![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de ledenlijst is er een kolom voorzien waarin wordt weergegeven wanneer een forumlid voor het laatst gezien werd op het forum. Bij sommige mensen staat daar de datum dat ze zich registreerden op het forum, terwijl ze vandaag nog postten. What gives?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik vermoed dat dat is omdat ze hebben aangegeven in hun profiel dat ze 'onzichtbaar' zijn.
Ik heb het nog nooit gezien iig, maar ik zie dan ook iedereen online ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het van levensbelang is hoor; het intrigeert me gewoon... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Even zien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het is toch zoals ik zei hoor, ik heb het even uitgeprobeerd. Knuppel staat dus ook onzichtbaar aangegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, oké... Dan heeft ze dat pas zeer onlangs gewijzigd. Tot voor kort stond ze niet onzichtbaar, vandaar waarschijnlijk mijn verwarring...
Dan zal het wel kloppen dat het met die onzchtbaar-modus te maken heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Als jijzelf kijkt wel ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat op Rafs scherm naast mijn naam bij laatste bezoek niet "vandaag" maar mijn registratiedatum staat? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste Jeroen,
daarom ook mijn pleidooi voor het verwijderen van de onzichtbaarmodus. Geef toe, dat heeft niets met privacy te maken omdat de echte privacy zich toch in de nickname zelf bevindt. Jullie runnen de show ,..ongetwijfeld, maar ikzelf kan echt geen nut of voordelen vinden in het heimelijk en geniepig op het forum kunnen rondsnuisteren. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een optie is een optie. 't Is net als airco in jouw wagen: als het erop zit, kan je het gebruiken, ofwel niet als het je niet zint. Demonteer jij in andermans wagen de airco omdat jij ertegen bent?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik kan mij alleen maar aansluiten bij Superstaaf in deze
![]() Die optie is voor wie hem wil gebruiken, wie dat niet wilt, gebruikt het maar niet. |
![]() |
![]() |