar het is wel net zo makkelijk om ze te registreren als ze uiterlijk herkenbaar zijn. Ik denk dat zogezegd geïntegreerde Moslims veel gevaarlijker zijn.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 14:20   #15
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Zever verder , Als ik morgen op straat naakt loop zal men nog commentaar leveren , Als je iets niet aanstaat verhuis dan , Een over die wet gezever een gelul heeft dat niets te maken met het privé leven van "hoe mensen zich moeten aankleden" ! Een als de politie vraagt om het gezicht te zien van die vrouw voor identificatie , denk ik niet dat ze zal weigeren , iedereen weet waar men zijn voet legt !

Maar ja , er zullen altijd anti-islamisten bestaan , een doodgewoon zaak van de 21 eeuw !
Oud 28 april 2005, 15:55   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Als je morgen naakt over straat loopt krijg je ook een boete wegens openbare zedenschennis.
Of wil je dat je ook daarvoor aparte moslimwetten moet hebben?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 19:04   #17
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Zever verder , Als ik morgen op straat naakt loop zal men nog commentaar leveren , Als je iets niet aanstaat verhuis dan , Een over die wet gezever een gelul heeft dat niets te maken met het privé leven van "hoe mensen zich moeten aankleden" ! Een als de politie vraagt om het gezicht te zien van die vrouw voor identificatie , denk ik niet dat ze zal weigeren , iedereen weet waar men zijn voet legt !

Maar ja , er zullen altijd anti-islamisten bestaan , een doodgewoon zaak van de 21 eeuw !
Het zou me eerder angst inboezemen mochten er geen anti-islamieten bestaan! Het is nodig, ter compensatie van het anti-westerse/blanke gevoel dat leeft in de islamitische gemeenschap. Steeds meer blanken keren zich af van het multikulturele gedrocht met zijn inferieure culturen, een goeie zaak.
Oud 28 april 2005, 19:09   #18
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Zo is het. Maar het is wel net zo makkelijk om ze te registreren als ze uiterlijk herkenbaar zijn. Ik denk dat zogezegd geïntegreerde Moslims veel gevaarlijker zijn.
Juist want zij scheppen het beeld dat er zoiets kan bestaan als een verdraagzame, Europese islam waarmee we vreedzaam kunnen samenleven. Complete onzin natuurlijk, want het radicalisme zal steeds de bovenhand nemen en een kleine minderheid kan voor aanzienlijke maatschappelijke ontregeling zorgen.
Onze samenleving zal pas veilig zijn wanneer de laatste moslim het land heeft verlaten.
Oud 28 april 2005, 19:55   #19
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

[/size]

[size=3]

[/size]

[/size]

[/size]

[size=3]

[/size][font=&quot][size=3]Het is verboden zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar te vertonen. De burgemeester mag in bijzondere omstandigheden afwijkingen toestaan. De personen die zich gemaskerd, vermomd of verkleed in het openbaar vertonen, mogen geen wapens of stokken hanteren. Niemand mag een vermomming dragen die van aard is de openbare orde te storen. Gemaskerde of vermomde personen mogen geen vlugschriften uitdelen of verspreiden.
[/size][/font]

Er is een groot verschil tussen vermommen ,maskeren ,verkleden een belijden van een cultuur of geloof !

Daarbij de ambtenaren die deze wet gebruiken om een bevolkings groep uit te sluiten een verder onder repressie te verdrukken zijn misbruikers van de wet , Misbruiken van een wet naargelang de wens van de misbruiker is op zich strafbaar !
Oud 28 april 2005, 19:58   #20
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Er is een groot verschil tussen vermommen ,maskeren ,verkleden een belijden van een cultuur of geloof !

Daarbij de ambtenaren die deze wet gebruiken om een bevolkings groep uit te sluiten een verder onder repressie te verdrukken zijn misbruikers van de wet , Misbruiken van een wet naargelang de wens van de misbruiker is op zich strafbaar !
Tut tut tut, iedereen gelijk voor de wet! Achterlijkheid moet niet beloond worden met speciale regeltjes en voordelen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be