![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb die printer ongeveer 4 jaar. Ik heb altijd originele cartridges gebruik, geen navullingen.
Deze week droop de zwarte inkt eruit op mijn bibliotheekkast, documenten, etc... Ik keek naar de zwarte cardridge en die was nog 3/4 vol en lekte niet. De kleuren ook niet. Het was zwarte smurrie die eruit druppelde. Wat was er dan gebeurd???? Wel... (volgens een vriend technieker in een van de grootste computer zaken hier te lande) dat ding heeft regelmatig vanzelf koppen zuiver gemaakt omdat ik iedere dag slechts een paar bladen druk en soms enkele dagen niet. Naar het schijnt spuit hij dan de koppen proper, of ze vuil zijn of niet. Die verspilde inkt komt in een opvangbakje terecht en koekt daar aan mekaar en vormt dikkere brij. En.... op een bepaald ogenblik loopt dat ding over en verspreid zich op de bodem tot het een uitweg vindt langs de ene of de andere spleet, en dat kan heel lang duren voor het eruit komt, maar richt intussen een ravage aan op de bodem van de printer.... Ik had onlangs hem geconfigureerd voor mijn nieuwe computer met XP. Zoals het boekje voorschrijft had ik de USB losgekoppeld omdat bij het afhalenen installeren van de drivers voor XP werd dat aanbevolen. Waarschijnlijk heb ik dan hem een beetje scheef gehouden toen ik de USB kabel opnieuw instak. Dus ik ben de pineut van die sakkerse HP. En dan komt het toppunt... krijg ik 2 dagen later een mail op mijn e-mail adres (dat ze normaal niet kennen en dat ze zich dus wederrrechtelijk toegeeigend hadden) om mijn oordeel te vellen over de service voor afhalen van drivers, helpsite, etc... maar men kan slechts hun meerkeuzevragen aanvinken en weinig commentaar geven. En u kan geloven dat ik toen geen HP fan meer was... en dat ook gezegd heb... Mijn Scanner HP Scanjet 3300C werkt zelfs helemaal niet, zelfs niet met hun zogezegde geupdate driver voor XP, nochtans ook geïnstalleerd zonder dat de USB kabel aangesloten was.... NOOIT MEER HP... ik post overeenstemmende negatieve commentaar op de URL's van de NL en B consumentenorganisaties. Niet alleen zijn hun cardridges te duur en dan spuiten ze nog enorme heoveelheden kostbare inkt naar de verdoemenis en kan de arme gepensioneerde ouwe knar die hier nu aan het toetsenbord zit, die printer in de vuilbak kieperen... Godgeklaagd is dat...
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoor ook veel klachten dat hun inktpatronen veel sneller op zijn dan ze zelf zeggen.
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al die spullen worden tegenwoordig zorgvuldig ontworpen om na 3 jaar kapot te gaan. De himalaya's van afval zijn niet de zorg van het kapitalisme.
|
![]() |
![]() |