![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
On Sat, 30 Jul 2005 23:55:08 +0200, "Uncle's" <[email protected]>
wrote: >"Uncle's" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... > >> tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar >> naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet mannenbastion >> geworden; >> > >Met hoogstens nog een verlepte, steenkolenengelse, visuele roede op de >achtergrond. Leg mij eens uit waarom jullie denken dat dit een mannenbastion is, en wat is in godsnaam naturalistische pracht ? Anne >U's > |
|
|
#2 |
|
|
Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen?
Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en rechtse rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL ze toch maar allemaal toffe jongens zijn [het FC De Kampioenen-neuroten-gevoel]. Je zou je voor minder schamen, ik ben er niet goed van. En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen wat niet past], want ik heb nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire oppas - weten deelnemen. Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze obsolete NG. En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met opgeblazen bolle en rode wangen beginnen gillen. Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers een das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen bestendigen. Met amicale groetjes, Joske |
|
|
#3 |
|
|
boutros gali heeft uiteengezet op 31-7-2005 :
> "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? >> Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en >> rechtse rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL >> ze toch maar allemaal toffe jongens zijn [het FC De >> Kampioenen-neuroten-gevoel]. Je zou je voor minder schamen, ik ben er >> niet goed van. En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen >> wat niet past], want ik heb >> nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire >> oppas - weten deelnemen. >> Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze >> obsolete NG. >> En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met >> opgeblazen bolle >> en rode wangen beginnen gillen. >> Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers >> een das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen >> bestendigen. Met amicale groetjes, >> >> Joske >> >> >> > > Wij, BG en ik, hebben het een keer meegemaakt - in een vlaag van > zinsverbijstering en met het verstand op nul erop af gegaan - en na > gezamenlijke evaluatie besloten: het is genoeg geweest. > Allicht heeft de locatie toen (een kaal, donker pseudo-artistiekerig > boerenhol dat de zogenaamde "Vlaamse aanwezigheid" in de hoofdstad schijnt > te willen benadrukken) een rol gespeeld in de latere besluitvorming: het is > genoeg geweest, ik heb het wel gezien en gehoord nu. > Wie wil er nu in vredesnaam urenlang om de oren geslagen worden met alle > artikelen des geloofs uit de Vlaamsche Bijbel of van kanker, AIDS/HIV en > CVS genezen worden in vijftien minuten? > > Bij het deelnemersveld zaten, op een paar uitzonderingen na, (de > bedachtzame en innemende Kr/M en een als naïeve sos bekend staande O.) geen > figuren waarmee je je bedgeheimen zou willen delen, laat staan regelmatig > pintelieren. > > Links-rechtse verbroedering? Lamenilachen: als eens het lijstje doorlopen? Links heeft blijkbaar de ballen niet om iets rechtstreeks in het gezicht te durven zeggen. Liever achterbaks en geniepig, zo kennen we ze -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#4 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:42ebc338$0$30472 > > Enige, alcoholisch geladen, mijmeringen, Jos? > Laat me 'r enkele riposteren. > Eerstens - van verbroedering kan sowieso geen sprake zijn aangezien alle > reünionisten rechtsch zijn als de pest; > tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar > naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet mannenbastion > geworden; > derdens - wat was ook weer je excuus om aan de Gempemolen te ontsnappen? Je hebt zo van die waaierige dagen op dat appartementje in Merksem, als je bij de oren genomen wordt door grote zus. Dan benijd ik je, wetende dat je dicht aangeschurkt ligt in je sponde met de Magerelijnse, slurpend en morsend aan de Westmalle Tripel, lurkend en knabbelend aan een 3-dagen oude Real Pedro. Heerlijk moet dat zijn. En wat betreft Trabka, onze niet meer zo jeugdige - 33 op14/08 - deerne met het kleine ongemak - dat ze breedvoerig en met technische kennis van zaken in bepol besprak - daar denk ik met weemoed aan. Ach, we kunnen misschien Mutsje overtuigen om zich te uiten, of zou dat voor teveel opwinding zorgen? Een nieuwe en vooral jongere hapklare brok [ schrappen - maak daar talent van Joske] is steeds meegenomen. En derdens Oncle, ik heb net als jij, zelden een excuus nodig. Nu ga ik mijn oren verzorgen. -- Joske |
|
|
#5 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Uncle's" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar >> naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet >> mannenbastion geworden; >> > > Met hoogstens nog een verlepte, steenkolenengelse, visuele roede op de > achtergrond. Voor die Zelfspot - ja, ja mét Hoofdletter - kan je alleen maar wegdromen naar het Land van de Onschuldigen. Zoek geen betekenis achter die woorden :-)), maar het schrijft mooi. Trouwens in het Land van Boerke Naas en zijn Zevenschot begrijpen weinigen je filosofie. Ik ga nu de bed-gordijntjes sluiten, want ik heb zo het niet-hinderlijke vermoeden dat jij mij al een tijdje aan het polijsten bent..... alhoewel.... -- Joske |
|
|
#6 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> wrote in message
> > Wij, BG en ik, hebben het een keer meegemaakt - in een vlaag van > zinsverbijstering en met het verstand op nul erop af gegaan - en na > gezamenlijke evaluatie besloten: het is genoeg geweest. > Allicht heeft de locatie toen (een kaal, donker pseudo-artistiekerig > boerenhol dat de zogenaamde "Vlaamse aanwezigheid" in de hoofdstad schijnt > te willen benadrukken) een rol gespeeld in de latere besluitvorming: het > is > genoeg geweest, ik heb het wel gezien en gehoord nu. > Wie wil er nu in vredesnaam urenlang om de oren geslagen worden met alle > artikelen des geloofs uit de Vlaamsche Bijbel of van kanker, AIDS/HIV en > CVS genezen worden in vijftien minuten? > Bij het deelnemersveld zaten, op een paar uitzonderingen na, (de > bedachtzame en innemende Kr/M en een als naïeve sos bekend staande O.) > geen > figuren waarmee je je bedgeheimen zou willen delen, laat staan regelmatig > pintelieren. > Links-rechtse verbroedering? Lamenilachen: als eens het lijstje doorlopen? > Dat zijn, om het met onze steeds scherp formulerende Ghingis te zeggen, nagels met dikkekoppen. U's |
|
|
#7 |
|
|
In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > Ik vond het spijtig dat ik er deze keer niet bij kon zijn. Vooral omdat ik > meestal *wel* een das draag. :-) > Bovendien hoort er bij zo'n politieke reünie natuurlijk wel een Belgicist te > zijn. Kwestie van de 87% te vertegenwoordigen. > > Zijn er nog foto's gemaakt ? > > > Ja. TDM |
|
|
#8 |
|
|
Dixit wrote:
> Bovendien hoort er bij zo'n politieke reünie natuurlijk wel een Belgicist te > zijn. Kwestie van de 87% te vertegenwoordigen. Er was 1 royalist-belgicist bij, 7 anderen, en 1 kat (die van EDV). > Zijn er nog foto's gemaakt ? Ja. Zogauw ik de "model release forms" rond heb komen die op http://vhfc.blogspot.com - zoniet worden ze rondgestuurd per privee email (is gedeeltelijk al gebeurd). VH |
|
|
#9 |
|
|
On Sun, 31 Jul 2005 15:16:46 +0200, "Dixit" <[email protected]>
wrote: > >"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> In article <[email protected]>, >> [email protected] says... >> > Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? >> > Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en rechtse >> > rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL ze toch >maar >> > allemaal toffe jongens zijn [het FC De Kampioenen-neuroten-gevoel]. >> > Je zou je voor minder schamen, ik ben er niet goed van. >> > En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen wat niet past], >want >> > ik heb >> > nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire >oppas - >> > weten deelnemen. >> > Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze >obsolete >> > NG. >> > En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met >opgeblazen >> > bolle >> > en rode wangen beginnen gillen. >> > Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers een >> > das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen bestendigen. >> > Met amicale groetjes, >> > >> > Joske >> > >> > >> > >> Wel, Jos, het is nu 03:50, net terug van de "reunie". >> Yep : best meegevallen. Nope: het was geen "mannen-onder-elkaar"-clubje. >> >> Jij bent gemist, er is zelfs over jou gepraat en ten goede. (*) >> >> Zorg jij de volgende keer voor de organisatie? >> O ja: dasspelden. Er was niemand met das: we aint the young Lions... >yett. >> >> Mvg, >> >> Tom - (*) zou het zwijgen, moest het ten slechte zijn- De Moor > >Ik vond het spijtig dat ik er deze keer niet bij kon zijn. Vooral omdat ik >meestal *wel* een das draag. :-) >Bovendien hoort er bij zo'n politieke reünie natuurlijk wel een Belgicist te >zijn. Kwestie van de 87% te vertegenwoordigen. > Sinds wanneer wensen belgicisten dit land uit te kleden? >Zijn er nog foto's gemaakt ? > dL |
|
|
#10 |
|
|
On Sun, 31 Jul 2005 09:01:49 GMT, boutros gali <[email protected]>
wrote: >"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in >news:[email protected]: > >> Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? >> Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en >> rechtse rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL >> ze toch maar allemaal toffe jongens zijn [het FC De >> Kampioenen-neuroten-gevoel]. Je zou je voor minder schamen, ik ben er >> niet goed van. En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen >> wat niet past], want ik heb >> nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire >> oppas - weten deelnemen. >> Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze >> obsolete NG. >> En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met >> opgeblazen bolle >> en rode wangen beginnen gillen. >> Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers >> een das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen >> bestendigen. Met amicale groetjes, >> >> Joske >> >> >> > >Wij, BG en ik, hebben het een keer meegemaakt - in een vlaag van >zinsverbijstering en met het verstand op nul erop af gegaan - en na >gezamenlijke evaluatie besloten: het is genoeg geweest. >Allicht heeft de locatie toen (een kaal, donker pseudo-artistiekerig >boerenhol dat de zogenaamde "Vlaamse aanwezigheid" in de hoofdstad schijnt >te willen benadrukken) een rol gespeeld in de latere besluitvorming: het is >genoeg geweest, ik heb het wel gezien en gehoord nu. >Wie wil er nu in vredesnaam urenlang om de oren geslagen worden met alle >artikelen des geloofs uit de Vlaamsche Bijbel of van kanker, AIDS/HIV en >CVS genezen worden in vijftien minuten? > >Bij het deelnemersveld zaten, op een paar uitzonderingen na, (de >bedachtzame en innemende Kr/M en een als naïeve sos bekend staande O.) geen >figuren waarmee je je bedgeheimen zou willen delen, laat staan regelmatig >pintelieren. > >Links-rechtse verbroedering? Lamenilachen: als eens het lijstje doorlopen? > Ik kan je geen ongelijk boutros gal, met u zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen opschieten, ik moet het hebben van echt. Een oude man als uncle daarentegen zou ik mss wel kunnen smaken maar ik zou waarschijnlijk al snel zeggen: it's over dude. dL |
|
|
#11 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:42ebe6c5$0$17564 > > Je hebt zo van die waaierige dagen op dat appartementje in Merksem, als je > bij de > oren genomen wordt door grote zus. > Dan benijd ik je, wetende dat je dicht aangeschurkt ligt in je sponde met > de > Magerelijnse, slurpend en morsend aan de Westmalle Tripel, lurkend en > knabbelend aan een 3-dagen oude Real Pedro. > Heerlijk moet dat zijn. > En wat betreft Trabka, onze niet meer zo jeugdige - 33 op14/08 - deerne > met > het kleine ongemak - dat ze breedvoerig en met technische kennis van zaken > in bepol besprak - daar denk ik met weemoed aan. > Ach, we kunnen misschien Mutsje overtuigen om zich te uiten, of zou dat > voor > teveel opwinding zorgen? Een nieuwe en vooral jongere hapklare brok > [ schrappen - maak daar talent van Joske] is steeds meegenomen. > En derdens Oncle, ik heb net als jij, zelden een excuus nodig. > Nu ga ik mijn oren verzorgen. > Niet slecht, Jos - maar onthou dit (zoals mijn betreurde vriend, de vergeten dichter BC placht te zeggen): neem het altijd op voor de underdog! Uit onze interactieve posts, - ik schroom niet ze vrij hoogstaand te noemen -, kunnen onze minabele Vlaemsche reüniërende kneusjes nog entwat opsteken. Waarmee de cirkel rond is: wij doen aan volksch(re)educatie. U's |
|
|
#12 |
|
|
On Sat, 30 Jul 2005 20:13:08 +0200, "Joske Vermeulen"
<[email protected]> wrote: >Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze obsolete >NG. >En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met opgeblazen >bolle >en rode wangen beginne ngillen. Joske, ge zijt blijkbaar niet goed bekend met het vrouwelijke ras, gezien ge enkel catalogeert onder dames en meisjes met rode wangen, of je bent zo sterk ge-jezuiet dat ge niet weet hoe onze soort aan te spreken of bespreken. Dame Anne >Joske > |
|
|
#13 |
|
|
In article <[email protected]>,
[email protected] says... > Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? > Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en rechtse > rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL ze toch maar > allemaal toffe jongens zijn [het FC De Kampioenen-neuroten-gevoel]. > Je zou je voor minder schamen, ik ben er niet goed van. > En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen wat niet past], want > ik heb > nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire oppas - > weten deelnemen. > Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze obsolete > NG. > En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met opgeblazen > bolle > en rode wangen beginnen gillen. > Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers een > das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen bestendigen. > Met amicale groetjes, > > Joske > > > Wel, Jos, het is nu 03:50, net terug van de "reunie". Yep : best meegevallen. Nope: het was geen "mannen-onder-elkaar"-clubje. Jij bent gemist, er is zelfs over jou gepraat en ten goede. (*) Zorg jij de volgende keer voor de organisatie? O ja: dasspelden. Er was niemand met das: we aint the young Lions... yett. Mvg, Tom - (*) zou het zwijgen, moest het ten slechte zijn- De Moor |
|
|
#14 |
|
|
"Anne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 30 Jul 2005 23:55:08 +0200, "Uncle's" <[email protected]> > wrote: > >>"Uncle's" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]... >> >>> tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar >>> naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet >>> mannenbastion >>> geworden; >>> >> >>Met hoogstens nog een verlepte, steenkolenengelse, visuele roede op de >>achtergrond. > > Leg mij eens uit waarom jullie denken dat dit een mannenbastion is, en > wat is in godsnaam naturalistische pracht ? Dat is een lyrische omschrijving van Maître Tati voor een foto, wel nen echten met alles derop en deran. Verder wil ik niet gaan daar deze brave bepol anders begraven wordt met Jpeg bijlagen ;-) -- Joske |
|
|
#15 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar > naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet mannenbastion > geworden; > Met hoogstens nog een verlepte, steenkolenengelse, visuele roede op de achtergrond. U's |
|
|
#16 |
|
|
Uncle's formuleerde op zaterdag :
> "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:42ebe6c5$0$17564 >> >> Je hebt zo van die waaierige dagen op dat appartementje in Merksem, als je >> bij de >> oren genomen wordt door grote zus. >> Dan benijd ik je, wetende dat je dicht aangeschurkt ligt in je sponde met >> de >> Magerelijnse, slurpend en morsend aan de Westmalle Tripel, lurkend en >> knabbelend aan een 3-dagen oude Real Pedro. >> Heerlijk moet dat zijn. >> En wat betreft Trabka, onze niet meer zo jeugdige - 33 op14/08 - deerne met >> het kleine ongemak - dat ze breedvoerig en met technische kennis van zaken >> in bepol besprak - daar denk ik met weemoed aan. >> Ach, we kunnen misschien Mutsje overtuigen om zich te uiten, of zou dat >> voor >> teveel opwinding zorgen? Een nieuwe en vooral jongere hapklare brok >> [ schrappen - maak daar talent van Joske] is steeds meegenomen. >> En derdens Oncle, ik heb net als jij, zelden een excuus nodig. >> Nu ga ik mijn oren verzorgen. >> > > Niet slecht, Jos - maar onthou dit (zoals mijn betreurde vriend, de vergeten > dichter BC placht te zeggen): neem het altijd op voor de underdog! > Uit onze interactieve posts, - ik schroom niet ze vrij hoogstaand te noemen > -, kunnen onze minabele Vlaemsche reüniërende kneusjes nog entwat opsteken. > Waarmee de cirkel rond is: wij doen aan volksch(re)educatie. > > U's ach U, je begint al oud-Vlaams neer te tikken -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#17 |
|
|
Joske Vermeulen schreef op 31-7-2005 :
> "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Uncle's" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar >>> naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet mannenbastion >>> geworden; >>> >> >> Met hoogstens nog een verlepte, steenkolenengelse, visuele roede op de >> achtergrond. > > Voor die Zelfspot - ja, ja mét Hoofdletter - kan je alleen maar wegdromen > naar het Land van de Onschuldigen. > Zoek geen betekenis achter die woorden :-)), maar het schrijft mooi. > Trouwens in het Land van Boerke Naas en zijn Zevenschot begrijpen > weinigen je filosofie. Is dat niet schizofrenie? > Ik ga nu de bed-gordijntjes sluiten, want ik heb zo het niet-hinderlijke > vermoeden dat jij mij al een tijdje aan het polijsten bent..... alhoewel.... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#18 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:42ebc338$0$30472 > Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? > Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en rechtse > rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL ze toch maar > allemaal toffe jongens zijn [het FC De Kampioenen-neuroten-gevoel]. > Je zou je voor minder schamen, ik ben er niet goed van. > En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen wat niet past], > want ik heb > nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire > oppas - weten deelnemen. > Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze obsolete > NG. > En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met opgeblazen > bolle > en rode wangen beginnen gillen. > Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers een > das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen bestendigen. > Met amicale groetjes, > Enige, alcoholisch geladen, mijmeringen, Jos? Laat me 'r enkele riposteren. Eerstens - van verbroedering kan sowieso geen sprake zijn aangezien alle reünionisten rechtsch zijn als de pest; tweedens - sinds we onze Poolse vriendin niet meer in al haar naturalistische pracht mogen meemaken, is bepol een obsoleet mannenbastion geworden; derdens - wat was ook weer je excuus om aan de Gempemolen te ontsnappen? U's |
|
|
#19 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? > Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en > rechtse rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL > ze toch maar allemaal toffe jongens zijn [het FC De > Kampioenen-neuroten-gevoel]. Je zou je voor minder schamen, ik ben er > niet goed van. En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen > wat niet past], want ik heb > nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire > oppas - weten deelnemen. > Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze > obsolete NG. > En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met > opgeblazen bolle > en rode wangen beginnen gillen. > Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers > een das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen > bestendigen. Met amicale groetjes, > > Joske > > > Wij, BG en ik, hebben het een keer meegemaakt - in een vlaag van zinsverbijstering en met het verstand op nul erop af gegaan - en na gezamenlijke evaluatie besloten: het is genoeg geweest. Allicht heeft de locatie toen (een kaal, donker pseudo-artistiekerig boerenhol dat de zogenaamde "Vlaamse aanwezigheid" in de hoofdstad schijnt te willen benadrukken) een rol gespeeld in de latere besluitvorming: het is genoeg geweest, ik heb het wel gezien en gehoord nu. Wie wil er nu in vredesnaam urenlang om de oren geslagen worden met alle artikelen des geloofs uit de Vlaamsche Bijbel of van kanker, AIDS/HIV en CVS genezen worden in vijftien minuten? Bij het deelnemersveld zaten, op een paar uitzonderingen na, (de bedachtzame en innemende Kr/M en een als naïeve sos bekend staande O.) geen figuren waarmee je je bedgeheimen zou willen delen, laat staan regelmatig pintelieren. Links-rechtse verbroedering? Lamenilachen: als eens het lijstje doorlopen? |
|
|
#20 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > [email protected] says... > > Zijn ze dan allemaal opgetrokken naar de Gempemolen? > > Ach ja die reünie, DE dag van verbroedering tussen de linkse en rechtse > > rakkers, om daarna tot in den treuren te moeten lezen dat IRL ze toch maar > > allemaal toffe jongens zijn [het FC De Kampioenen-neuroten-gevoel]. > > Je zou je voor minder schamen, ik ben er niet goed van. > > En ik schrijf wel degelijk jongens/jongetjes [schrappen wat niet past], want > > ik heb > > nog nooit een dame - nou ja buiten het versiersel en de obligatoire oppas - > > weten deelnemen. > > Het zou ook kunnen dat er nog nooit een dame aanwezig was op deze obsolete > > NG. > > En ik schrijf wel degelijk dame hé meisjes, dus aub nu niet met opgeblazen > > bolle > > en rode wangen beginnen gillen. > > Toekomstige inrichters kan ik misschien aanbevelen om de deelnemers een > > das-speld op te spelden, kwestie het goed-gevoel te kunnen bestendigen. > > Met amicale groetjes, > > > > Joske > > > > > > > Wel, Jos, het is nu 03:50, net terug van de "reunie". > Yep : best meegevallen. Nope: het was geen "mannen-onder-elkaar"-clubje. > > Jij bent gemist, er is zelfs over jou gepraat en ten goede. (*) > > Zorg jij de volgende keer voor de organisatie? > O ja: dasspelden. Er was niemand met das: we aint the young Lions... yett. > > Mvg, > > Tom - (*) zou het zwijgen, moest het ten slechte zijn- De Moor Ik vond het spijtig dat ik er deze keer niet bij kon zijn. Vooral omdat ik meestal *wel* een das draag. :-) Bovendien hoort er bij zo'n politieke reünie natuurlijk wel een Belgicist te zijn. Kwestie van de 87% te vertegenwoordigen. Zijn er nog foto's gemaakt ? |