![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]België unitair! [/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Het belangrijkste doel, de bestaansreden van de Belgische Unie is de eenheid van België te verdedigen en te herstellen. Tijdens de Ijzerbedevaart, een separatistische manifestatie die de slachtoffers van WO I onteert, heeft onze Beweging op een krachtige wijze gemanifesteerd tegen de splitsing van België. Wij zullen zowel op intellectueel gebied als op het terrein nog veel meer laten horen van ons dan vandaag het geval is. Wij zullen doorstrijden tot ons land weer één is. Met deze eis geven wij gehoor aan de roep van de meerderheid der Belgen, wier standpunt niemand van de politici verdedigt. De schandalige houding van onze politici, tot welke partij ze ook behoren, zal hen op een dag duur te staan komen. De kiezer zal hun separatistische wensen afstraffen. Onze onvermijdelijke triomf zal ook de redding van de democratie zijn. En daarom herhalen wij hier opnieuw de roep die vandaag te Diksmuide door onze militanten werd gescandeerd: 'België Unitair!' [/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik snap het niet zo goed. Het was goed weer, de meesten zijn terug uit vakantie, het is op een zondag... en dan nog zo weinig volk? Ik heb hier iemand horen zeggen dat de afstand voor velen een probleem zou vormen. Dan vind ik het triestig gesteld met de Vlaams nationalisten die er dat niet meer voor over hebben. Wat moeten de bedevaarders van Lourdes, Mekka... dan wel niet zeggen. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, wilt u de opkomst van de twee Vlaamse bijeenkomsten met iets vergelijken dan moet u ook eens uitpakken met een belgicistische manifestatie. Durven jullie dat aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je kan tegenwoordig niet meer naast de Belgische vlaggen kijken. De verwelkoming van de atleten uit Athene in Zaventem toevallig gezien?
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 31 augustus 2004 om 11:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat de meerderheid van de Belgen niet separatistisch is dat ze per se Belgicist is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 31 augustus 2004 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds heb ik gezegd dat een dergelijk besluit moet afhangen van het resultaat van een volksraadpleging. Ik inspireer me hierbij op Québec. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belg zijn we nu eenmaal omdat we burger zijn van de Belgische staat. Dat is staatsaanhorigheid, zoals op de identiteitskaart blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De krachtige roep van alle 6 BUB leden op de ijzerbubdevaart ...
Oja de B.U.B. haalde op 13 juni 2004 het mooie aantal stemmen van .... 1.723 stemmen in heel Vlaanderen. Voorwaar ik zeg U ik heb zelden zo een grote absolute meerderheid gezien bij verkiezingen ... neen ik ben geen nullen vergeten : "duizend-zevenhonderd-drie en twintig stemmen" De revival van het unitaire Belgie is nakend jongens van de BUB ... blijven dromen ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogstens 0,.. %. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nog moet er niet gelogen worden over ons stemmenaantal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongens toch, leer eens relativeren. Uw Belgicistiche beweging is ... totaal achterhaald en enkel nog te verkopen aan bejaarden met een voorliefde voor de Van Saksen Cobourg koekendozenromantiek en aan een handvol jongeren die geilen op het franskiljone ancien régime. Vlaanderen hoeft niet onmiddellijk afhankelijk, maar de evolutie naar een steeds grotere regionalisering inzake alle bevoegdheden is onomkeerbaar. En het is niet met constant het gat van de Waalse beleidsmakers te likken en hun wanbeleid te minimaliseren, dat de BUB de sympathie van de Vlaming zal winnen. In tegendeel, de BUB draagt juist door haar houding constructief bij tot het separatisme. Dus, eigenlijk bedankt jongens ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kortom, de BUB''bers lijken er een al even bruine ideologie op na te houden. iedereen die het niet met hen eens is, wordt dan maar alvast vrolijk uitgesloten van de categorie der mensen / burgers. Met zo'n gedachtengoed als dat van deze belgo-bruxellofielen is het niet moeilijk dat ze zich geregeld zo erg laten kennen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Verschil in stemmen unionisten en niet-unionisten:
0,10 procent - 99,90 procent ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() 0,23 % van de kiezers of 9.200 van de 4.000.000 kiezers voelen nog iets voor het gedrocht belgië en de minderbegaafde die het regeren. Het mooiste bewijs dat noch al het kapitaal van de belgische nomenclatura noch het gemanipuleer van onze regering in staat zijn het tij nog te keren.
Daar tegenover staan minimaal 1.000.000,- overtuigde separatisten, kiezers die voor hun overtuiging uitkwamen in weerwil van de massieve media manipulatie, dictatoriale ingrepen en verordeningen van een machtsgeil en opportunistisch bestuur, van beschimpingen allerhande, van repressie in de vakbonden tot beroeps- en samenscholings- spreekverbod in een zogezegde democratische staat. Kiezers die intelligent genoeg zijn om zich te informeren en niet enkel klakkeloos accepteren wat hun dagelijks als politiek- of maatschappelijk correct wordt opgedrongen. Een mooi voorbeeld is te lezen in de Pallieter van vandaag; de bub/bebbers zijn massaal de lezersrubriek van de kranten aan het bestoken met z.g. lezersbrieven. De b*b staan er met naam en toenaam in vermeld evenals hun zoekactie naar liefde, een bewijs van hun sociale vaardigheid. Het ogenblik is door hen natuurlijk schitterend gekozen na de machtsgreep die SS’er stevaert mocht doorvoeren van opportunisten/barones Baert en waardoor de hoofdredacteur van Loon 1 jaar vroeg de laan werd uitgestuurd. Van Houte en Geudens dienen op te letten tegen 2006 moeten de Antwerpenaars volgzaam in het gareel te lopen, dus pas U aan of we maken U broodloos. Ik heb de Eer gehad een majoor van het belgische leger als leraar te hebben die hield ons voor "laat U nooit misleiden door één zijde van het verhaal informeer u langs alle kanten want de overwinnaar schrijft ( tijdelijk) de geschiedenis" Het resultaat is dat ik alle hoop heb op Vlaanderen want 1.000.000, - kiezers heeft de intelligentie om zelf te denken en besluiten te nemen in weerwil van alles tegen de stroom in te zwemmen en dat vergt veel meer moed en inzicht dan mee te huilen met de machthebbers. Persoonlijk heb ik de Eer dat mijn vader veroordeeld is om " de koning en het land aan het wankelen gebracht te hebben" een logische daad toen en nu nog evenzeer. Maar door de aangehouden strijd van onze voorouders ben ik er van overtuigd dat het nog maar een kwestie van jaren is. |
![]() |
![]() |