![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Somers en Peeters botsen
![]() BRUSSEL - Een hoorbaar aangedane Annemie Peeters vertelde vanmorgen in haar radioprogramma Wilde Geruchten het relaas van haar kop-staartaanrijding in de file. Een alledaagse botsing, maar wel met de burgemeester van Mechelen, Bart Somers. Dubbele pech voor Somers: hij was aan het bellen. Niet handenvrij. Presentatrice Annemie Peeters verscheen deze morgen iets later dan gewoonlijk op de VRT om haar radioprogramma met Koen Filet in de ether te gooien. Oorzaak: een botsing in de file. Iemand had haar achteraan aangereden. En niet zo maar iemand, maar VLD-voorzitter Bart Somers. De schade viel volgens beiden nogal mee, maar Somers was blijbaar wel aan het telefoneren op het ogenblik van de botsing. Gewoon met de gsm in de hand en niet handenvrij, zoals het eigenlijk zou moeten. In de studio belde Peeters Somers op. Die gaf onmiddelijk toe dat hij een fout had begaan. ,,Ik bel zelden in de wagen, maar nu nam ik gewoon de telefoon op'', zei hij. ,,Dat was fout'', aldus Somers, die indertijd een fel tegenstander was van de invoering van superboetes voor telefoneren achter het stuur. Bron: Het Nieuwsblad Die VLD-ers hebben al niet zo'n goede reputatie, met hun dikke snelle bmw's en porsches, het plebs moet wijken of wordt ondersteboven gereden. De wet geldt ook al niet voor hen blijkbaar. En dat moet het voorbeeld geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() K&k
![]() |
#4 | |
|
![]() Dat is maar één van de vele minuscule schandaaltjes die op de rekening van de VLD terecht komt...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als daar maar weer geen relatie uit voorkomt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() zie eens hier zie, den bart gaat patrick achterna.
Ze hebben gebotst zeggen ze allemaal.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 27 september 2005 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |