![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=4]Eerbetoon aan Koning Albert I en de Helden van de IJzer[/size]
[size=2]Het 70e eerbetoon aan Koning Albert I en de Helden van de IJzer was een groot succes. BUB nam hieraan deel met een bescheiden officiële afvaardiging, en vele leden stonden tussen het publiek.[/size] [size=2]Zoals voordien gemeld zou BUB deelnemen aan de optocht doorheen de stad (van de Langestraat tot aan het Albert I - monument). Tijdens deze optocht dankten vele mensen onze afvaardiging voor hun aanwezigheid en inzet voor de Belgische zaak.[/size] [size=2]Aangekomen aan het monument, kreeg de Belgische Unie - Union belge drie plaatsen toegewezen bij de genodigden, omwille van de kransneerlegging aan het monument.[/size] [size=2]Ook hier werd BUB met veel waardering en dankbaarheid begroet. Vele mensen kwamen zich spontaan aanmelden voor onze actie, en zijn sinds vandaag lid van de vereniging.[/size] [size=2]Het fabeltje dat de Belgischgezinden oud zouden zijn wordt ook hier ontkracht. De mensen waren van alle categorieën, zo ook in BUB-rangen. [/size] [size=2]Daar foto's meer zeggen als duizend woorden, krijgt u hieronder de foto's gemaakt door de BUB-fotograaf. Veel kijkplezier. [/size] [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Patriot! : 22 augustus 2005 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() ![]() Zoveel Jong volk zie'k toch niet op die foto.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door MagereHein : 22 augustus 2005 om 16:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hoeveel volk was er, bubbel bob?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waarom komt het dat ik ervan niets heb teruggevonden heb in de media. Ook een zoveelse groot VlaemSSch nationaistisch complot tegen het Ware Land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Bub brengt een eerbetoon aan de Vlaamse soldaten, waaronder dus ook de gebroeders Reamdonck. Dat vind ik nu mooi, zie.
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo volledig in het zwart, hij weet al hoe laat het is en dat hij zich eigenlijk op een begrafenis bevindt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ooit al een patriot zien rondlopen op een debat?
Altijd in kostuum, met paraplu, en een belgisch vlagje op zijn vest gepind.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nog niet de eer gehad u te onmoeten, vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() BUB was er als ik me niet vergis met 6 personen - ik was er niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop heeft Albert I Delpaire, een brave Vlaamsgezinde die contacten had de soldaten en hun achterban, bij zich laten komen. Daarop liet Albert onder de soldaten verspreiden dat hij aan hun taaleisen NA de oorlog zou tegemoet treden (naast ook andere toegevingen). Aldus kon hij de soldaten enigszins sussen. Na de oorlog is gebleken dat Albert I zich niet hield aan die belofte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |