![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB
de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te schuiven als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het volgens mij niet meer doen ... Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen daarvoor moet je in een democratie wonen -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#2 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > schuiven > als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > volgens mij niet meer doen ... > Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > > Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > daarvoor moet je in een democratie wonen Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? Ik sta te popelen, jongen! Sargon |
|
|
#3 |
|
|
"Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >> schuiven >> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >> volgens mij niet meer doen ... >> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >> >> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >> daarvoor moet je in een democratie wonen > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > Ik sta te popelen, jongen! Zal ik René spelen, de caféhouder uit Allo Allo? |
|
|
#4 |
|
|
"MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >> >>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>> schuiven >>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>> volgens mij niet meer doen ... >>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >>> >>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>> daarvoor moet je in een democratie wonen >> >> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? Die uniformen zijn er reeds, er was ooit ergens wat met de vest ervan, een probleemke. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#5 |
|
|
Sargon stelde dit idée voor :
> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >> schuiven >> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >> volgens mij niet meer doen ... >> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >> >> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >> daarvoor moet je in een democratie wonen > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > Ik sta te popelen, jongen! > > > > > > Sargon wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft een staatsgreep vd politiekers tov de bevolking ... -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#6 |
|
|
Sargon wrote:
> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > >>CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>schuiven >>als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>volgens mij niet meer doen ... >>Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >> >>Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>daarvoor moet je in een democratie wonen > > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? Gij niet, nee. > Ik sta te popelen, jongen! Best maar stoppen met popelen. Zie boven. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#7 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 13:48:22 +0200, "Karel \"de Jazz\" Jansens"
<[email protected]> wrote: > Sargon wrote: > > > On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > > > >>CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>schuiven > >>als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>volgens mij niet meer doen ... > >>Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >> > >>Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>daarvoor moet je in een democratie wonen > > > > > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > Gij niet, nee. > Jij wel, hé, een zwart uniform met een kepie met gele "flosh". Eigenlijk is een "flosh" een kwast, maar de Lesh moet het ook begrijpen en ik wil hem op een moment als dit niet kwijtspelen. > > Ik sta te popelen, jongen! > > Best maar stoppen met popelen. Zie boven. Op zolder? Sargon |
|
|
#8 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 12:25:29 +0200, "MutsiPrutsi"
<MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >> schuiven > >> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >> volgens mij niet meer doen ... > >> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >> > >> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >> daarvoor moet je in een democratie wonen > > > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > > > Ik sta te popelen, jongen! > > Zal ik René spelen, de caféhouder uit Allo Allo? > > > Zolang je maar niet gaat zingen ;-) Sargon |
|
|
#9 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 10:34:26 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... > > > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> > >>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>> schuiven > >>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>> volgens mij niet meer doen ... > >>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >>> > >>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>> daarvoor moet je in een democratie wonen > >> > >> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > Die uniformen zijn er reeds, er was ooit ergens wat met de vest ervan, > een probleemke. Gheyten levert de uniformen! Sargon |
|
|
#10 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 11:43:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon stelde dit idée voor : > > On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >> schuiven > >> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >> volgens mij niet meer doen ... > >> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >> > >> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >> daarvoor moet je in een democratie wonen > > > > Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > > > > Ik sta te popelen, jongen! > > > > > > > > > > > > Sargon > > wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft > Een Vlaamse regering? > een staatsgreep vd politiekers tov de bevolking ... Sargon |
|
|
#11 |
|
|
Na rijp beraad schreef Sargon :
> On Thu, 12 May 2005 11:43:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon stelde dit idée voor : >>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>>> schuiven >>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>>> volgens mij niet meer doen ... >>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >>>> >>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>>> daarvoor moet je in een democratie wonen >>> >>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? >>> >>> Ik sta te popelen, jongen! >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft >> > > Een Vlaamse regering? > en welke partijen zitten daar in? >> een staatsgreep vd politiekers tov de bevolking ... > > > > > > Sargon -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#12 |
|
|
Sargon formuleerde op donderdag :
> On Thu, 12 May 2005 13:48:22 +0200, "Karel \"de Jazz\" Jansens" > <[email protected]> wrote: > >> Sargon wrote: >> >>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>>> schuiven >>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>>> volgens mij niet meer doen ... >>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >>>> >>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>>> daarvoor moet je in een democratie wonen >>> >>> >>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? >> >> Gij niet, nee. >> > Jij wel, hé, een zwart uniform met een kepie met gele "flosh". > > Eigenlijk is een "flosh" een kwast, maar de Lesh moet het ook > begrijpen en ik wil hem op een moment als dit niet kwijtspelen. > > >>> Ik sta te popelen, jongen! >> >> Best maar stoppen met popelen. Zie boven. > > Op zolder? > > > > > > Sargon binnenkort staan ze weer allemaal te bleiten ... -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#13 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 12:53:12 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon formuleerde op donderdag : > > On Thu, 12 May 2005 13:48:22 +0200, "Karel \"de Jazz\" Jansens" > > <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon wrote: > >> > >>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>> > >>> > >>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>>> schuiven > >>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>>> volgens mij niet meer doen ... > >>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >>>> > >>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>>> daarvoor moet je in een democratie wonen > >>> > >>> > >>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > >> > >> Gij niet, nee. > >> > > Jij wel, hé, een zwart uniform met een kepie met gele "flosh". > > > > Eigenlijk is een "flosh" een kwast, maar de Lesh moet het ook > > begrijpen en ik wil hem op een moment als dit niet kwijtspelen. > > > > > >>> Ik sta te popelen, jongen! > >> > >> Best maar stoppen met popelen. Zie boven. > > > > Op zolder? > > > > > > > > > > > > Sargon > > binnenkort staan ze weer allemaal te bleiten ... Bert? Waar is Bert? Sargon |
|
|
#14 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 12:52:04 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Na rijp beraad schreef Sargon : > > On Thu, 12 May 2005 11:43:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon stelde dit idée voor : > >>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>>> schuiven > >>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>>> volgens mij niet meer doen ... > >>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >>>> > >>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>>> daarvoor moet je in een democratie wonen > >>> > >>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > >>> > >>> Ik sta te popelen, jongen! > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft > >> > > > > Een Vlaamse regering? > > > > en welke partijen zitten daar in? > O.a. de CD&V + aanhangsel. Zij hebben de boel aan het rollen gebracht, laat hen nu maar eens doen. Sargon |
|
|
#15 |
|
|
"Lesj" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > domste blunder ooit Na jou, beste beate beotiër. U's |
|
|
#16 |
|
|
Sargon heeft uiteengezet op 12/05/2005 :
> On Thu, 12 May 2005 12:53:12 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon formuleerde op donderdag : >>> On Thu, 12 May 2005 13:48:22 +0200, "Karel \"de Jazz\" Jansens" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon wrote: >>>> >>>>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>>>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>>>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>>>>> schuiven >>>>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>>>>> volgens mij niet meer doen ... >>>>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >>>>>> >>>>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>>>>> daarvoor moet je in een democratie wonen >>>>> >>>>> >>>>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? >>>> >>>> Gij niet, nee. >>>> >>> Jij wel, hé, een zwart uniform met een kepie met gele "flosh". >>> >>> Eigenlijk is een "flosh" een kwast, maar de Lesh moet het ook >>> begrijpen en ik wil hem op een moment als dit niet kwijtspelen. >>> >>> >>>>> Ik sta te popelen, jongen! >>>> >>>> Best maar stoppen met popelen. Zie boven. >>> >>> Op zolder? >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> binnenkort staan ze weer allemaal te bleiten ... > > > Bert? Waar is Bert? > > > > > > Sargon weet jij zelf niet waar je papa zit? -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#17 |
|
|
Sargon had uiteengezet :
> On Thu, 12 May 2005 12:52:04 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Na rijp beraad schreef Sargon : >>> On Thu, 12 May 2005 11:43:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon stelde dit idée voor : >>>>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB >>>>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de >>>>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te >>>>>> schuiven >>>>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het >>>>>> volgens mij niet meer doen ... >>>>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken >>>>>> >>>>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen >>>>>> daarvoor moet je in een democratie wonen >>>>> >>>>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? >>>>> >>>>> Ik sta te popelen, jongen! >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft >>>> >>> >>> Een Vlaamse regering? >>> >> >> en welke partijen zitten daar in? >> > > O.a. de CD&V + aanhangsel. Zij hebben de boel aan het rollen gebracht, > laat hen nu maar eens doen. > > > > > > Sargon schieten op de boodschapper ... wie breekt er zijn gegeven woord? De Tsjeven kunnen niet anders als uit die regering stappen doen ze dat niet dan is het bye bye tsjeven -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#18 |
|
|
Uncle's beweerde :
> "Lesj" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> domste blunder ooit > > Na jou, beste beate beotiër. > > U's dus het is de op 1 na domste blunder ooit ... -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
|
|
#19 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 17:31:01 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon had uiteengezet : > > On Thu, 12 May 2005 12:52:04 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Na rijp beraad schreef Sargon : > >>> On Thu, 12 May 2005 11:43:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Sargon stelde dit idée voor : > >>>>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>>>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>>>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>>>>> schuiven > >>>>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>>>>> volgens mij niet meer doen ... > >>>>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >>>>>> > >>>>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>>>>> daarvoor moet je in een democratie wonen > >>>>> > >>>>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > >>>>> > >>>>> Ik sta te popelen, jongen! > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> Sargon > >>>> > >>>> wat is een rergering die zen regeringsakkoord niet naleeft > >>>> > >>> > >>> Een Vlaamse regering? > >>> > >> > >> en welke partijen zitten daar in? > >> > > > > O.a. de CD&V + aanhangsel. Zij hebben de boel aan het rollen gebracht, > > laat hen nu maar eens doen. > > > > > > > > > > > > Sargon > > schieten op de boodschapper ... > wie breekt er zijn gegeven woord? > De Tsjeven kunnen niet anders als uit die regering stappen > doen ze dat niet dan is het bye bye tsjeven Ja, maar de tsjeven zijn de grootste, dan kunnen ze opnieuw beginnen met het Behang. Sargon |
|
|
#20 |
|
|
On Thu, 12 May 2005 17:31:30 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon heeft uiteengezet op 12/05/2005 : > > On Thu, 12 May 2005 12:53:12 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon formuleerde op donderdag : > >>> On Thu, 12 May 2005 13:48:22 +0200, "Karel \"de Jazz\" Jansens" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Sargon wrote: > >>>> > >>>>> On Thu, 12 May 2005 09:52:50 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>> > >>>>>> CD&V(+NVA) heeft 10 a 15% kiezers die perfect kunnen overlopen naar VB > >>>>>> de koning zorgt er nu voor dat die 10 % zeker gaat overlopen door de > >>>>>> zwarte piet naar VLaanderen(Leterme en zijn vriendjes dus) door te > >>>>>> schuiven > >>>>>> als men nu dus geen verkiezingen uitschrijft ...dan gaat men het > >>>>>> volgens mij niet meer doen ... > >>>>>> Of ze doen het wel en laten de computers eigen berekeningen maken > >>>>>> > >>>>>> Nee hoor VB, op een democratische manier ga je nooit ad macht komen > >>>>>> daarvoor moet je in een democratie wonen > >>>>> > >>>>> > >>>>> Een staatsgreep, Lesj? Echt? En krijgen we dan uniformen? > >>>> > >>>> Gij niet, nee. > >>>> > >>> Jij wel, hé, een zwart uniform met een kepie met gele "flosh". > >>> > >>> Eigenlijk is een "flosh" een kwast, maar de Lesh moet het ook > >>> begrijpen en ik wil hem op een moment als dit niet kwijtspelen. > >>> > >>> > >>>>> Ik sta te popelen, jongen! > >>>> > >>>> Best maar stoppen met popelen. Zie boven. > >>> > >>> Op zolder? > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> binnenkort staan ze weer allemaal te bleiten ... > > > > > > Bert? Waar is Bert? > > > > > > > > > > > > Sargon > > weet jij zelf niet waar je papa zit? Ben jij mijn papa, Lesj? Sargon |