![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() In Dag Allemaal getuigt Koen Crucke:
"Adoptie door homo's gaat mij te ver. Een kind heeft een papa en een mama nodig." Waarvoor moeten homo's in godsnaam kinderen adopteren? Dat ze op een natuurlijke manier kinderen maken verdomme! |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Dat is nu eens de mening van een niet-politieker, wel iemand met gezond boerenverstand.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gewoon posten in de bestaande topic was te moeilijk veronderstel ik.
close pls
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=-1]Heeft er iemand bewijs dat homosexualiteit pervers is?[/size] |
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Er is al een topic over. Zie een beetje verder in Politiek: Binnenland. Je kunt het daar gerust posten.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |