![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
"orhan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > http://www.wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=16824 > Nou, mag ook 'het' forum zijn. Anderzijds, Beste Orhan, zijn jouw bijdragen een stuk(je) minder stompzinnig dan deze die ene Khaan (mede-auteur van de giller 'Hitler was een sos') ons door de strot wil rammen. a. |
|
|
#3 |
|
|
Ghengiz had eerder met alle openheid en op een geciviliseerde manier
over Turkije moeten discussieren,er was geen aanleg om al vanaf de eerste dag dat ik mij voorstelde zo negatief te doen over mijn vaderland,dit heeft ertoe geleid dat ik mij ontpopt heb als een nationalist(alhoewel ik dat helemaal niet was in het verleden) nu zal ik mijn landgenoten op elk moment over Belgie vertellen(er stromen al mails over veel vragen die ze over Belgie willen weten,de meesten zijn geshockeerd over Belgie(bakermat van de mensenrechten en hoofdstad van Europa) .Niet alleen Ghengiz maar ook vele anderen reageren zonder na te denken. |
|
|
#4 |
|
|
Vitae forma vocatur, "orhan" <[email protected]>, die 22 Sep 2005
12:33:56 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Ghengiz had eerder met alle openheid en op een geciviliseerde manier >over Turkije moeten discussieren,er was geen aanleg om al vanaf de >eerste dag dat ik mij voorstelde zo negatief te doen over mijn >vaderland,dit heeft ertoe geleid dat ik mij ontpopt heb als een >nationalist(alhoewel ik dat helemaal niet was in het verleden) nu zal >ik mijn landgenoten op elk moment over Belgie vertellen(er stromen al >mails over veel vragen die ze over Belgie willen weten,de meesten zijn >geshockeerd over Belgie(bakermat van de mensenrechten en hoofdstad van >Europa) .Niet alleen Ghengiz maar ook vele anderen reageren zonder na >te denken. jij als eerste, daar je gewoon historische feiten zoals de genocide op de Armeniërs in 1915 gewoon ontkent. -- Fusti |
|
|
#5 |
|
|
orhan heeft ons zojuist aangekondigd :
> http://www.wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=16824 eigenlijk is het nog geen slecht gedacht vd Amerikaners om hun kernproeven voortaan in Turkije te houden -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#6 |
|
|
http://www.europenext.com/sympoll/index.php?dispid=17
"orhan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > Ghengiz had eerder met alle openheid en op een geciviliseerde manier > over Turkije moeten discussieren,er was geen aanleg om al vanaf de > eerste dag dat ik mij voorstelde zo negatief te doen over mijn > vaderland,dit heeft ertoe geleid dat ik mij ontpopt heb als een > nationalist(alhoewel ik dat helemaal niet was in het verleden) nu zal > ik mijn landgenoten op elk moment over Belgie vertellen(er stromen al > mails over veel vragen die ze over Belgie willen weten,de meesten zijn > geshockeerd over Belgie(bakermat van de mensenrechten en hoofdstad van > Europa) .Niet alleen Ghengiz maar ook vele anderen reageren zonder na > te denken. > |
|
|
#7 |
|
|
orhan wrote:
> Ghengiz had eerder met alle openheid en op een geciviliseerde manier > over Turkije moeten discussieren,er was geen aanleg om al vanaf de > eerste dag dat ik mij voorstelde zo negatief te doen over mijn > vaderland,dit heeft ertoe geleid dat ik mij ontpopt heb als een > nationalist(alhoewel ik dat helemaal niet was in het verleden) nu zal > ik mijn landgenoten op elk moment over Belgie vertellen(er stromen al > mails over veel vragen die ze over Belgie willen weten, Laat me raden: allemaal vragen over de hulpkassen? [knip] |