![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Klaas schreef:
Peter, hij zijt ne ganse zot zeker. Eerst een onderwerp starten om iemand de grond in te boren om enkele berichten later doodleuk te komen zeggen dat hij lid is van jouw partij. Goed bezig, pakt er nog ene! De Ryck Peter schreef: Geachte Klaas,voor u wil debatteren geef ik u de raad,om u eerst te informeren over het onderscheid tussen een politieke partij en een politieke beweging(goed bezig). Deze persoon bekleed binnen onze beweging geen functie. Klaas schreef: www.vnrp.be => VLAAMSE NATIONALISTISCHE RECHTSE PARTIJ Goed bezig, gezondheid! ![]() De Ryck Peter schreef: Geachte Klaas,vanaf wanneer is men een politieke partij Klaas schreef: Dus VNRP staat niet voor Vlaamse Nationalistische Rechtse PARTIJ? Staat toch zo op jouw (ooo zo mooie) webstek => www.vnrp.be ![]() Als het beweging is, schrijf dan VNRB. Kan je later nog zeggen dat de B voor belgië staat. Onstabiel in je partijkeuze als je bent. ![]() Beste forumganger staat de P voor Partij of Beweging? Of is het Bartij en Peweging? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als er politiek voor staat is het politieke partei. anders is het partij
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou der veel beweging in de partij zitten ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk het wel. Het zal zoals een duiventil zijn. Komen en gaan van het VB naar het LA. Van hieruit de zondagvlucht naar de BUB en wie weet wat het op de kermisvlucht van woensdag wordt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Geachte Klaas,wij zijn voorlopig nog een beweging.
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wel Klaas, zijn de topics over LSP op?
#10 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
grote? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten jullie nu echt gaan muggeziften over namen?
Trouwens, zoveel verschil tussen beweging en partij is er ook niet. Een partij gaat altijd uit van een bepaalde groep van mensen die een gezamenlijke visie hebben, en een beweging wil doorgaans de politiek beïnvloeden om dingen gedaan te krijgen.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
De B.U.B.had in de provincie Antwerpen 40 betalende leden,een ledenaantal dat nu gehalveerd blijkt te zijn,omdat de B.U.B.deze leden één jaar geleden heeft aangeworven onder het mom van een gratis lidmaatschap. Nu één jaar later worden deze leden verplicht om 20 euro(of meer)lidgeld te betalen(zie website B.U.B.). Ik kan dit staven aan de hand van de ledenlijst van de B.U.B.die mij persoonlijk werd overgemaakt door de nationale ondervoorzitter(Bruno Yaminne),ondanks het feit dat ik zelfs geen lid was van de B.U.B.
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
De B.U.B.heeft geen compleet programma. De B.U.B.heeft momenteel geen 500 handtekeningen,die men nodig heeft om aan de komende verkiezingen deel te nemen(ook dit kan ik bewijzen aan de hand van een e-mail van de ondervoorzitter)
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() VNRP: Vlaams-Nationale Rechtse Peweging.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() De VNRP is niks anders dan een zoveelste waanidee van Peter De Ryck.
Het is een beweging, noch een partij. Hij beweert dat deze 'beweging' reeds twee jaar bestaat en dat er al 500 leden zijn. Nu moet je weten, hoe hij 'leden' maakt: Hij is een zogezegd militant van de partij waar hij op dat ogenblik toe behoort. Hij komt in contact met mensen, binnen die partij, dewelke het écht goed menen met de partij en nodigt hen dan uit om naar zijne MSN chatgroep te komen kijken. "Ge moet er wel lid van worden, want ik wil ongewenste elementen weg houden. Ik heb al zever genoeg gehad."; is dan de redenering tov. de aangesprokenen. En als je dan lid wordt van zijne chatgroep, ben je dus lid van de VNRP? Goe gelachen! Trouwens, waarom zou ook maar één zinnig persoon lid worden van een partij/beweging, wanneer er geen standpunten zijn? En standpunten zijn er niet, want de beweging/partij bestaat in werkelijkheid alleen uit Peter De Ryck. Al de rest zijn (of eigenlijk voor de meerderheid waren) lid van een MSN chatroompje. Dus Peeke, ga terug met je voetjes op de aarde staan en geef gewoon toe dat je een politiek onbenul bent, dat gewoon lijdt aan een ongelooflijke eigendunk. Nog een raad, loserke, probeer eens persberichten van eigen makelij te publiceren, want het is vrij idioot om alle teksten van echte partijen te nemen en dan in uw naam te publiceren. Of is je spellingskunde nog niet genoeg ontwikkeld, om tekstjes te schrijven, langer dan 4 regels, waar niet het woordje 'fascist', 'rascist' en 'oplichter' om de twee woorden in voorkomen? |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Nationalistische Rechtse Partij?
Bestaan er zo al geen twee in Vlaanderen?
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Neenee, zo is er echt maar één MSN-chatroomke!
![]() |
![]() |