![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
On Sat, 06 Aug 2005 11:52:40 GMT, "wvvl" <[email protected]>
wrote: > >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>Voor u gelezen >>>> >>>>Quote >>>>De dingen van de dag >>>> >>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische >>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds >>>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>>veilig >>>>te stellen? >>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren >>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >>>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >>>>mensen. >>>> >>>> >>>>Get J A >>>> >>>>Unquote >>>> >>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>> >>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>> >> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >> het hazepad nam. >> > >Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. > Niet echt de gewoonte van GK nochthans. Maar iedereen heeft zijn of haar grenzen, fight fire with fire denkt hij terecht. >will > dL |
|
|
#2 |
|
|
On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >Voor u gelezen > >Quote >De dingen van de dag > >De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische >partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds >verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje veilig >te stellen? >Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren >voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >mensen. > > >Get J A > >Unquote > >Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) Over de SS uit H natuurlijk :-) dL |
|
|
#3 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >> <[email protected]> wrote: >> >>> >>>Voor u gelezen >>> >>>Quote >>>De dingen van de dag >>> >>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische >>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds >>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>veilig >>>te stellen? >>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren >>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >>>mensen. >>> >>> >>>Get J A >>> >>>Unquote >>> >>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >> >> Over de SS uit H natuurlijk :-) >> > Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd > het hazepad nam. > Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. will |
|
|
#4 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>Voor u gelezen >>>>> >>>>>Quote >>>>>De dingen van de dag >>>>> >>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>democratische >>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende >>>>>pensioentje veilig >>>>>te stellen? >>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>eieren >>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn >>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat >>>>>goed is voor de mensen. >>>>> >>>>> >>>>>Get J A >>>>> >>>>>Unquote >>>>> >>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>> >>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>> >>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>> het hazepad nam. >>> >> >> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >> > > Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt > > "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. > > Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." > en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. > > Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. > > Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. > Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? Dat weet toch iedereen... PS: goed lezen, hoor. |
|
|
#5 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>Voor u gelezen >>>>>> >>>>>>Quote >>>>>>De dingen van de dag >>>>>> >>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>>democratische >>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende >>>>>>pensioentje veilig >>>>>>te stellen? >>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>>eieren >>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn >>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat >>>>>>goed is voor de mensen. >>>>>> >>>>>> >>>>>>Get J A >>>>>> >>>>>>Unquote >>>>>> >>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>>> >>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>>> >>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>>> het hazepad nam. >>>> >>> >>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >>> >> >> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >> >> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >> >> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >> >> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >> >> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >> > > Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? > Dat weet toch iedereen... > > PS: goed lezen, hoor. Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak ik geen woorden vuil. Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? PLOINK -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#6 |
|
|
"wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >> Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren >> voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >> missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >> remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >> mensen. >> >> >> Get J A >> >> Unquote >> >> Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >> > Over Gekke Khan? > Wie ben jij dan wel ? De ziende blinde ? Het dorps krapuul ? De dorps gek ? Ik denk dat ik er niet ver naast zit. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#7 |
|
|
"dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >>Voor u gelezen >> >>Quote >>De dingen van de dag >> >>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische >>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds >>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>veilig >>te stellen? >>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren >>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >>mensen. >> >> >>Get J A >> >>Unquote >> >>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > > Over de SS uit H natuurlijk :-) > Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd het hazepad nam. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#8 |
|
|
"wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>Voor u gelezen >>>> >>>>Quote >>>>De dingen van de dag >>>> >>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>democratische >>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds >>>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>>veilig >>>>te stellen? >>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>eieren >>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >>>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de >>>>mensen. >>>> >>>> >>>>Get J A >>>> >>>>Unquote >>>> >>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>> >>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>> >> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >> het hazepad nam. >> > > Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. > Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#9 |
|
|
Voor u gelezen Quote De dingen van de dag De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje veilig te stellen? Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de mensen. Get J A Unquote Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#10 |
|
|
> Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren > voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding > missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige > remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de > mensen. > > > Get J A > > Unquote > > Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > Over Gekke Khan? will |
|
|
#11 |
|
|
On Sat, 06 Aug 2005 12:25:13 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] 2.71... >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> >>> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>Voor u gelezen >>>>>>> >>>>>>>Quote >>>>>>>De dingen van de dag >>>>>>> >>>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>>>democratische >>>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende >>>>>>>pensioentje veilig >>>>>>>te stellen? >>>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>>>eieren >>>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >>>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn >>>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat >>>>>>>goed is voor de mensen. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>Get J A >>>>>>> >>>>>>>Unquote >>>>>>> >>>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>>>> >>>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>>>> >>>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>>>> het hazepad nam. >>>>> >>>> >>>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >>>> >>> >>> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >>> >>> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >>> >>> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >>> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >>> >>> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >>> >>> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >>> >> >> Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? >> Dat weet toch iedereen... >> >> PS: goed lezen, hoor. > >Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, >bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak >ik geen woorden vuil. > >Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? > >PLOINK Ach, laat die ouwe lul toch GK. dL |
|
|
#12 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>Voor u gelezen >>>>> >>>>>Quote >>>>>De dingen van de dag >>>>> >>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>democratische >>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>reeds >>>>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>>>veilig >>>>>te stellen? >>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>eieren >>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding >>>>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor >>>>>de >>>>>mensen. >>>>> >>>>> >>>>>Get J A >>>>> >>>>>Unquote >>>>> >>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>> >>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>> >>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>> het hazepad nam. >>> >> >> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >> > > Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt > > "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. > > Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." > en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. > > Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. > > Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. > Ach, Gingerke. Bijtende honden blaffen niet. Jouw dreigementen neem _ik_ niet al te zwaar op. Maar, zoals jij als Usenetadept wel zult weten, Google slaat jouw hersenspinsels voor een tijdje op. Toch nog de groetjes hoor! will > > |
|
|
#13 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >>>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>>>> het hazepad nam. >>>>> >>>> >>>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >>>> >>> >>> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >>> >>> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >>> >>> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >>> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >>> >>> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >>> >>> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >>> >> >> Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? >> Dat weet toch iedereen... >> >> PS: goed lezen, hoor. > > Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, > bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak > ik geen woorden vuil. Jouw vocabularium zal ook nooit dat van een puistige puber overtreffen, he. Kon je niet effe copy/pasten van (c) je weet wel wie? > > Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? BC-kaart, nepmongooltje: leveranciers zien dat graag en het levert mij, behalve snellere leveringen, twee tot drie procent extra-korting op, wat aardig aantikt tegen het einde van het jaar. Als je nu eens wist dat dat hotmailadres niets met die Poolse vrachtwagens vandoen had maar met iets waar jij de ballen van snapt, zou je dat gelukkiger maken? Betaal jij je rekeningen wel? > > PLOINK > Ghekkerd! Hoe lang ga je het deze keer volhouden? Je hebt me nu al meer geplo(i)nkt dan er haren op een hond staan. Tot morgen, schattebout. |
|
|
#14 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .71... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > > news:[email protected]: > > > >> > >> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> > >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>>> > >>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:[email protected]... > >>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> > >>>>>>Voor u gelezen > >>>>>> > >>>>>>Quote > >>>>>>De dingen van de dag > >>>>>> > >>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de > >>>>>>democratische > >>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu > >>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende > >>>>>>pensioentje veilig > >>>>>>te stellen? > >>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft > >>>>>>eieren > >>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere > >>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn > >>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat > >>>>>>goed is voor de mensen. > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>>Get J A > >>>>>> > >>>>>>Unquote > >>>>>> > >>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > >>>>> > >>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) > >>>>> > >>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd > >>>> het hazepad nam. > >>>> > >>> > >>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. > >>> > >> > >> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt > >> > >> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. > >> > >> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." > >> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. > >> > >> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. > >> > >> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. > >> > > > > Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? > > Dat weet toch iedereen... > > > > PS: goed lezen, hoor. > > Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, Ik niet. Leg ons eens allemaal uit wat voor soort krapuul Boutros is... Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#15 |
|
|
"wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>Voor u gelezen >>>>>> >>>>>>Quote >>>>>>De dingen van de dag >>>>>> >>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>>democratische >>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>>reeds >>>>>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>>>>veilig >>>>>>te stellen? >>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>>eieren >>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >>>>>>duiding >>>>>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>>>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor >>>>>>de >>>>>>mensen. >>>>>> >>>>>> >>>>>>Get J A >>>>>> >>>>>>Unquote >>>>>> >>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>>> >>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>>> >>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>>> het hazepad nam. >>>> >>> >>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >>> >> >> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >> >> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >> >> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >> >> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >> >> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >> > Ach, Gingerke. > > Bijtende honden blaffen niet. > > Jouw dreigementen neem _ik_ niet al te zwaar op. Maar, zoals jij als > Usenetadept wel zult weten, Google slaat jouw hersenspinsels voor een > tijdje op. > > Toch nog de groetjes hoor! > > will > > >> >> > > |
|
|
#16 |
|
|
"wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>Voor u gelezen >>>>>> >>>>>>Quote >>>>>>De dingen van de dag >>>>>> >>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >>>>>>democratische >>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >>>>>>reeds >>>>>>verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje >>>>>>veilig >>>>>>te stellen? >>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >>>>>>eieren >>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >>>>>>duiding >>>>>>missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige >>>>>>remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor >>>>>>de >>>>>>mensen. >>>>>> >>>>>> >>>>>>Get J A >>>>>> >>>>>>Unquote >>>>>> >>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >>>>> >>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >>>>> >>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >>>> het hazepad nam. >>>> >>> >>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >>> >> >> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >> >> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >> >> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >> >> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >> >> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >> > Ach, Gingerke. > > Bijtende honden blaffen niet. > > Jouw dreigementen neem _ik_ niet al te zwaar op. Maar, zoals jij als > Usenetadept wel zult weten, Google slaat jouw hersenspinsels voor een > tijdje op. > > Toch nog de groetjes hoor! > Je weet toch weer je je groeten kunt steken hé glibberige vreselijke stinkende dikke stierenek. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#17 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:PJ%[email protected]... > > Voor u gelezen > > Quote > De dingen van de dag > > De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de democratische > partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu reeds > verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende pensioentje > veilig te stellen? > Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft eieren > voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere duiding > missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn krachtige > remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat goed is voor de > mensen. > > > Get J A > > Unquote > > Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > Ge bedoelt waarschijnlijk ondemocratische partijen. |
|
|
#18 |
|
|
"dL" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Sat, 06 Aug 2005 12:25:13 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > > > >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected] 2.71... > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > >> news:[email protected]: > >> > >>> > >>> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>>> > >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:[email protected]... > >>>>> > >>>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht > >>>>> news:[email protected]... > >>>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>>Voor u gelezen > >>>>>>> > >>>>>>>Quote > >>>>>>>De dingen van de dag > >>>>>>> > >>>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de > >>>>>>>democratische > >>>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu > >>>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende > >>>>>>>pensioentje veilig > >>>>>>>te stellen? > >>>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft > >>>>>>>eieren > >>>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere > >>>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn > >>>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat > >>>>>>>goed is voor de mensen. > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>>Get J A > >>>>>>> > >>>>>>>Unquote > >>>>>>> > >>>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > >>>>>> > >>>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) > >>>>>> > >>>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd > >>>>> het hazepad nam. > >>>>> > >>>> > >>>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. > >>>> > >>> > >>> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt > >>> > >>> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. > >>> > >>> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." > >>> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. > >>> > >>> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. > >>> > >>> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. > >>> > >> > >> Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? > >> Dat weet toch iedereen... > >> > >> PS: goed lezen, hoor. > > > >Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, > >bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak > >ik geen woorden vuil. > > > >Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? > > > >PLOINK > > Ach, laat die ouwe lul toch GK. Foutje gemaakt in je zinsconstructie? Teveel aan de pro deo Avocado gezeten Louieke? Een geluk dat De Vermetele zulke dingen direct ziet en je kosteloos verbetert. "Ach, laat die ouwe lul GK toch" Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#19 |
|
|
On Sat, 6 Aug 2005 21:14:08 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: >"dL" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 06 Aug 2005 12:25:13 GMT, "Ghingis Khan" >> <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected] 2.71... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in >> >> news:[email protected]: >> >> >> >>> >> >>> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >> >>> news:[email protected]... >> >>>> >> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> >>>> news:[email protected]... >> >>>>> >> >>>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >> >>>>> news:[email protected]... >> >>>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" >> >>>>>> <[email protected]> wrote: >> >>>>>> >> >>>>>>> >> >>>>>>>Voor u gelezen >> >>>>>>> >> >>>>>>>Quote >> >>>>>>>De dingen van de dag >> >>>>>>> >> >>>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de >> >>>>>>>democratische >> >>>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu >> >>>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende >> >>>>>>>pensioentje veilig >> >>>>>>>te stellen? >> >>>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft >> >>>>>>>eieren >> >>>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere >> >>>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn >> >>>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat >> >>>>>>>goed is voor de mensen. >> >>>>>>> >> >>>>>>> >> >>>>>>>Get J A >> >>>>>>> >> >>>>>>>Unquote >> >>>>>>> >> >>>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) >> >>>>>> >> >>>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) >> >>>>>> >> >>>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd >> >>>>> het hazepad nam. >> >>>>> >> >>>> >> >>>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. >> >>>> >> >>> >> >>> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt >> >>> >> >>> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. >> >>> >> >>> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." >> >>> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. >> >>> >> >>> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. >> >>> >> >>> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. >> >>> >> >> >> >> Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? >> >> Dat weet toch iedereen... >> >> >> >> PS: goed lezen, hoor. >> > >> >Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, >> >bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak >> >ik geen woorden vuil. >> > >> >Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? >> > >> >PLOINK >> >> Ach, laat die ouwe lul toch GK. > >Foutje gemaakt in je zinsconstructie? Teveel aan de pro deo Avocado gezeten >Louieke? Een geluk dat De Vermetele zulke dingen direct ziet en je kosteloos >verbetert. > >"Ach, laat die ouwe lul GK toch" > Als jij dat als een foutje aanziet is dat uw zaak, GK weet wel beter. Idem voor de meesten hier. dL |
|
|
#20 |
|
|
"dL" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Sat, 6 Aug 2005 21:14:08 +0200, "De Vermetele" <[email protected]> > wrote: > > >"dL" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Sat, 06 Aug 2005 12:25:13 GMT, "Ghingis Khan" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >> > > >> >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > >> >news:[email protected] 2.71... > >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > >> >> news:[email protected]: > >> >> > >> >>> > >> >>> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > >> >>> news:[email protected]... > >> >>>> > >> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >>>> news:[email protected]... > >> >>>>> > >> >>>>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht > >> >>>>> news:[email protected]... > >> >>>>>> On Sat, 06 Aug 2005 09:50:39 GMT, "Ghingis Khan" > >> >>>>>> <[email protected]> wrote: > >> >>>>>> > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>Voor u gelezen > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>Quote > >> >>>>>>>De dingen van de dag > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>De toenemende verzuring zal vooral oprispingen geven bij de > >> >>>>>>>democratische > >> >>>>>>>partijen. Waarom heeft een vooruitziende rat het zinkende schip nu > >> >>>>>>>reeds verlaten om in lintjesknippende stilte zijn zuurverdiende > >> >>>>>>>pensioentje veilig > >> >>>>>>>te stellen? > >> >>>>>>>Precies, die man zag op tijd dat de wind aan het keren is en heeft > >> >>>>>>>eieren > >> >>>>>>>voor zijn geld gekozen. Wij zullen zijn eenvoudige maar heldere > >> >>>>>>>duiding missen, evenals zijn onbetaalbaar gevatte one-liners, zijn > >> >>>>>>>krachtige remedies tegen het onrecht en zijn scherp inzicht in wat > >> >>>>>>>goed is voor de mensen. > >> >>>>>>> > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>Get J A > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>Unquote > >> >>>>>>> > >> >>>>>>>Over wie heeft die mens het ? ;-))))))))) > >> >>>>>> > >> >>>>>> Over de SS uit H natuurlijk :-) > >> >>>>>> > >> >>>>> Ik dacht aan een wvvl "krapuul" welke op tijd > >> >>>>> het hazepad nam. > >> >>>>> > >> >>>> > >> >>>> Het is voor mij een ware eer zo door u beschimpt te worden, Gingerke. > >> >>>> > >> >>> > >> >>> Je kunt dit krijgen en nog veel meer ook, elke keer je mij beschimpt > >> >>> > >> >>> "Oog om oog tand om tand" zoals het in uw bijbel staat. > >> >>> > >> >>> Ik ben ook voorstander van "Wie wind zaait................." > >> >>> en je bent aan het zaaien nietwaar krapuul uit de goot van de straat. > >> >>> > >> >>> Wat je gaat oogsten hangt volledig van je af. > >> >>> > >> >>> Ik verzeker je nu al dat het niet mooi zal zijn. > >> >>> > >> >> > >> >> Wat heeft ie nu verkeerd gezegd? Dat je ghek bent? > >> >> Dat weet toch iedereen... > >> >> > >> >> PS: goed lezen, hoor. > >> > > >> >Iedereen weet welk soort krapuul jij bent, > >> >bij de rest dan maar, aan jouw soort krapuul maak > >> >ik geen woorden vuil. > >> > > >> >Wanneer ga je die openstaande Lada rekeningen betalen ? > >> > > >> >PLOINK > >> > >> Ach, laat die ouwe lul toch GK. > > > >Foutje gemaakt in je zinsconstructie? Teveel aan de pro deo Avocado gezeten > >Louieke? Een geluk dat De Vermetele zulke dingen direct ziet en je kosteloos > >verbetert. > > > >"Ach, laat die ouwe lul GK toch" > > > > Als jij dat als een foutje aanziet is dat uw zaak, GK weet wel beter. > Idem voor de meesten hier. > > dL GK laat je maar best in de waan waarin hij verkeert. Ik geloof ook niet dat de meesten hier jou tot hun woordvoerder hebben uitgeroepen. Mensen die denken te moeten spreken in naam van de meesten zijn verdacht. |