![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er nu gebeuren? | |||
Cd&v/n-va blazen de vlaamse regering op, en gaan voor een minderheidsregering met het VB. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22,22% |
Cd&v/n-va gaan voor een coalitie met VB op vlaams niveau. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 33,33% |
n-va moet uit vlaamse regering stappen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
Er moet niets gebeuren, en gewoon verder besturen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 44,44% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Nu bekend is geraakt dat ze BHV gaan opbergen tot in 2007 en verder gaan tot de orde van de dag is mijn vraag wat moet er nu gebeuren?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als CD&V/NVA geloofwaardig wil blijven dan moet ze punt 1 of 2 van deze poll (naar gelang de onderhandelingen met het Vlaams Belang) uitvoeren.
Filip Dewinter heeft in juni reeds de hand uitgestoken naar Yves Leterme en hem zelfs een minderheidsregering aangeboden. Als ze daar zelfs niet op ingaan dan zijn ze geen haar beter dan SP.A en VLD ! |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nu moet er nog een nieuwe thread over BHV gestart worden hier want er zijn er nog niet genoeg.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht nog een thread over de rol van de Remmery-zaak in het BHV-dossier. Omgekeerd mag trouwens ook.
#5 |
|
![]() Ik verwacht nog een thread over de Islam, er zijn er zo weinig vind ik...
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan de hete adem van het blok blijven voelen, wat ze ook gaan doen of zeggen het onverwijld gaat hen doorgestoken worden tot ze het in orde krijgen. NVA / CD&V kan maar een ding doen en dat is zo dwars mogelijk gaan liggen, Spirit, kan ook maar een ding doen, het kartel opblazen ! Maar dan komen er postjes ingevaar, ... ik vraag me af hoelang ons Guyke nog kan wegblijven van zijn olijfbomen... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Hopen op de val van de regering. Met de nadruk op hopen...
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het einde van het Vlaams-nationalisme is nabij. Ze kunnen geen vuist meer maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Momenteel is 50% van de deelnemers aan deze "peiling" voor de verstandigste oplossing: 4. "laat maar zitten en regeer gewoon verder".
Laatst gewijzigd door malinois : 12 mei 2005 om 14:00. |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de economische achteruitgang in de westerse wereld zal enkel het nationalisme nog meer aanwakkeren en doen groeien en waarschijnlijk ook de val van de EU teweeg brengen en dus ook hoogstwaarschijnlijk België zal splitsen als men zo blijft voortdoen. Laatst gewijzigd door slegie : 12 mei 2005 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Minderheidsregering of coalitie met VB. De paarse partijen moeten eruit! Ze moeten nu maar de gevolgen dragen van hun verraad.
Het ziet er momenteel niet naar uit dat dit zal gebeuren, maar als de druk vanuit de basis aanhoudt: wie weet? (Ik moet hier eerst nog een maand rondhangen en nog 97 andere van dit soort geweldig informatieve posts maken vooraleer ik mag stemmen.) |
![]() |