Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 16 augustus 2005, 10:49   #1
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard Succesvolle WelkomEcho

Succesvolle WelkomEcho

13.08.2005 12.02u - De publicatie WelkomEcho, waarin de vergeten verkiezingsbeloften van het CD&V/N-VA-kartel inzake Brussel-Halle-Vilvoorde op een rijtje werden gezet, werd een onverdeeld succes.

Heel wat Vlaamsgezinde kiezers bleven na het Brussel-Halle-Vilvoorde-debacle verweesd achter. Niet in het minst bij kiezers van CD&V en N-VA heerste heel wat ongenoegen over de manier waarop het ‘Vlaams kartel’ gewoon verder regeerde met de woordbrekers van VLD en SP.A. In WelkomEcho geven prominente Vlamingen hun mening over de lakse houding van de Vlaamse partijen. Dat de zogenaamde ‘vertrouwenwekkende maatregelen’ van de Vlaamse regering een lachertje zijn, wordt eveneens omstandig aangetoond.

De publicatie werd vooral gesmaakt door Vlaamsgezinden die een ooit geestdriftige oppositiepartij zagen evolueren naar een politieke formatie die zich ten koste van alles vastklampt aan de macht en voor wie zelfs een deelname aan een Belgische regering met de PS van Elio Di Rupo niet langer is uitgesloten, aldus Bart De Wever...

Op enkele weken tijd gingen 18.500 exemplaren van WelkomEcho de deur uit. Wie vlug is, kan alsnog een gratis exemplaar bestellen door een bericht te sturen naar [email protected].

bron vb[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 16-08-2005 at 11:49
Reason:
--------------------------------

Succesvolle WelkomEcho

13.08.2005 12.02u - De publicatie WelkomEcho, waarin de vergeten verkiezingsbeloften van het CD&V/N-VA-kartel inzake Brussel-Halle-Vilvoorde op een rijtje werden gezet, werd een onverdeeld succes.

Heel wat Vlaamsgezinde kiezers bleven na het Brussel-Halle-Vilvoorde-debacle verweesd achter. Niet in het minst bij kiezers van CD&V en N-VA heerste heel wat ongenoegen over de manier waarop het ‘Vlaams kartel’ gewoon verder regeerde met de woordbrekers van VLD en SP.A. In WelkomEcho geven prominente Vlamingen hun mening over de lakse houding van de Vlaamse partijen. Dat de zogenaamde ‘vertrouwenwekkende maatregelen’ van de Vlaamse regering een lachertje zijn, wordt eveneens omstandig aangetoond.

De publicatie werd vooral gesmaakt door Vlaamsgezinden die een ooit geestdriftige oppositiepartij zagen evolueren naar een politieke formatie die zich ten koste van alles vastklampt aan de macht en voor wie zelfs een deelname aan een Belgische regering met de PS van Elio Di Rupo niet langer is uitgesloten, aldus Bart De Wever...

Op enkele weken tijd gingen 18.500 exemplaren van WelkomEcho de deur uit. Wie vlug is, kan alsnog een gratis exemplaar bestellen door een bericht te sturen naar [email protected].

bron vb[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Succesvolle WelkomEcho

Op enkele weken tijd gingen 18.500 exemplaren van WelkomEcho de deur uit. Wie vlug is, kan alsnog een gratis exemplaar bestellen door een bericht te sturen naar [email protected].[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 16 augustus 2005 om 10:49.
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 04:23   #2
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

18 500 exampleren, holy cow dat zijn er een pak.
De wind in de zeilen

Eigen volk eerst
Internaut is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:05   #3
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Succesvol? Elke N-VA'er die op de gestolen ledenlijsten prijkt (waaronder ikzelf) krijgt dat ding, bijeengeplakt en verzonden in het Blok-secretariaat, in de bus geduwd, neemt kennis van de zoveelste "uitgestoken hand" die het Vlaams Belang op ons gezicht mokert en frommelt de rommel in de papiermand...

Wat is daar succesvol aan?
zorroaster is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:15   #4
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Succesvol? Elke N-VA'er die op de gestolen ledenlijsten prijkt (waaronder ikzelf) krijgt dat ding, bijeengeplakt en verzonden in het Blok-secretariaat, in de bus geduwd, neemt kennis van de zoveelste "uitgestoken hand" die het Vlaams Belang op ons gezicht mokert en frommelt de rommel in de papiermand...

Wat is daar succesvol aan?
Schrik dat ze het ook zouden lezen? De nva is een comateuze patient waarvan de cd&v elk moment de stekker kan uithalen!
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:29   #5
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Schrik dat ze het ook zouden lezen? De nva is een comateuze patient waarvan de cd&v elk moment de stekker kan uithalen!
Jep, we krijgen er alsmaar leden bij, ons gewicht stijgt plots in iedere peiling...comateus dat we zijn...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:34   #6
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Jep, we krijgen er alsmaar leden bij, ons gewicht stijgt plots in iedere peiling...comateus dat we zijn...
Bewijzen?
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:36   #7
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bewijzen?
Staat ergens in een andere thread, maar ik weet nu niet precies welke. Iets met zo'n grafiekje.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:38   #8
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Staat ergens in een andere thread, maar ik weet nu niet precies welke. Iets met zo'n grafiekje.
yeh sure! Geef je dat ook als antwoord op uw examenvragen? Nu weet ik wat je cumuleert ; buizen!
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:41   #9
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
yeh sure! Geef je dat ook als antwoord op uw examenvragen? Nu weet ik wat je cumuleert ; buizen!
Zoals die keer dat ik niet meer naar het mondeling moest komen omdat ik al genoeg punten had behaald op mijn schriftelijk...8)
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:52   #10
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Zoals die keer dat ik niet meer naar het mondeling moest komen omdat ik al genoeg punten had behaald op mijn schriftelijk...8)
pro forma dus!
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 15:56   #11
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
pro forma dus!
Nee ik had al mijn 12/20
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 16:22   #12
giserke
Banneling

Standaard

Aan de ledenlijsten van N-VA te zien, hebben de mannen van de uitgestoken hand, veel geld in het water gesmeten. We komen ongeveer aan 500 leden meer dan vorig jaar.

Ik kan u vertellen beste Jan, dat WelkomEcho de laatste twijfelende N-VAers doen kiezen hebben voor N-VA.
giserke is offline  
Oud 18 augustus 2005, 00:49   #13
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Ergo geeft het Vlaams Belang een hoop geld uit om de leeggelopen, gedegouteerd afgetrapte en allang vertrokken achterban van een comateuze partij bij die partij los te weken?

Water naar de zee dragen is dat. Een dooie vis doodkloppen met een grote rots, op een geslachte koe knallen met een bazooka... Als we uw definitie van de N-VA overnemen natuurlijk.

Ofwel zitten er bij het Belang een paar slechte strategen met een gat in hun hand, ofwel valt dat massale overlopen naar het Belang bij de N-VA toch nogal mee als ze er al drie volledige publicaties voor nodig hebben om dat proces te stimuleren.[edit]
[size=1]After edit by zorroaster on 18-08-2005 at 01:49
Reason:

Citaat:
Ergo geeft het Vlaams Belang een hoop geld uit om de leeggelopen, gedegouteerd afgetrapte en allang vertrokken achterban van een comateuze partij bij die partij los te weken?

Water naar de zee dragen is dat. Een dooie vis doodkloppen met een grote rots, op een geslachte koe knallen met een bazooka... Als we uw definitie van de N-VA overnemen natuurlijk.

Ofwel zitten er bij het Belang een paar slechte strategen met een gat in hun hand, ofwel valt dat massale overlopen naar het Belang bij de N-VA toch nogal mee als ze er al drie volledige publicaties voor nodig hebben om dat proces te stimuleren.[/size]

Citaat:

Water naar de zee dragen is dat. Ofwel zitten er bij het Belang een paar slechte strategen met een gat in hun hand, ofwel valt dat massale overlopen naar het Belang bij de N-VA toch nogal mee als ze er al drie volledige publicaties voor nodig hebben om dat proces te stimuleren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door zorroaster : 18 augustus 2005 om 00:49.
zorroaster is offline  
Oud 18 augustus 2005, 08:03   #14
jan hyoens

Standaard

Aan de verzuurde reacties te zien was dit weer een schot in de roos van het VB!
jan hyoens is offline  
Oud 18 augustus 2005, 15:16   #15
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: Een schot in welke roos? Die N-VA'ers waren volgens het Belang toch allemaal al lang overgelopen sinds het kartel? En nu moet ge 16000 foldertjes versturen naar mensen die volgens uw persberichten al lang bij jullie zitten, om mensen te overtuigen die al lang overtuigd zijn?[edit]
[size=1]After edit by zorroaster on 18-08-2005 at 16:17
Reason:

Citaat:
Ik herhaal: Een schot in welke roos? Die N-VA'ers waren volgens het Belang toch allemaal al lang overgelopen sinds het kartel? En nu moet ge 16000 foldertjes versturen naar mensen die volgens uw persberichten al lang bij jullie zitten, om mensen te overtuigen die al lang overtuigd zijn?[/size]

Citaat:
Ik herhaal: Een schot in welke roos? Die N-VA'ers waren volgens het Belang toch allemaal al lang overgelopen sinds het kartel?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door zorroaster : 18 augustus 2005 om 15:17.
zorroaster is offline  
Oud 18 augustus 2005, 19:09   #16
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik herhaal: Een schot in welke roos? Die N-VA'ers waren volgens het Belang toch allemaal al lang overgelopen sinds het kartel? En nu moet ge 16000 foldertjes versturen naar mensen die volgens uw persberichten al lang bij jullie zitten, om mensen te overtuigen die al lang overtuigd zijn?
16000? Ik wist niet dat we al zoveel leden hadden
Oud 18 augustus 2005, 19:11   #17
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Ik ben in 2002 overtuigd geraakt van de N-VA nadat ik een examenopdracht moest maken over de standpunten van politieke partijen. Daarvoor was ik...Vlaams Blokker.
Oud 19 augustus 2005, 08:09   #18
jan hyoens

Standaard

Citaat:
16000? Ik wist niet dat we al zoveel leden hadden
tiens en volgens giserke hadden jullie al 20.000 leden! Als je liegt doe het dan goed he!
jan hyoens is offline  
Oud 19 augustus 2005, 08:09   #19
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik ben in 2002 overtuigd geraakt van de N-VA nadat ik een examenopdracht moest maken over de standpunten van politieke partijen. Daarvoor was ik...Vlaams Blokker.
Wat een verlies!
jan hyoens is offline  
Oud 19 augustus 2005, 13:46   #20
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een verlies!
Mocht hij de omgekeerde beweging gemaakt hebben had het Belang hem al op twee persconferenties gebracht, in het Vlaams Parlement gekatapulteerd als "onafhankelijke" die lid is van hun Partijbureau en een paar Welkomecho's laten ondertekenen...
zorroaster is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be