![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Beste Politici
Ik weet niet of jullie dit hier lezen of niet, maar de meeste belgen onder ons zijn TEGEN het vervoegen van Turkije in de EU. (en ik denk niet alleen wij Belgjes). Vooral om economische redenen maar evenals ook geografische als culturele redenen. Waarom niet Israel, Irak, of Egypte dan ook niet opnemen in de "europese unie"?? Onzin dus... Waarom willen jullie dan toch halsstarrig doorgaan ? Astemblieft zeg ... hebben jullie het dan nog NIET begrepen? Zeiden de referenda over de europese grontwet dan niet genoeg? Tegen die grondwet zijn de meesten niet, maar er zijn veel fundamentele zaken in jullie europees ministerclubje, waar wij, europese burgers een probleem mee hebben. Schei dus uit met die onzin, er zijn belangrijker economische problemen in ons continent aan te pakken dan dit hé! Kijk maar naar de vergrijzing, de wantrouwen in de economie, de werkloosheid, etc. Word eens wakker en verklein die kloof met de burger eens!! Geef referenda, vraag de burger wat zij erover denken en vooral ... doe iets aan die problemen van vandaag!! |
|
|
#2 |
|
|
Osmotic Eel <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > Beste Politici > > Ik weet niet of jullie dit hier lezen of niet, maar de meeste belgen onder > ons zijn TEGEN het vervoegen van Turkije in de EU. (en ik denk niet alleen > wij Belgjes). Vooral om economische redenen maar evenals ook geografische > als culturele redenen. > Waarom niet Israel, Irak, of Egypte dan ook niet opnemen in de "europese > unie"?? > > Onzin dus... > > Waarom willen jullie dan toch halsstarrig doorgaan ? Astemblieft zeg ... > hebben jullie het dan nog NIET begrepen? Zeiden de referenda over de > europese grontwet dan niet genoeg? Tegen die grondwet zijn de meesten niet, > maar er zijn veel fundamentele zaken in jullie europees ministerclubje, waar > wij, europese burgers een probleem mee hebben. > > Schei dus uit met die onzin, er zijn belangrijker economische problemen in > ons continent aan te pakken dan dit hé! Kijk maar naar de vergrijzing, de > wantrouwen in de economie, de werkloosheid, etc. > Word eens wakker en verklein die kloof met de burger eens!! Geef referenda, > vraag de burger wat zij erover denken en vooral ... doe iets aan die > problemen van vandaag!! > > > De vraag waarom zij alles in het werk stellen om dat te verwezenlijken is heel belangrijk, ik weet het ook niet maar ergens moet er wel een reden zijn die ze niet willen bekend maken. WT |
|
|
#3 |
|
|
"Osmotic Eel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Beste Politici > > Ik weet niet of jullie dit hier lezen of niet, maar de meeste belgen onder > ons zijn TEGEN het vervoegen van Turkije in de EU. (en ik denk niet alleen > wij Belgjes). Vooral om economische redenen maar evenals ook geografische > als culturele redenen. > Waarom niet Israel, Irak, of Egypte dan ook niet opnemen in de "europese > unie"?? > > Onzin dus... > > Waarom willen jullie dan toch halsstarrig doorgaan ? Astemblieft zeg ... > hebben jullie het dan nog NIET begrepen? Zeiden de referenda over de > europese grontwet dan niet genoeg? Tegen die grondwet zijn de meesten > niet, > maar er zijn veel fundamentele zaken in jullie europees ministerclubje, > waar > wij, europese burgers een probleem mee hebben. > > Schei dus uit met die onzin, er zijn belangrijker economische problemen in > ons continent aan te pakken dan dit hé! Kijk maar naar de vergrijzing, de > wantrouwen in de economie, de werkloosheid, etc. > Word eens wakker en verklein die kloof met de burger eens!! Geef > referenda, > vraag de burger wat zij erover denken en vooral ... doe iets aan die > problemen van vandaag!! > > Maar mens toch...die heren horen je niet.....ze zijn bezig met hun zakken te vullen, meer tijd blijft er niet over. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#4 |
|
|
Osmotic Eel schreef op 21/09/2005 om 20:40:05 :
> doe iets aan die problemen van vandaag!! Problemen zoals het gebruik van andermans mailadres? Auteur : "Osmotic Eel" <[email protected]> http://www.blablabla.nl/ Of hebben die jou bestolen? -- mvg, Valère "Spelfouten zijn niet gecorrigeert. Dit voor Bennequi Ket, die het verbeteren hiervan tot levenstaak ziet". (Vrij naar een anonieme Nederlander). |
|
|
#5 |
|
|
Kan het zijn dat Turkije (stiekem) een NUCLEAIRE macht is geworden(en
kan het zijn dat het uitsluiten van Turkije,wat ooo mijn God zo dichtbij Europa leunt een gevaar kan betekenen voor de mensheid. Kan het niet zijn dat Pakistan (waar Turkije zeer nauwe banden mee heeft,de atoomtechnologie stiekem heeft gekregen van Muserref (President van Pakistan die in Istanbul zijn studie voltooid heeft en zeer vlot Turks spreekt . ERDOGAN MEETS WITH PAKISTANI PRESIDENT MUSHARRAF TO DISCUSS ECONOMIC TIES, REGIONAL ISSUES Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, in the midst of an official visit to Pakistan, yesterday met with Pakistani President Pervez Musharraf in Islamabad. During their talks, Erdogan and Musharraf discussed a number of issues including Cyprus, Iraq, and the disputed Kashmir region, and they also talked about ways to boost trade ties between their two nations. Musharraf said that his country supported the Turkish Republic of Northern Cyprus' (TRNC) bid to join the Organization of the Islamic Conference (OIC). Erdogan remarked that Ankara would continue to support Pakistan in the Kashmir dispute, and reiterated that Turkey favored a just solution in the border region. Also touching on the aftermath of recent US-led wars in the region, both Erdogan and Musharraf stated that chaos in Afghanistan and Iraq needed to be brought to an end as soon as possible. Later, speaking at a meeting of businessmen, Erdogan said that if bilateral economic and trade ties were bolstered, this would also contribute to the region's economy. /Turkiye/ http://www.hurriyetusa.com/haberler_..._muserref1.gif |
|
|
#6 |
|
|
Osmotic Eel <[email protected]> wrote:
> Ik weet niet of jullie dit hier lezen of niet, maar de meeste belgen onder > ons zijn TEGEN het vervoegen van Turkije in de EU. (en ik denk niet alleen > wij Belgjes). Vooral om economische redenen maar evenals ook geografische > als culturele redenen. Wat zijn die economische redenen juist? > Waarom niet Israel, Irak, of Egypte dan ook niet opnemen in de "europese > unie"?? Laat ons eens beginnen met Turkije. Als Israel erin slaagt een internationaal aanvaarde oplossing voor de palestijnse gebieden te vinden, waarom niet als ze dat zouden willen. En Irak en Egypte moeten natuurlijk eerst werkbare democratie-en worden voor er verder gegaan kan worden. > Onzin dus... Onzin roepen is geen goede vervanging voor argumenten. > Schei dus uit met die onzin, er zijn belangrijker economische problemen in > ons continent aan te pakken dan dit h?! Kijk maar naar de vergrijzing, de > wantrouwen in de economie, de werkloosheid, etc. Reden te meer om te zien of we geen betere band met Turkije kunnen bekomen. cu bart |
|
|
#7 |
|
|
Bart Vanhauwaert wrote:
> Osmotic Eel <[email protected]> wrote: >> Ik weet niet of jullie dit hier lezen of niet, maar de meeste belgen >> onder ons zijn TEGEN het vervoegen van Turkije in de EU. (en ik denk >> niet alleen wij Belgjes). Vooral om economische redenen maar >> evenals ook geografische als culturele redenen. > > Wat zijn die economische redenen juist? > >> Waarom niet Israel, Irak, of Egypte dan ook niet opnemen in de >> "europese unie"?? > > Laat ons eens beginnen met Turkije. Als Israel erin slaagt een > internationaal aanvaarde oplossing voor de palestijnse gebieden te > vinden, waarom niet als ze dat zouden willen. En Irak en Egypte moeten > natuurlijk eerst werkbare democratie-en worden voor er verder gegaan > kan worden. > Van mij mag morgen Israel zonder enige bijkomende voorwaarden toetreden, Irak en Egypte, laat die maar links liggen, wat gaan die bijdragen tot ons economisch of ander welzijn ? >> Schei dus uit met die onzin, er zijn belangrijker economische >> problemen in ons continent aan te pakken dan dit h?! Kijk maar naar >> de vergrijzing, de wantrouwen in de economie, de werkloosheid, etc. > > Reden te meer om te zien of we geen betere band met Turkije kunnen > bekomen. Ik vermoed dat dit cynisch bedoeld is ? Waarom hebben wij turkije nodig ? De meeste europeanen voelen zich cultureel economisch and emotional veel meer betrokken bij zuidoost Azie dan met turkije. |
|
|
#8 |
|
|
In article <[email protected]>, "Dirk Vermeer" <trace
veegaf @ time.com> says... > > > Reden te meer om te zien of we geen betere band met Turkije kunnen > > bekomen. > > > Ik vermoed dat dit cynisch bedoeld is ? > Waarom hebben wij turkije nodig ? Nergens voor: het is een ontwikkelingsland. Het enige waar het interessant voor is, is om wat overstock en oude legerrommel te gaan dumpen (lees verkopen). Doen infeite alle nieuw-Belgische Turken die terug naar hun stuk woestijn gaan > De meeste europeanen voelen zich cultureel economisch and emotional veel > meer betrokken bij zuidoost Azie dan met turkije. > > > Seconded en de Zuid-Oost-Aziatische vrouwen zijn stukken beter te verdragen dan de Turkse. Idem voor het eten. Tom -ervaringsdeskundige, houdt van pikant- De Moor |
|
|
#9 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> wrote in
news:[email protected]: > De meeste europeanen voelen zich cultureel economisch and emotional > veel meer betrokken bij zuidoost Azie dan met turkije. > > Je bedoelt dat nergens anders ter wereld twaalfjarige meisjes en jongetjes gewilliger zijn dan in zuid-oost Azië en dat je daar ten volle van geniet en profiteert? |
|
|
#10 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] .71... > "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> wrote in > news:[email protected]: > > >> De meeste europeanen voelen zich cultureel economisch and emotional >> veel meer betrokken bij zuidoost Azie dan met turkije. >> >> > > Je bedoelt dat nergens anders ter wereld twaalfjarige meisjes en jongetjes > gewilliger zijn dan in zuid-oost Azië en dat je daar ten volle van > geniet en profiteert? Ervaringsdeskundige? |