Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2005, 19:58   #1
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard Walgelijke Democraten In VS

De walgelijkste verkiezingscampagne in de VS allertijde heeft veel mensen de ogen doen open gaan.
Nooit zijn de democratische demagogen zo laag gevallen.
De linkse mainstream-media blijft haar volgelingen hebben(domme mensen=meerderheid overal) maar de ontmaskering, de ondergraving van de linkse leugencarroussel is begonnen.

Hadden de media in de VS niet op zo'n smerige manier pro-Kerry propaganda gevoerd, dan had George W. Bush veééel meer dan 55% gehad.

http://drsanity.blogspot.com/2004/10...rys-world.html

Het zou idd grappig zijn ware het niet dat zoveel mensen die linkse kloothommels geloven.
Oud 23 augustus 2005, 20:03   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

1) u psot in het verkeerde katern
2)blijf vooral denken dat Democratische stemmers "linksen" zijn
3) proficiat voor die fanatstische link
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:12   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiSTa SCienTiST
De walgelijkste verkiezingscampagne in de VS allertijde heeft veel mensen de ogen doen open gaan.
Nooit zijn de democratische demagogen zo laag gevallen.
De linkse mainstream-media blijft haar volgelingen hebben(domme mensen=meerderheid overal) maar de ontmaskering, de ondergraving van de linkse leugencarroussel is begonnen.

Hadden de media in de VS niet op zo'n smerige manier pro-Kerry propaganda gevoerd, dan had George W. Bush veééel meer dan 55% gehad.

http://drsanity.blogspot.com/2004/10...rys-world.html

Het zou idd grappig zijn ware het niet dat zoveel mensen die linkse kloothommels geloven.

Mainstream media in de VS is als de dood om als "liberaal" laat staan "links" gebrandmerkt te worden door de conservatieve taliban in de VS. Kerry heeft er dan ook alles aan gedaan om zo patriottisch en taai mogelijk over te komen. De ironie is dat hoe verder de media en democraten naar rechts opschuiven hoe harder men ter rechterzijde begint te schreeuwen en hoe meer liberalen men begint te zien. Is het ook niet vreemd dat op een moment de meerderheid van de bevolking tegen de oorlog is quasi geen enkele democraat zijn mond durft te openen tegen de oorlog. Een ander goed voorbeeld is een figuur als Hillary Clinton die etisch en economisch nu aan de rechterzijde van de democraten staat. Dat belet haar tegenstanders niet om haar voor "communist" uit te maken. Moraal van het verhaal. U ziet spoken.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:26   #4
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
1) idd moest eigenlijk in internationaal domdomdom
2) zal dat zeker blijven denken, ze zijn links tot extreemlinks en voeren linkse propaganda via de linkse mainstreammedia.
3) De link brengt u tot bij Dr. Sanityblog. Buiten tekst over Kerry nog meer leuke teksten, als u engels kan tenminste.

hierzie

http://www.commentarymagazine.com/podhoretz.htm
Oud 23 augustus 2005, 20:54   #5
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Mainstream media in de VS is als de dood om als "liberaal" laat staan "links" gebrandmerkt te worden door de conservatieve taliban in de VS. Kerry heeft er dan ook alles aan gedaan om zo patriottisch en taai mogelijk over te komen. De ironie is dat hoe verder de media en democraten naar rechts opschuiven hoe harder men ter rechterzijde begint te schreeuwen en hoe meer liberalen men begint te zien. Is het ook niet vreemd dat op een moment de meerderheid van de bevolking tegen de oorlog is quasi geen enkele democraat zijn mond durft te openen tegen de oorlog. Een ander goed voorbeeld is een figuur als Hillary Clinton die etisch en economisch nu aan de rechterzijde van de democraten staat. Dat belet haar tegenstanders niet om haar voor "communist" uit te maken. Moraal van het verhaal. U ziet spoken.
Democraten schuiven niet op naar rechts. Ze roepen gewoon wat volgens de polls gunstig lijkt. De ironie is dat hoe meer de democraten en de MSM zich aanpassen aan en afstemmen op de publieke opinie, hoe ongeloofwaardiger ze worden.
Ze blazen gewoon warm en koud.
De ironie is dat u die nummertjes ook effectief gelooft.
Waar Hillary NU staat?.. rechts van extreemlinks is nog steeds links
Moraal van het verhaal: U bent links en kan het niet helpen.

Hierzie echt iets voor u

http://drsanity.blogspot.com/2004/10...ual-moron.html

als u engels kan tenminste
MiSTa SCienTiST is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 20:59   #6
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Democratische stemmers die voor kerry gestemd hebben zijn gewoon
OERLOMP=LINKS
Oud 24 augustus 2005, 03:29   #7
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Democratische stemmers die voor kerry gestemd hebben zijn gewoon
OERLOMP=LINKS
Ik ben oerlomp maar niet links. Hier in de VS ben ik democraat maar zou b.v. in Belgie NOOIT voor een linkse partij (Groen, SP, VLD...) stemmen. Ik heb Bush 6 jaar moeten ondergaan als goeverneur en nu al 5 jaar als president...en in beide jobs was hij below average, uw republikeins genie.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 04:31   #8
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Democraten schuiven niet op naar rechts. Ze roepen gewoon wat volgens de polls gunstig lijkt. De ironie is dat hoe meer de democraten en de MSM zich aanpassen aan en afstemmen op de publieke opinie, hoe ongeloofwaardiger ze worden.
Ze blazen gewoon warm en koud.
De ironie is dat u die nummertjes ook effectief gelooft.
Waar Hillary NU staat?.. rechts van extreemlinks is nog steeds links
Moraal van het verhaal: U bent links en kan het niet helpen.

Hierzie echt iets voor u

http://drsanity.blogspot.com/2004/10...ual-moron.html

als u engels kan tenminste
de termen links en rechts zijn nietszeggend en dat toont deze discussie maar weer eens aan. of je links of rechts bent hangt niet af van je standpunten, maar wel van de standpunten van degene die je het etiketje wil opkleven. in discussies met die termen zwaaien is zinloos.

en zowat iedereen kan engels tegenwoordig. vind je het zo'n prestatie van jezelf dat je die teksten verstaat, dat je het 2x moet herhalen?
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 14:05   #9
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Ik ben oerlomp maar niet links. Hier in de VS ben ik democraat maar zou b.v. in Belgie NOOIT voor een linkse partij (Groen, SP, VLD...) stemmen. Ik heb Bush 6 jaar moeten ondergaan als goeverneur en nu al 5 jaar als president...en in beide jobs was hij below average, uw republikeins genie.
Bush als president is precies wat deze nare wereld nodig heeft.
Als u zelf zegt dat u oerlomp bent zal uw beoordeling "below average" wel niet erg gefundeerd zijn.
Oud 24 augustus 2005, 14:25   #10
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
de termen links en rechts zijn nietszeggend en dat toont deze discussie maar weer eens aan. of je links of rechts bent hangt niet af van je standpunten, maar wel van de standpunten van degene die je het etiketje wil opkleven. in discussies met die termen zwaaien is zinloos.

en zowat iedereen kan engels tegenwoordig. vind je het zo'n prestatie van jezelf dat je die teksten verstaat, dat je het 2x moet herhalen?

De termen links en rechts zijn nietszeggend zodra men over links begint.
Als het over rechts gaat dan weet iedereen het opeens zeker.. rechts is slecht.

De term "LOONEY LEFT" zegt het helemaal

Niet alle idioten zijn links

Maar bijna alle linksen zijn wel idioot.

Dit gaat op in heel West-Europa de VS en Canada.

Zowat iedereen denkt tegenwoordig dat ze goed engels kunnen maar nauwkeurig vertalen is toch niet iets waar de pers (of lezers) van wakker liggen.
Oud 24 augustus 2005, 15:28   #11
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u zelf zegt dat u oerlomp bent zal uw beoordeling "below average" wel niet erg gefundeerd zijn.
Als U Amerikaanse democraten (Belgisch) links noemt, dan ben ik graag oerlomp=links in uw ogen. Gezien het ene kant noch wal raakt, geldt hetzelfde voor het andere. En ja, Bush en zijn republikeinse horde zijn corrupte kwezels.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by longhorn on 24-08-2005 at 16:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als U Amerikaanse democraten (Belgisch) links noemt, dan ben ik graag oerlomp=links in uw ogen. Gezien het ene kant noch wal raakt, geldt hetzelfde voor het andere. En ja, Bush en zijn republikeinse horde zijn corrupte kwezels.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Als U Amerikaanse democraten (Belgisch) links noemt, dan ben ik graag oelomp=links in uw ogen. Gezien het ene kant noch wal raakt, geldt hetzelfde voor het andere. En ja, Bush en zijn republikeinse horde zijn corrupte kwezels.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door longhorn : 24 augustus 2005 om 15:28.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 15:56   #12
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Als U Amerikaanse democraten (Belgisch) links noemt, dan ben ik graag oerlomp=links in uw ogen. Gezien het ene kant noch wal raakt, geldt hetzelfde voor het andere. En ja, Bush en zijn republikeinse horde zijn corrupte kwezels.
Ik noem amerikaanse democraten gewoon links en extreem-links (hoezo belgisch). Dat er in een groot land als de VS ook rechtse democraten rondlopen, daar twijfel ik niet aan maar de verkiezingscampagne van 2004 heeft laten zien hoe dun gezaaid die zijn en hoe losgeslagen links-populistisch-demagogisch de mainstream-democraten zijn.

En ja, idd, John Kerry, John Edwards, Bill Clinton, Ted Kennedy, Barbara Box en zoveel anderen van die demagogische horde zijn corrupte slangen in een wormenvel.
Oud 24 augustus 2005, 16:47   #13
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

De democraten in de VS weten het zelf niet . Moeten ze "Liberal" zijn of iets rechtser. Ze zijn er nog niet uit. Vaak is één kandidaat daar zeer "liberal" (pro-choice, .... ) en in een andere staat is hij dan weer pro-life maar..... .
Zo was er met de democratische voorverkiezing de mans Dean deze gast zou God nooit vermelden als hij campagne voerde in het Noord-Oosten maar wel in het Zuiden . En kerry die was nog erger. Eerst was ie voor de oorlog dan weer tegen dan weer voor maar wou geen geld meer geven dan plots weer tegen.
Ik kan maar een ding hopen . Spaar ons van H. Rodham Clinton .
Oud 24 augustus 2005, 16:56   #14
eno2
Banneling

Standaard

Groetjes van Rev Robertson.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 17:12   #15
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Groetjes van Rev Robertson.
de chef van the 700club en eveneens goede vriend van Benjamin Bibi Netanyahu
Oud 24 augustus 2005, 19:00   #16
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik noem amerikaanse democraten gewoon links en extreem-links (hoezo belgisch). Dat er in een groot land als de VS ook rechtse democraten rondlopen, daar twijfel ik niet aan maar de verkiezingscampagne van 2004 heeft laten zien hoe dun gezaaid die zijn en hoe losgeslagen links-populistisch-demagogisch de mainstream-democraten zijn.

En ja, idd, John Kerry, John Edwards, Bill Clinton, Ted Kennedy, Barbara Box en zoveel anderen van die demagogische horde zijn corrupte slangen in een wormenvel.
euh??????? VS-Democraten "links"?????
of algemeen.....Amerikanen "links"?

links-populistisch-demagogisch-mainstream-democraten......

De vorige verkiezingscampagnes hebben laten zien dat de Republikeinen op al de strategische plaatsen een meerderheid gehaald hebben....

Binnenkort zal opnieuw een democraat mogen aantreden om de VS-relaties met de rest van de wereld,zowel extreem-links als extreem-rechts als extreem-anders weer min of meer in normale banen te leiden en de begrotingstekorten weg te werken........

Een incident met een niet-correct geplaatste sigaar,en een falikant afgelopen interventie in Somalie niet te na gesproken was dat exact wat de vorige democratische president van de VS,een "LPDM" dus,gedaan heeft.....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 19:31   #17
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Niet alle idioten zijn links
en dat wil jij hier even persoonlijk bewijzen met je idiote uitspraken?

sorry hoor, maar iets zinnigs valt er niet meer op te antwoorden.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 22:00   #18
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
euh??????? VS-Democraten "links"?????
of algemeen.....Amerikanen "links"?
EUH.. het gaat idd min of meer over de VS.

Citaat:
links-populistisch-demagogisch-mainstream-democraten......

De vorige verkiezingscampagnes hebben laten zien dat de Republikeinen op al de strategische plaatsen een meerderheid gehaald hebben......
Er zijn idd gelukkig nog genoeg verstandige amerikanen (VS) die dat walgelijke Kerry-circus doorzien hebben. Maar het was nipt.

Citaat:
Binnenkort zal opnieuw een democraat mogen aantreden om de VS-relaties met de rest van de wereld,zowel extreem-links als extreem-rechts als extreem-anders weer min of meer in normale banen te leiden en de begrotingstekorten weg te werken.......

Een incident met een niet-correct geplaatste sigaar,en een falikant afgelopen interventie in Somalie niet te na gesproken was dat exact wat de vorige democratische president van de VS,een "LPDM" dus,gedaan heeft.....
Tijdens Clinton waren de VS in het MO en onder de rode revolutionairen evengoed de grote Satan. Verschil is Bush kan niet doen alsof er niets aan de hand is. Clinton kon dat wel nog.
De haat tegen de VS (europa en israel) is in een aantal onfrisse dictaturen zeer groot.
Appeasement werkt zwaar contra-productief.

U hoopt misschien op een nieuwe verstandige democraat die die arme regimes als Syrie, N-Korea, Cuba, Iran,... via geduldige dialoog in "normale" banen zal leiden.
Lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.

Buiten een niet-correct geplaatste sigaar,en een spijtig voorvalletje in Somalie, heeft Clinton idd goed gepresteerd op vlak van appeasement en keeping up appearances.
Oud 24 augustus 2005, 22:17   #19
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er zijn idd gelukkig nog genoeg verstandige amerikanen (VS) die dat walgelijke Kerry-circus doorzien hebben. Maar het was nipt.
bedoel je die verstandige Amerikanen die in het nog veel grotere Bush-circus trapten?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 22:43   #20
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

De president is een republikein en het congres is in handen van een republikeinse meerderheid, dus ik snap echt niet wat je te klagen hebt. Alles is toch perfect zo?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be